بررسی و خرید, مد و استایل

8 مدل از کفش هایی که باید داشته باشیم

کفش هایی که باید داشته باشیم

کفش، مهمترین قسمت استایل هر کسی به شمار می آید و باید حتماً کفش هایی بخرید که متناسب با استایل شما باشد. از طرف دیگر، داشتن برخی کفش ها ضروری است و برای موقعیت های خاص، باید حتماً برخی کفش های خاص را داشته باشید. در این مقاله، ما برخی از مهمترین کفش هایی که باید داشته باشیم را معرفی می کنیم و برای شما توضیح می دهیم که داشتن چه کفش هایی ضروری است. به طور کلی، شما به هر نوع کفشی نیاز دارید. کفش های روزمره که برای موقعیت های عادی ضروری هستند و کفش های پیاده روی نیز برای ورزش کردن استفاده می شوند.

از طرف دیگر، برای رفتن به مهمانی های مختلف به کفش های دیگری نیاز دارید که استایل شما را کامل کنند. هر کسی باید این کفش های ضروری را در کمد خود داشته باشد تا بتواند با استایلی زیبا در هر مکانی که بخواهد، وارد شود.

کفش هایی که هر خانمی باید داشته باشد

اگرچه داشتن استایل زیبا برای هر کسی ضروری است، اما بیشتر خانم ها به این موضوع اهمیت بیشتری می دهند. از این رو، با استفاده از برخی کفش ها شما می توانید در هر مکانی که بروید، استایل زیبایی داشته باشید. فراموش نکنید که هر کفشی برای موقعیت خاصی طراحی شده است و شما نمی توانید با استفاده از یک کفش در همه موقعیت ها ظاهر شوید.

برای مثال، نمی توانید با کفش های روزمره و معمولی خود هم به ورزش کردن بپردازید و هم به مهمانی و دورهمی های رسمی بروید. از این رو، در ادامه برخی از مهم ترین کفش هایی که باید داشته باشیم را در اختیار شما قرار می دهیم تا راحت تر بتوانید کمد کفش خود را کامل تر کنید و برای هر موقعیتی، کفش مخصوصی داشته باشید.

1- کفش روزمره

اولین و مهم ترین کفشی که باید حتماً در کمد شما وجود داشته باشد، کفش روزمره است. این کفش روزمره می تواند بر اساس فرم بدن و سلیقه خود شما، متفاوت باشد. به عنوان مثال، بسیاری از افراد کفش های کتانی و ورزشی را به عنوان کفش های روزمره خود انتخاب می کنند و ترجیح می دهند که از این کفش ها در موقعیت های روزانه مانند گشت و گذار در بازار و بیرون رفتن استفاده کنند.

از طرف دیگر، برخی از افراد نیز ترجیح می دهند که از کفش های تخت و لوفر به عنوان کفش روزانه خود استفاده نمایند. این مسئله به ترجیحات خود شخص بستگی دارد. اما مهم ترین وجه تشابه در همه کفش های روزمره، راحتی است. یعنی شما باید حتماً در کفش روزمره خود احساس راحتی زیادی داشته باشید تا بتوانید حداقل چند ساعت آن را بپوشید و مطمئن شوید که کمر و پای شما اذیت نمی شود. 

2- کفش ورزشی

اگر اهل ورزش کردن هستید، به هیچ عنوان از خرید کفش ورزشی با کیفیت بالا غافل نشوید. به خصوص اگر ورزش شما به گونه ای است که باید مدام بدوید و تحرک خیلی زیادی داشته باشید، باید اهمیت زیادی به کفش بدهید.

یکی از بهترین کفش هایی که باید داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی ورزش کنیم، کفش های ورزشی از برندهای معتبر هستند. کفش های ورزشی برای ورزش هایی مانند هندبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال و والیبال با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و به خاطر داشتن طراحی کف کفش، به هیچ عنوان باعث سر خوردن بازیکن نخواهند شد. 

3- کفش مخصوص پیاده روی

فراموش نکنید که کفش های مخصوص دویدن و ورزش کردن با کفش های مخصوص پیاده روی فرق دارند. کفش های پیاده روی برای تحرک کوتاه طراحی شده اند و به شما کمک می کنند تا بتوانید در مسیرهای مختلف به راحتی پیاده روی کنید. پس اگر شما هم اهل پیاده روی هستید، کفش هایی را بخرید که در طول راه رفتن کمر و پای شما را خسته نمی کنند. علاوه بر این، کفش های پیاده روی باید کاملاً نرم طراحی شده باشند تا در مسیر طولانی پیاده روی اذیت نشوید. 


پیشنهاد می‌کنیم مقاله استایل با نیم بوت زنانه را مطالعه کنید


4- کفش اداری

مطمئناً شما نمی توانید از کفش های ورزشی یا روزمره در محل کار خود استفاده کنید. در عوض، کفش هایی برای این موقعیت ها مناسب هستند که جنبه رسمی دارند. بهترین کفش های اداری برای خانم ها، کفش های تخت هستند و غالباً خانم ها آنها را با کت و شلوار و لباس های رسمی به تن می کنند. از طرف دیگر، رنگ کفش های رسمی نیز بیشتر مواقع رنگ مشکی، قهوه ای یا نهایتاً خاکستری است و خیلی کم پیش می آید که از کفش های اداری به رنگ های جیغ استفاده کنند. 

5- نیم بوت و بوت برای فصل زمستان

یکی دیگر از انواع کفش هایی که باید داشته باشیم و حتماً در فصل زمستان از آن استفاده کنیم، نیم بوت و بوت است. البته همان طور که می دانید، این کفش ها برای فصل زمستان و تا حدودی پاییز مناسب هستند. اما به طور کلی، نیم بوت و بوت باعث می شوند که استایل شما فوق العاده خاص و منحصر به فرد به نظر برسد. به همین دلیل این موارد در فهرست مهمترین کفش هایی که هر خانمی باید داشته باشد قرار می گیرند. 


کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد


6- صندل برای فصل تابستان

در حالی که نیم بوت و بوت برای فصل پاییز و زمستان مناسب هستند، شما می توانید برای فصل تابستان و نهایتاً بهار از صندل استفاده کنید. صندل ها در واقع کفش های جلو بازی هستند که خیلی راحت هوا را به پای شما می رسانند و در فصل گرما، اصلا باعث عرق کردن پا نمی شوند.

صندل ها تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. روی بیشتر صندل ها بندی وجود دارد و کفی تختی نیز دارند. البته شما می توانید بر اساس سلیقه خود، صندل های پاشنه بلند را نیز انتخاب کنید. اما اگر به دنبال صندل های راحت می گردید که بتوانید فصل تابستان به راحتی از آنها استفاده کنید، ما نمونه های تخت را به شما پیشنهاد می کنیم. 

7- کفش مجلسی 

مطمئناً شما نیز به مراسم ها و دورهمی های زیادی دعوت می شوید که نمی دانید برای تکمیل استایل خود باید چه نوع کفشی بپوشید. در این شرایط، کفش های مجلسی گزینه مناسبی برای شما هستند. غالباً کفش های مجلسی دارای پاشنه بلندی هستند و نست به کفش های روزمره و به خصوص کفش های ورزشی، احساس راحتی کمتری دارند. اما باز هم پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب کفش مجلسی، گزینه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید تا بتوانید با حس و حال بهتری مهمانی را بگذرانید. 

8- دمپایی راحتی

در آخر، ممکن است خیلی از افراد برای داخل منزل یا محل کار خود به دنبال دمپایی های راحتی باشند تا بتوانند موقع پوشیدن آن احساس راحتی زیادی داشته باشند. در این شرایط، دمپایی راحتی می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. این دمپایی ها دارای کفی تختی هستند و می توان در مکان های مختلف که کسی شما را نمی بیند، از آن استفاده کنید. دمپایی های راحتی نیز در تنوع و مدل های مختلفی تولید شدند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

سخن پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله به دست آوردید، به نظر شما بهترین کفش هایی که باید داشته باشیم چه مواردی هستند؟ درست است که کفش می تواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و استایل افراد داشته باشد، اما به هیچ عنوان فراموش نکنید که برای انتخاب کفش باید راحتی خود را مد نظر قرار دهید. همچنین باید بر اساس موقعیت و مکان مورد نظر خود، کفش مناسبی را انتخاب کنید. پس مهمترین کفش هایی که هر خانمی باید داشته باشد کفش های روزمره، مجلسی، اداری، ورزشی و سایر موارد این چنینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *