سبک پوشش, مد و استایل

با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم؟

با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم

درست استایل کردن لباس و کفش، از گران بودن آنها مهمتر است. به همین دلیل اگر قصد دارید جوراب شلواری به تن کنید، نباید هر کفشی را که دیدید، بپوشید. در این مطلب برای شما توضیح می دهیم که با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشیم. به همین دلیل اگر قصد دارید در روزهای پیش رو از جوراب شلواری استفاده کنید، حتماً تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بدانید که باید چه کفشی با جوراب شلواری بپوشیم تا استایل ما کامل باشد.

بهترین مدل کفش ها با جوراب شلواری

مهمترین موضوعی که باید برای انتخاب کفش با جوراب شلواری به آن توجه کنید، رنگ جوراب شلواری است. برای مثال، باید بدانید که با جوراب شلواری مشکی چه کفشی بپوشیم؟ بیشتر مواقع رنگ های مختلف با جوراب شلواری مشکی ست می شوند و نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. 

البته شما می توانید برای تکمیل استایل خود، کفش را با سایر آیتم های استایلتان مانند کیف یا سایر اکسسوری ها ترکیب کنید. در ادامه، انواع کفش هایی که با جوراب شلواری به بهترین شکل ممکن ست می شوند را نام می بریم. شما می توانید با توجه به موقعیت خود و فصلی که در آن به سر می برید، یکی از این مدل کفش ها را انتخاب کرده و بپوشید.

بوت بلند

در حال حاضر که در فصل پاییز به سر می بریم و به مرور زمان وارد زمستان می شویم، پوشیدن بوت های بلند می تواند یک گزینه بسیار مناسب با جوراب شلواری باشد. شما می توانید با توجه به موقعیت مورد نظر خود که رسمی باشد یا غیر رسمی، بوت ها را به صورت پاشنه دار یا تخت انتخاب کنید. بوت ها باعث می شوند که استایل شما فوق العاده خاص و کلاسیک به نظر برسد. همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر استایل خود با بوت و جوراب شلواری، دامن های کوتاه تا بالای زانو بپوشید.

اگر می خواید بدانید که با جوراب شلواری مشکی چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبایی داشته باشیم، باید بگوییم که نیم بوت های مشکی با این مدل جوراب شلواری ها بسیار مناسب هستند. البته به شرطی که رنگ کیفتان هم مشکی باشد. در این شرایط، می توانید دامن یا شومیز خود را از رنگ های دیگر مانند نسکافه ای انتخاب کنید.

 کفش پاشنه بلند

برای موقعیت های رسمی و مراسم های مختلف، کفش های پاشنه بلند و کلاسیک گزینه فوق العاده ای به نظر می آیند. پس اگر می پرسید که با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبایی داشته باشیم، باید بگوییم که اول از همه به موقعیت خود نگاه کنید. برای مکان های رسمی و مراسم ها، پوشیدن جوراب شلواری با کفش های پاشنه بلند باعث می شود که استایل شما فوق العاده هوشمندانه به نظر برسد. این کفش ها غالباً دارای نوک تیزی هستند و پاشنه نازکی دارند. 

البته از آنجا که ممکن است پاشنه این کفش ها شما را اذیت کنند، نمی توانید از آنها برای پیاده روی استفاده کنید. به همین دلیل اگر موقعیت مورد نظر شما به گونه ای است که باید مسافت طولانی را پیاده بروید، ممکن است این کفش ها مناسب نباشند. با این حال، می توانید بخش زیادی از مسیر را با خودرو بروید و سپس از این کفش برای رفتن به قسمت اصلی مورد نظر خود استفاده کنید.

بوت چلسی

بوت های چلسی گزینه دیگری برای استایل کردن در فصل پاییز و زمستان به شمار می آیند که با جوراب شلواری ترکیب بی نظیری می سازند. این بوت ها فوق العاده راحت و گرم هستند و پاهای شما را در فصل پاییز و زمستان گرم نگه می دارند. در عین حال، بوت های چلسی ظاهر فوق العاده مدرنی دارند و برای انواع موقعیت ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی، برای انتخاب کفش مناسب با جوراب شلواری شما باید کفشی را انتخاب کنید که تا حد زیادی پای شما را بپوشاند و نواحی مچ را در بر بگیرد.

بوت چلسی با جوراب شلواری

کفش لوفر

اگر نمی خواهید کفش شما بیش از اندازه بزرگ و چشمگیر باشد، می توانید کفش لوفر را انتخاب کنید. این مدل کفش، ظاهری براق و فوق العاده تمیز دارد و استایل شما را کلاسیک نشان می دهد. از این رو، می توانید آن را با جوراب شلواری بپوشید و استایل بی نظیری داشته باشید. لوفرهای مشکی بهترین گزینه برای ست کردن با جوراب شلواری مشکی هستند. به همین دلیل کسانی که می پرسند با جوراب شلواری مشکی چه کفشی بپوشیم باید به فکر خرید یک جفت کفش لوفر باشند.

کفش باله

کفش های باله نسبت به مدل های دیگری که تاکنون معرفی کردیم، احساس راحتی خیلی بیشتری در شما به وجود می آورند. در عین حال، این کفش ها بسیار شیک و ساده هستند و برای کسانی که به دنبال کفش های ساده می گردند، فوق العاده مناسب به نظر می رسند. شما می توانید با توجه به سایر آیتم های لباس خود، رنگ کفش باله را انتخاب کنید. اما به طور کلی، اگر برایتان سوال است که با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم تا استایل دخترانه و منحصر به فردی داشته باشیم، ما کفش باله را به شما پیشنهاد می کنیم.

کفش مری جین

یکی دیگر از کفش های بسیار پرطرفدار در میان دختر خانم ها برای ست کردن با جوراب شلواری، کفش مری جین است. این مدل کفش ها بسته به نوع استایل شما، می توانند بسیار زیبا به نظر برسند و با جوراب شلواری هم به راحتی ترکیب می شوند. البته توجه داشته باشید که این کفش ها شباهت خیلی زیادی به کفش های باله دارند و غالباً برای کسانی مناسب هستند که به کفش های ساده و در عین حال، دخترانه علاقه دارند. این کفش ها پاشنه بسیار کوچکی دارند و برای پیاده روی کاملاً مناسب هستند و اصلاً پای شما را اذیت نمی کنند.

کفش مری جین با جوراب شلواری

نکته مهم برای انتخاب کفش مناسب با جوراب شلواری

 یکی از مهمترین موضوعاتی که بسیاری از خانم ها با آن درگیر هستند، رنگ کفش متناسب با جوراب شلواری است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید قدتان بلندتر از چیزی که است به نظر برسد، پیشنهاد می کنیم که رنگ کفش را با رنگ جوراب شلواری ست کنید. به عبارت دیگر، باید رنگی را برای کفش خود انتخاب کنید که دقیقاً همرنگ جوراب شلواری باشد. این کار باعث می شود که پای شما کشیده تر به نظر برسد.

سخن پایانی

در این مطلب برای شما به طور کامل توضیح دادیم که با جوراب شلواری چه کفشی بپوشیم تا استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشیم. همان طور که متوجه شدید، جوراب شلواری به خصوص در رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای خانم ها در فصول مختلف به شمار می آید.

فقط شما باید با توجه به نوع فصل، جنس مناسب جوراب شلواری را انتخاب کنید. سپس با انتخاب یک کفش مناسب و کاربردی، استایل زیبا و بی نظیری با جوراب شلواری خود به وجود بیاورید. برای مشاهده مدل های مختلف کفش هایی که پیش از این نام بردیم، می توانید به فروشگاه رنو ایرانیان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *