سبک پوشش, مد و استایل

با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم

شلوار کارگو یکی از شلوارهای بسیار راحت، جدید و ترند است که اخیراً محبوبیت زیادی در میان افراد پیدا کرده است. ایجاد استایل با شلوار کارگو نسبتا راحت است و شما می توانید بیشتر لباس های مورد علاقه خود را با این شلوارها بپوشید. البته بهتر است موقع استایل کردن با این شلوار، به کفش خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید. در ادامه مطلب برای شما توضیح می دهیم که با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشیم. اگر شما هم می خواهید استایل خود را با شلوار کارگو تکمیل کنید و کفش زیبایی با آن ست کنید، تا پایان همراه ما باشید.

کفش های مناسب برای شلوار کارگو

بسیاری از افراد موقع استایل کردن با شلوار کارگو، فقط به قسمت بالاتنه خود توجه می کنند و اعتنایی به کفش خود ندارند. این در حالی است که کفش یکی از مهم ترین عوامل برای جذاب به نظر رسیدن شلوار کارگو است. به گونه ای که اگر کفش مناسب را با این شلوار نپوشید، جذابیت شلوار کارگو نیز از بین می رود. از این رو، بهتر است متوجه شوید که چه کفش هایی با شلوار کارگو هماهنگ هستند.

 کتانی اسپرت

اولین و بهترین انتخاب برای ست کردن کفش با شلوار کارگو، کتانی اسپرت است. کتانی های استایل شما را فوق العاده خاص و منحصر به فرد می کنند و به خاطر داشتن ظاهر اسپرت، برای مکان های غیر رسمی و دوستانه مناسب هستند. علاوه بر این، شما موقع پوشیدن کتانی احساس راحتی زیادی دارید و می توانید موقع پوشیدن کتانی با شلوار کارگو، به گشت و گذار بروید. کتانی ها تنوع و رنگ بندی های مختلفی دارند که باید با توجه به رنگ شلوار کارگو، بهترین آن را انتخاب کنید.

استایل با شلوار کارگو و کتونی

بوت چرمی

یکی دیگر از کفش هایی که می توانید با شلوار کارگو بپوشید، بوت چرمی است که از این کفش ها در فصل پاییز و زمستان استفاده می شود. پوشیدن بوت چرم با شلوار کارگو باعث می شود که استایل شما فوق العاده متفاوت تر به نظر برسد. شما می توانید از این کفش ها به همراه شلوار کارگو در سفر، گشت و گذار، دورهمی های دوستانه و یا موقعیت های دیگر استفاده کنید.

بوت چرمی با شلوار کارگو

البته همان طور که گفتیم، این ست برای فصل زمستان مناسب است و شما نمی توانید از بوت چرمی به همراه شلوار کارگو در فصل تابستان استفاده کنید. در این شرایط، چاره چیست؟ مطمئناً گزینه های متفاوتی برای استایل کردن شلوار کارگو در فصل تابستان وجود دارند که در ادامه آنها را در اختیار شما قرار می دهیم.

دمپایی و صندل های چرمی

بر اساس آنچه گفته شد، برای فصل تابستان شما نمی توانید از بوت چرمی استفاده کنید. اگر بنا به هر دلیلی تصمیم گرفتید که برای ست کردن شلوار کارگو از کتانی اسپرت استفاده نکنید، دمپایی و صندل های چرمی نیز گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. پس اگر برایتان این سردرگمی پیش آمد که با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبایی در فصل تابستان داشته باشیم، پیشنهاد ما صندل و دمپایی های چرمی است.

زمانی که شما صندل ها را می پوشید، احساس راحتی بسیار زیادی دارید و می توانید تا طولانی مدت آنها را به تن داشته باشید. به علاوه، صندل های چرمی گزینه بسیار مناسبی برای دورهمی های دوستانه و گشت و گذار در بازار هستند. پس اگر به دنبال یک کفش مناسب برای ست کردن داشتن زیباترین استایل با شلوار کارگو می گردید، می توانید دمپایی و صندل های چرمی را امتحان کنید.

دمپایی و صندل چرمی با کارگو

 نکات مهم برای انتخاب کفش مناسب با شلوار کارگو

تاکنون متوجه شدید که بهترین کفش برای استایل کردن با شلوار کارگو کدام است. اکنون لازم است به برخی نکات دیگر نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش را برای خود انتخاب کنید و استایل زیبا و کاملی داشته باشید. به این منظور، رعایت نکات زیر اهمیت بسیار زیادی دارد.

رنگ مناسب کفش با شلوار کارگو

انتخاب رنگ مناسب کفش برای داشتن استایل زیبا با شلوار کارگو، اهمیت بسیار زیادی در ظاهر شما دارد. پس فقط نباید به مدل کفش توجه کنید و اهمیت زیادی به رنگ کفش نیز بدهید. برای ترکیب کردن رنگ کفش با شلوار، می توانید از رنگ سایر قسمت های استایل خود مانند پیراهن یا کیف خود استفاده کنید. بیشتر افراد ترجیح می دهند که کفش های رنگ روشن را با شلوارهای کارگو به رنگ های کرم و آجری بپوشند. پرطرفدارترین رنگ کفش برای استایل کردن با شلوار کارگو، کفش سفید است.

داشتن احساس راحتی

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به اختصار گفتیم، شلوار کارگو در واقع یک شلوار گشاد و بسیار راحت است. به همین دلیل شما نباید کفشی را با این نوع شلوار انتخاب کنید که در آن احساس راحتی نداشته باشید. مهمترین ویژگی استایل شما با شلوار کارگو، باید داشتن احساس راحتی باشد.

با شلوار کارگو چی بپوشیم

موقعیت موردنظر

احتمالاً همه شما می دانید که برای مکان های رسمی، تا حد امکان نباید از کفش های کتانی و اسپرت استفاده کنید و در این شرایط، کفش های رسمی مناسب تر هستند. با این حال، کلاً شلوار کارگو یکی از شلوارهای راحت محسوب می شود و این شلوار چندان برای مکان های رسمی مناسب نیست. به همین دلیل لازم نیست که هیچ نگرانی برای انتخاب کفش با شلوار کارگو برای موقعیتی که قرار است به آنجا بروید، داشته باشید.

خرید حضوری یا آنلاین

اگر خیلی حساس هستید و نمی دانید که کدام کفش با شلوار کارگو مناسب تر است، می توانید تصاویر موجود در اینترنت را مشاهده کرده و به صورت اینترنتی، بهترین کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید اینترنتی علاوه بر سریع بودن، تنوع بسیار زیادی نیز دارد و شما می توانید انواع مدل های کفش های مناسب با شلوار کارگو را پیدا کنید.

از طرف دیگر، در خرید حضوری می توانید به صورت مستقیم کفش را بپوشید و با شلوار خود ست کنید. اما اگر وقت کافی برای گشت و گذار در بازار و انتخاب کفش مناسب با شلوار کارگو را ندارید، همان روش اینترنتی گزینه مناسب تری است. اگر از فروشگاه های معتبر و حرفه ای خرید کنید، برای استایل کردن کفش با شلوار کارگو به شما مشاوره نیز می دهند.

سخن پایانی

بر اساس چیزهایی که تاکنون گفتیم، به نظر شما باید با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم؟ پاسخ این موضوع تا حد خیلی زیادی به سلیقه و همچنین فصلی که در آن هستید، بستگی دارد. از آنجا که شلوار کارگو در واقع یک شلوار اسپرت و راحت است، اغلب افراد ترجیح می دهند که با این شلوار کفش کتانی اسپرت بپوشند. همچنین برای فصل تابستان، صندل ها و برای فصل زمستان نیز بوت های چرمی گزینه مناسبی به نظر می رسند. به نظر شما بهترین استایل با شلوار کارگو کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *