بررسی و خرید, ترین‌ها

جدیدترین مدل های صندل زنانه 2020

[products-box id=”174″ title=”جدیدترین مدل های صندل زنانه 2020″ number=”20″]

یقیناً هیچ چیز به اندازه خرید یک جفت صندل زنانه احساس سرزندگی و جوانی بانوان را نشان نمی‌دهد. پوشیدن صندل مدل گلادیاتورِ کرم رنگ با شلوار پارچه‌ای، همان چیزی است که یک خانم خوش‌پوش انتظار دارد. زنان و دختران جوان برای رسیدن به فصل شاد تابستان لحظه شماری می‌کنند، زیرا می‌توانند مانتوها و شال‌های رنگی خود را از کمد بیرون آورده و با صندل زیبایی بپوشند.

بانوان عاشق استایل تابستانی هستند، به همین دلیل اولویت نخست خود را در خرید صندل مناسب قرار می‌دهند، بنابراین در فروشگاه‌ها و یا وبسایت‌های اینترنتی به دنبال جدیدترین مدل های صندل زنانه (Women’s Sandal) می‌گردند. باید گفت که تنوع زیادی در مدل صندل‌های زنانه وجود دارد، برخی مناسب استفاده روزمره و برخی دیگر مناسب مجالس و مراسم رسمی هستند. با این حال، زمانی که خود را برای شروع فصل تابستان آماده می‌کنید، خرید چند مدل صندل جدید کاری بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

جدیدترین مدل های صندل زنانه 2020

در بازار فروش صندل‌های زنانه، تنوع محصولات بسیار چشمگیر است، تا جایی که انتخاب مدل‌ مورد علاقه را تا حدودی دشوار می‌کند. به همین دلیل برای افزایش اطمینان در خرید، ما در زیر چند مدل از جدیدترین صندل‌های زنانه که بسیار پرفروش نیز هستند را آورده‌ایم:

انواع صندل زنانه

لازم است در زمان خرید در مورد انواع صندل زنانه و دخترانه شناخت لازم را بدست آورید تا در انتخاب مدل مورد نظرتان دید بازتری داشته باشید. بنابراین در زیر یک به یک انواع صندل را معرفی می کنیم:

صندل گلادیاتور

جدیدترین مدل های صندل زنانه

صندل گلادیاتور، کفش‌های بَندی هستند که با T-bar (بند مرکزی T شکل در جلوی صندل) شناسایی می‌شوند. این صندل الهام گرفته از کفش‌های رومیان باستان است و به دلیل مدل زیبایی که دارد، یکی از محبوب‌ترین صندل‌های تابستانه است. صندل گلادیاتور مناسب استایل رسمی و روزمره می‌باشد و با هر نوع شلواری سِت است.

صندل پشت بند دار

صندل پشت بند دار در چند سال گذشته و تغییرات مُد دوباره احیا شده است. این مدل صندل معمولاً با پاشنه گربه‌ای و بَندی در پشت شناسایی می‌شود، همچنین قسمت جلویی صندل جایی که انگشتان پا قرار دارد نیز باز است. اغلب توصیه می‌شود این مدل از صندل را برای مراسم رسمی به پا کنید.

صندل پاشنه گوه‌ای

بسیاری از بانوان عاشق صندل‌های گوه‌ای هستند، زیرا در کنار راحتی در راه رفتن، بسیار شیک و لاکچری هستند. اگر در تابستان به مهمانی مهمی دعوت شدید، توصیه می‌کنیم با لباس خود یک جفت صندل گوه‌ای به پا کنید. این مدل صندل همچنین برای استفاده در محیط‌های کاری نیز انتخاب خوبی است.

صندل مجلسی

صندل مجلسی برای هر نوع مراسم و مهمانی بهترین انتخاب است. این صندل معمولاٌ دارای پاشنه بلند (پاشنه نازک یا پهن) بوده و تعداد بَندهای روی آن در کمترین مقدار خود است. برای آنکه در هر مراسمی بدرخشید، به همراه لباس شب خود یک جفت صندل مجلسی زیبایی را بپوشید. همچنین این مدل صندل را می‌توانید حتی با شلوار جین و دامن نیز به پا کنید.

صندل راحتی فلت

صندل راحت فلت (بدون پاشنه) محبوب‌ترین مدل برای فصل تابستان است. یقیناً هر خانمی حداقل یک جفت از این صندل را در کمد لباس خود دارد. صندل راحتی فلت برای استفاده روزمره و برای موقعیت‌های غیر رسمی، مهمانی‌های خودمانی و حتی محیط‌های کاری، بسیار مناسب است. راحتی در راه رفتن مهمترین ویژگی این مدل از صندل زنانه است.

صندل روفرشی

به طور کلی بانوان ایرانی از صندل روفرشی برای محیط خانه و زمانی که در منزل مهمان دارند استفاده می‌کنند. این صندل هم به صورت پاشنه‌دار و هم بدون پاشنه طراحی می‌شود، ولی معمولاً مدل‌هایی بدن پاشنه برای راحتی بیشتر در راه رفتن محبوب‌تر هستند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که این مدل از صندل به دلیل آنکه در محیط خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها مختص تابستان نیست و برای همه فصول سال قابل استفاده است.

[mustread title0=”ویژگی های صندل زنانه خوب” link0=”https://renoiran.com/blog/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A8/”]

خرید اینترنتی صندل زنانه

بهترین راه انتخاب صندل زنانه، خرید اینترنتی آن است. شما به راحتی می‌توانید جدیدترین مدل های صندل زنانه را در رنگ‌ها و قیمت‌های گوناگون در این وبسایت‌ها مشاهده کرده و بدون طی مسافت و تنها در خانه، اقدام به خرید صندل مورد نظر خود کنید. در این شیوه خرید نیز لازم است مواردی را در انتخاب صندل مناسب مورد توجه قرار دهید.

مدل:به طور کلی مدل صندل تابع انواع آن است، برای مثال: صندل گلادیاتور همیشه سبکی مشخص دارد، با اینکه ممکن است در تعداد بَند متفاوت باشند. با این حال، بسیاری از طراحان و تولید کنندگان همه ساله در صدد ایجاد تغییرات جزئی در مدل‌های اصلی هستند تا با این کار در کنار تنوع بسیار، بتوانند بازار فروش صندل زنانه را نیز رونق بخشند.

پاشنه: همانطور که در بالا بیان کردیم، صندل مجلسی، پاشنه گوه‌ای و پشت بند دار دارای پاشنه هستند. هرچه قدر اندازه پاشنه بیشتر باشد، راحتی در راه رفتن کاهش می‌یابد. برای افزایش راحتی در راه رفتن لازم است از صندل با پاشنه پهن یا صندل‌های گوه‌ای و پشت بند دار استفاده کنید.

رنگ: صندل‌ها در رنگ‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند، با این حال رنگ‌های کرمی، قهوه‌ای روشن، مشکی، نوک مدادی و حتی سفید از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در این بین، رنگ کرمی برای استایل تابستانه فوق‌العاده زیبا و شیک است.

سایز: صندل به دلیل کمترین سطح پوشش (وجود بَند)، ممکن است باعث لغزش پاها درون این کفش زنانه شود، طوری که کاربر مجبور به جمع کردن انگشتان پای خود می‌شود. این مورد بیشتر به دلیل انتخاب سایز اشتباه است که در بلند مدت منجر به تورم و ایجاد تاول می‌شود. بنابراین سعی کنید در انتخاب سایز صحیح صندل کمال دقت را داشته باشید.

جنس رویه: همیشه به دنبال خرید صندل چرم یا نبوک (نوعی چرم پُزدار مرغوب) باشید، زیرا در کنار عمر طولانی، از پاها به خوبی در برابر ایجاد درد و تعریق (عرق کردن) محافظت می‌کند. معمولاً صندل‌های ساخته شده از چرم مصنوعی باعث ایجاد ترم و تاول در پاها می‌شود، همچنین دوام و کیفیت پایینی نیز دارند.

جنس کفی: جنس کفی صندل معمولاً متفاوت از جنس رویه است، با این حال به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • پلی اورتان انعطاف پذیر: این کفی بسیار انعطاف‌پذیر، بادوام و جذب کننده فشار است.
  • پلی اورتان بسیار سبک: این کفی از PU (پلی اورتان) بسیار سبک و بادوام و انعطاف‌پذیر ساخته شده است.
  • لاستیک (Rubber) انعطاف پذیر: بسیار انعطاف‌پذیر و با دوام بوده ولی نسبت به پلی اورتان کمی سنگین‌تر است.

نحوه بستن صندل: شیوه بستن صندل به علاقه و راحتی فرد بستگی دارد و در انتخاب صندل ویژگی مهمی محسوب می‌شود. با این حال طرز بستن صندل به دو نوع زیر دسته‌بندی می‌شود:

بند‌دار: این صندل از طریق بَندی بلند به دور مچ و در برخی مدل‌ها تا ساق پا بسته می‌شوند. ویژگی مهم این مدل، زیبایی و سفت شدن پا داخل صندل است.

جدیدترین مدل های صندل زنانه

سگکی: این صندل از طریق بَند سگک‌دار به دور مچ پا بسته می‌شود. ویژگی مهم این مدل‌ها داشتن سوراخ‌های متعدد بر روی بَند کفش است که مقدار سفتی یا شلی کفش را تنظیم می‌کند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع صندل زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/sandals-women-shoe/” icon=”cat-women–sandal” icon-align=”right”]

چرا خرید جدیدترین مدل های صندل زنانه مهم است؟

همه بانوان به طور طبیعی برای داشتن استایلی منحصر به فرد و متفاوت، هر ساله جدیترین مدل‌‌ های صندل را در بازار رصد می‌کنند. مدل‌های قدیمی نه تنها از مُد افتاده هستند، بلکه با نوع پوشش امروزی نیز همخوانی ندارند. طراحان و تولید کنندگان معتبر بازار با آگاهی از این موضوع، در هر سال و با شروع فصل تابستان کالکشن یا مجموعه جدیدی از صندل‌های خود را ارائه می‌کنند.

اهمیت خرید صندل جدید برای یک بانو، به شخصیت منحصر به فرد او باز می‌گردد؛ در واقع، مگر غیر از این است شما با دیدن خانمی شیک که مطابق بر مُد روز لباس می‌پوشد، سریعاً به این فکر می‌کنید که او تا چه اندازه متفاوت از بقیه است؟ بانوان و دختران جوانی که استایلی شیک و متمایز دارند، در نزد دیگران از اعتبار شخصیتی بالاتری برخوردار هستند.

[faq][faq-item question=”جدیدترین صندل‌ها شامل چه مدل‌هایی هستند؟” answer=”انواع مختلف صندل زنانه اعم از صندل مجلسی، روزمره، صندل‌لژدار، پاشنه بلند، تخت و موارد دیگر به فروش می‌رسند.”][faq-item question=”کیفیت و جنس صندل‌ها چگونه است؟” answer=”کلیه صند‌ل‌های زنانه و دخترانه فروشگاه مارکومد از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی هستند.”][faq-item question=”آیا خرید صندل شامل شرایط گارانتی می‌شود؟” answer=”بله، کلیه صندل‌های ارائه شده در فروشگاه مارکومد دارای گارانتی خدمات مشتری معتبر است.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *