سبک پوشش, مد و استایل

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم

یکی از شلوارهایی که در حال حاضر می توانید زیاد آن را مشاهده کنید، شلوارهای اسلش هستند. این شلوارها در میان دختران و پسران نوجوان بسیار محبوب بوده و معمولا زیاد از آنها استفاده می کنند. شلوار اسلش ظاهر زیبایی دارد که علاوه بر این ظاهر زیبا، راحت است. به همین دلیل کسانی که دوست ندارند لباس هایشان تنگ باشد و اذیت نشوند، معمولا شلوارهای گشادی مانند شلوار اسلش انتخاب می کنند. برای این که با این شلوار یک استایل خوب داشته باشیم، باید بدانیم که با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم تا زیبایی آن را افزایش دهیم.

شلوار اسلش نه فقط در ایران، بلکه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که برای اولین بار شلوار اسلش می بینند، فکر می کنند که این شلوار برای مکان هایی غیر از خانه مناسب نیست؛ در حالی که امروزه از این شلوارها در همه مکان ها مانند پارک، مدرسه و دورهمی با دوستان استفاده می شوند. کفش هایی که می توانید با شلوار اسلش بپوشید، بسیار متنوع هستند. اگر شما هم می خواهید بدانید که بهترین کفش ها برای شلوارهای اسلش چه کفش هایی هستند، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

با شلوار اسلش زنانه چه کفشی بپوشیم؟

همان طور که پیش از این متوجه شدید، شلوارهای اسلش اسپرت هستند و هم دخترها و هم پسرها می توانند از آن استفاده کنند. از آن جایی که بانوان حساسیت بیشتری در مقایسه با آقایان نسبت به لباس پوشیدن خود دارند، برای این که بدانند بهترین کفش برای ست کردن با شلوار اسلش چیست، کفش های متنوع و زیادی را امتحان می کنند و در نهایت، بهترین آنها را برای خود خریداری می نمایند. اگر شما هم خانم هستید و مدام از خود می پرسید که با شلوار اسلش زنانه چه کفشی بپوشیم تا استایل بهتری داشته باشیم، مطالب زیر را بخوانید.

با شلوار اسلش زنانه چه کفشی بپوشیم

کفش اسپرت

وقفتی که صحبت از انتخاب بهترین کفش برای شوار اسلش می شود، اولین کفشی که به ذهن هر کسی می آید، کفش اسپرت است. کفش اسپرت به خوبی با شلوار اسلش ست می شود و یک استایل فوق العاده زیبا و راحت را به وجود می آورد.

چون شلوار اسلش اسپرت است و برای قرارهای کاری مهم و به صورت کلی مکان های رسمی و اداری مناسب نیست، بهترین کفشی که می توانید با آن ست کنید، کفش اسپرت است. البته ممکن است که کفش های اسپرت مدل های مختلفی داشته باشند که برخی از آنها برای شلوار اسلش مناسب باشند و بعضی از آنها نه.

با شلوار اسلش مردانه چه کفش بپوشیم؟

اگر شما آقا هستید و زیاد از شلوار اسلش استفاده می کنید، قطعا تا به حال از خود پرسیده اید که با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم تا شیک تر شویم؟ هودی به همراه یک شلوار اسلش و یک جفت کفش مشکی، یکی از بهترین استایل های مردانه برای زمستان به شمار می آید.

در این استایل شما بسیار راحت هستید و هیچ احساس ناخوشایندی در شما ایجاد نخواهد شد. البته برای این که بتوانید استایل خود را شیک تر کنید، باید به برخی از نکات در این زمینه توجه کافی داشته باشید. در ادامه این نکات را توضیح می دهیم تا بتوانید انخاب بهتری برای کفش داشته باشید.

نکات مهم برای انتخاب کفش برای شلوار اسلش

به صورت کلی استایل شما به سلیقه شما بستگی دارد و باید کفشی را انتخاب کنید که آن را دوتس دارید. اما با توجه کردن به برخی از نکات ساده و ابتدایی، می توان بهترین کفشی که می توانید با شلوار اسلش بپوشید را داشته باشید.

رنگ

یکی از مهم ترین نکات، رنگ است؛ ترکیب رنگ ها در کنار هم یکی از مهم ترین عوامل خوش پوشی است. برای مثال اگر شلوار اسلش رنگ مشکلی دارید، بهتر است که کفشتان سفید باشد. می توانید برعکس این کار را نیز انجام دهید؛ یعنی استفاده از کفش های رنگ تیره با شلوار اسلش در رنگ روشن.

نکات مهم برای انتخاب کفش برای شلوار اسلش

سایز

اسلش ها سایزهای مختلفی دارند و که انتخاب تنگ یا گشاد آنها به سلیقه شما بستگی دارد و همین طور پیراهنی که می خواهید بپوشید. یکی دیگر از چیزهایی که با دقت کردن به آن می توانید به شیک تر شدن استایل خودتان کمک کنید، انتخاب جوراب مناسب است.

برای مثال، برخی از بانوان شلوار اسلش و کفش اسپرت را با جوراب شیشه ای نازک می پوشند. این کار اصلا جلوه زیبایی ندارد؛ به همین دلیل شما باید از جوراب های اسپرت نیز استفاده کنید. بهتر است که رنگ جوراب و کفشتان نیز با هماهنگی داشته باشند.

دسته ای از افراد شلوار اسلش را با کفش های بوت و یا نیم بوت می پوشند؛ این امر نیز باید با توجه به سلیقه شما انجام شود؛ اما بهتر است بدانید که بهترین کفش برای شلوار اسلش، همان کفش اسپرت است. پس تا جایی که می توانید از پوشیدن کفش پاشنه بلند، بوت های بلند و دیگر موارد این چنینی با شلوار اسلش خودداری کنید. با خواندن این مطالب می دانیم که که با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم تا شیک تر به نظر برسیم.

انواع مدل های مختلف شلوار اسلش

همان طور که پیش از این گفتیم، شلوارهای اسلش مل های مختلفی دارند که هر کدام از آنها از یک اصول کلی پیروی می کنند، اما در جزئیات شلوارها، می توان تفاوت هایی را مشاهده کرد. در ادامه می خواهیم شما را با انواع مختلف این شلوارها آشنا کنیم تا بتوانید مدل مورد علاقه خود را بشناسید.

انواع مدل های مختلف شلوار اسلش

شلوار اسلش با جنس جین

یکی از مدل های مختلف شلوار اسلش، شلوار اسلش جین است که اسپرت بوده و هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند و یک استایل شیک و فوق العاده داشته باشند. البته باید بدانید که این شلوار اصلا برای مکان های رسمی مناسب نیست. اگر به استایل های راحت علاقه مند هستید، شلوار اسلش جین می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود.

شلوار اسلش از جنس ابر و بادی

شلوار اسلش ابر و بادی، از دیگر مدل های شلوار اسلش به شمار می رود که به شدت برای فصل تابستان کاربردی است. در حال حاضر تابستان ها هر روز بیشتر از دیروز گرم هستند و اگر لباس مناسبی برای این فصل نداشته باشید، بسیار اذیت می شوید. شلوارهای ابر و بادی اسلش بسیار خنک هستند و شما می توانید آنها را در رنگ های متنوع و تیره و روشنی به راحتی پیدا کنید.

شلوار اسلش شش جیب

این مدل از شلوار اسلش از دو مدل قبلی محبوب تر است و معمولا بیشتر پسرها از آن استفاده می کنند. ترکیب شلوار اسلش شش جیب با هودی بسیار زیبا و دلنشین است. همان طور که از نام این شلوار هم مشخص است، شش عدد جیب روی شلوار وجود دارد و یک استایل اسپرت را به شما تحویل می دهد.

سخن نهایی

در این مقاله از رنو ایران دانستیم که با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم تا بتوانیم استایل بهتری داشته باشیم. شلوارهای اسلش زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و بهترین مدل شلوار برای طرفداران استایل لش و اسپرت به شمار می آیند. تعداد کسانی که از شلوارهای اسلش استفاده می کنند، روز به روز بیشتر می شود و بیشتر این افراد، نوجوانان و جوانان هستند.

دقت کنید که برای خرید کفش و شلوار، صرفا ظاهر را معیار قرار ندهید؛ زیرا اگر آن شلوار و کفش مشکلی داشته باشد، بعد از چند مدت دیگر نمی توانید آن را تحمل کنید و هر دو را کنار می گذارید. به نظر شما با شلوار اسلش مردانه چه کفشی بپوشیم بهتر است؟ نظر خود را هم برای آقایان هم برای خانم ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *