سبک پوشش, مد و استایل

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟ 7 استایل با شلوار بگ

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

شلوار بگ یکی از ترندترین استایل های امروزه شناخته می شود. در حال حاضر بسیاری از افراد از شلوارهای جذب استفاده نمی کنند و شلوارهای بگ که خیلی گشادتر هستند را انتخاب می کنند. این شلوارها احساس راحتی خیلی بیشتری دارند و در عین حال، استایل متفاوت تری به شما می بخشند. به این منظور، لازم است که کفش مناسبی به همراه شلوار بگ بپوشید تا استایل شما تکمیل شود. اگر شما هم نمی دانید که با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبایی داشته باشیم، تا پایان همراه ما باشید. 

کفش مناسب شلوار بگ کدام است؟

به همان اندازه که شومیز و شلوار در استایل اهمیت دارند، کفش نیز اهمیت بسیار زیادی در استایل شما دارد. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید با شلوار بگ، از هر کفشی استفاده کنید و تا حد ممکن بهترین کفش مناسب شلوار بگ را انتخاب نمایید. برای داشتن زیباترین استایل با شلوار بگ گزینه های زیادی برای انتخاب کفش پیش روی شما قرار دارند. در ادامه، انواع کفش هایی که برای شلوار بگ مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم و توضیحاتی درباره نحوه استایل کردن هر یک از آنها در اختیارتان قرار می دهیم. 

کفش مناسب شلوار بگ

البته توجه داشته باشید که برای انتخاب کفش مناسب شلوار بگ شما باید به فصلی که در آن هستید هم دقت نمایید. برای مثال، اگر در فصل تابستان به سر می برید، ممکن است بتوانید از صندل ها استفاده کنید. این در حالی است که صندل برای استایل با شلوار بگ در فصل زمستان اصلا مناسب نیست. برای این که متوجه شوید با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم تا پایان همراه ما باشید. 

1.    کتانی ورزشی 

با شلوار بگ کفش کتانی بپوشید

بهترین استایلی که شما می توانید به همراه شلوار بگ داشته باشید، کفش کتانی و به خصوص کتانی سفید است. کتانی ها کاربردهای بسیار زیادی برای استایل دارند و باعث می شوند که ظاهر شما خیلی منعطف تر و اسپرت تر به نظر برسد. به همین دلیل اگر می خواهید به دورهمی های دوستانه و خودمانی بروید، می توانید به همراه شلوار بگ از کتانی اسپرت استفاده کنید. در صورتی که مکان مورد نظر شما کمی رسمی است، می توانید برای بالاتنه خود از کت های سمی تر استفاده نمایید. کتانی های سفید با بیشتر مدل های شلوار بگ هماهنگ هستند.

2.    صندل تابستانه

استایل با شلوار بگ و صندل

پیش از این نیز گفتیم که صندل تابستانی می تواند گزینه مناسبی برای استایل با شلوار بگ باشد. پس اگر در فصل گرم سال شلوار بگ می پوشید، می توانید به همراه صندل استایل خود را کامل کنید. صندل ها بسیار راحت و در عین حال خوش فرم هستند و پای شما را زیباتر به نمایش می گذارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که موقع پوشیدن صندل به همراه شلوار بگ، بهداشت پای خود را رعایت کنید. با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم ؟ در رنو ایران بخونید.

3.    کفش تخت یا باله 

کفش های تخت یا باله نیز گزینه دیگری برای استایل کردن شلوار بگ هستند. این کفش ها در عین سادگی، جذابیت بسیار زیادی دارند و ظاهر شما را بسیار زیبا می کنند. البته پیشنهاد می کنیم که موقع استفاده از این شلوار برای استایل خود، برای بالاتنه خود از لباس های دخترانه تر استفاده کنید. چرا که کفش های باله جزو کفش های دخترانه برای سنین پایین تر به شمار می آیند. 

شلوار بگ با کفش تخت

4.      کراکس برای تابستان 

 اگر دنیای مد و فشن را دنبال کنید، به احتمال خیلی زیاد می دانید که اخیراً کراکس ها بیش از اندازه ترند شده اند و برای تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل کفش ها نیز می توانند با انواع شلوارهای بگ و گشاد کاملا مناسب باشند. برای استایل کردن شلوار بگ با قسمت بالاتنه خود نیز می توانید از پیراهن های ساده یا حتی مردانه استفاده کنید. کراکس ها در عین منحصر به فرد بودن، احساس راحتی برای شما به وجود می آورند و می توانند بهترین گزینه برای فصل تابستان باشند. 

5.      کفش لوفر 

استایل با شلوار بگ و کفش لوفر

هم پسرها و هم دخترها می توانند برای داشتن استایل زیبا با شلوار بگ، از کفش های لوفر استفاده کنند. این کفش ها به هیچ عنوان از مد نمی افتند و حس و حال کلاسیک به استایل به شما می بخشد. علاوه بر این، پای شما در این کفش ها بسیار راحت است و می توانید تا مدت ها بدون هیچگونه مشکلی با آنها راه بروید. زمانی که لوفر را با شلوار بگ می پوشید، استایل شما فوق العاده خاص و جذاب می شود. برای تکمیل استایل خود نیز می توانید با توجه به موقعیتی که قصد رفتن به آنجا را دارید، از پیراهن ها یا کت های مختلف استفاده کنید. 

6.      کفش پاشنه بلند 

کفش های پاشنه بلند به خاطر داشتن پاشنه نسبتاً بلند، از برخورد این شلوار بگ به زمین جلوگیری می کند و باعث می شوند که شلوار شما برای مدت طولانی تری سالم بماند. به خصوص که اگر قد شما کمی کوتاه است و شلوار بگ برایتان بلند به نظر می رسد، با پوشیدن کفش پاشنه بلند می توانید این مشکل را برطرف کنید و استایل خود را تکمیل نمایید. 

کفش پاشنه دار و شلوار بگی

لازم به ذکر است که کفش های پاشنه بلند اگرچه خیلی راحت با شلوار بگ هماهنگ می شوند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این کفش ها استایل شما را زنانه تر می کنند. از این رو، بیشتر خانم هایی که سن آنها کمی بیشتر است، این کفش ها را انتخاب می کنند. همچنین کفش های پاشنه بلند با شلوار بگ برای مکان های مجلسی و رسمی نیز مناسب هستند. 

7.      نیم بوت و بوت 

نیم بوت و شلوار بگ

با وارد شدن به فصل پاییز و زمستان، می توانید از نیم بوت و بوت برای استایل با شلوار بگ استفاده کنید. به همین دلیل اگر برای شما سوال است که با شلوار بک چه کفشی بپوشیم تا در فصل زمستان نیز استایل زیبایی داشته باشیم، پیشنهاد ما نیم بوت و بوت هستند. بوت ها باعث می شوند که استایل شما غربی به نظر برسد و خیلی متفاوت تر باشید. 

سخن نهایی

در این مطلب برای شما توضیح دادیم که با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشیم. شلوارهای بگ اخیراً بیش از اندازه ترند شده اند و تقریباً همه افراد در هر سنی از آنها استفاده می کنند. به همین دلیل اگر شما نیز می خواهید استایل به روزی داشته باشید و زیبا به نظر برسید، پیشنهادی می کنم که حتماً از این شلوار استفاده نمایید. در کنار شلوار بگ، استفاده از کفش هایی که پیش از این معرفی کردیم می تواند استایل شما را زیبا و منحصر به فرد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *