بررسی و خرید

کفش مجلسی مردانه ایتالیایی

کفش مجلسی مردانه ایتالیایی

[products-box id=”165″ title=”پرفروش‌ترین کفش‌های مجلسی ایتالیایی” number=”20″]

کفش مجلسی مردانه ایتالیایی (Men’s Italian Shoes) یکی از آن نوع کفش‌هایی است که تنها برای چند ساعت، جذابیتی انکار‌ناپذیر به استایل مردان می‌دهد. یقیناً همه آقایان در مراسم و مهمانی‌ها، موقعیت‌های مهم شغلی و اداری، اقدام به پوشیدن کفش مجلسی می‌کنند. بنابراین، انتخاب کفش مناسب می‌تواند در موفقیت و سرنوشت آن‌ها تاثیر مهمی داشته باشد.

اگر مانند بسیاری از مردان فقط به دنبال خرید یک جفت کفش معمولی هستید، بهتر است بی‌رودروایسی بگوییم: «شما خارج از دایره استایل و مُد قرار دارید!» معروفیت کفش‌های رسمی ایتالیایی، زبان زد خاص و عام هستند و همه آقایان کم و بیش درباره شهرت جهانی این نوع کفش‌ها می‌دانند؛ ولی بهتر نیست دانستن را حالا به عمل تبدیل کرد؟

دیگر زمان آن است که تغییری در نگرش خود درباره سبک پوشش‌تان ایجاد کنید، اینکه شما بخواهید تاثیری عمیق در دیگران ایجاد کنید و از استایل خود لذت ببرید، باید حتی بیش از لباس و شلوار به کفش‌های خود اهمیت دهید. مگر غیر این است که زنان جذب مردانی می‌شوند که کفش‌هایی شیک، تمیز، براق و البته ایتالیایی دارند؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

کفش مجلسی مردانه ایتالیایی

کفش مجلسی مردانه ایتالیا

ما اینجا هستیم تا به شما نکته‌های مهمی را در مورد آنچه که یک مرد نیاز به دانستن درباره کفش‌های ایتالیایی دارد را بیان کنیم. به‌طورکلی، یک جفت کفش مناسب تنها سرمایه‌گذاری ارزشمند نیست، بلکه یک ضرورت است. اینکه آیا به مراسم عروسی، جلسه مهم کاری و یا مصاحبه شغلی می‌روید، پوشیدن کفش رسمی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

خوشبختانه گزینه‌هایی بسیاری برای هر سبک وجود دارد، ولی کفش‌های مجلسی ایتالیایی انتخابی بسیار جسورانه هستند. به این دلیل که این کفش‌ها نه تنها از بهترین چرم ساخته شده‌اند، بلکه دارای طراحی و سبک بسیار منحصربه فردی نیز هستند. در واقع شهرت جهانی کفش‌های ایتالیایی، ناشی از قدرت مُد و فشن در این کشور است. همانطور که کیف‌های چرم ایتالیایی، لباس‌های ورساچه، پرادا و دولچه & گابانا در جهان مشهور هستند، کفش‌های این کشور نیز در امتداد دیگر پوشاک از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند.

همانطور که در بالا بیان کردیم، به دلیل کیفیت بالای چرم ایتالیا و استفاده از سبک‌های طراحی مدرن و مطابق با ارگونومیک پا، کفش کلاسیک ایتالیایی در تمام طول این سال‌ها شخصیت و کاراکتری مختص به خود پیدا کرده است. در واقع، هیچ کشوری به اندازه ایتالیا تا این میزان صنعت مُد را در طول تاریخ درنوردیده است.

انواع کفش مجلسی مردانه

قبل از خرید، لازم است کمی درباره مدل‌های کفش مردونه رسمی اطلاعاتی را کسب کنید، به همین منظور هر یک از موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

آکسفورد (Oxford)

کفش کلاسیک مردانه ایتالیایی

اگر قصد دارید رسمی‌ترین استایل را داشته باشید، کفش مدل آکسفورد را انتخاب کنید. مشخصه مهم این نوع کفش، بسته بودن زبانه (ناحیه بَندی کفش) آن است. با کفش آکسفورد لازم است حتماً کت و شلوار پوشیده شود. همچنین برای ایجاد استایلی جذاب که شامل هارمونی رنگی نیز باشد، لازم است در ست کردن رنگ کفش با کت و شلوار نیز نهایت دقت را داشته باشید.

دربی (Derby)

کفش مجلسی ایتالیایی دربی

کفش مدل دربی از لحاظ ظاهری نسبت به آکسفورد کمتر رسمی است؛ اما نگران نباشید، یک جفت کفش دربی شیک می‌تواند با هر نوع کت و شلواری هماهنگ باشد. تنها تفاوت کفش دربی نسبت به آکسفورد، باز بودن زبانه آن است. با این حال، این مدل کفش مردانه برای استایل اسپرت و ست کردن با شلوار جین و کتان و لباس مردانه (تی‌شرت مناسب نیست) نیز انتخابی عالی است.

کفش بروگ (Brouge)

کفش مجلسی مردانه چرم

وقتی درباره کفش بروگ صحبت می‌کنیم، توجه به جزئیات مهم است، زیرا بر روی سطح رویی این مدل کفش مردونه، سوراخ‌های ریز تزئینی وجود دارد. در واقع همین سوراخ‌ها، وجه تمایز آن با مدل‌های دربی و آکسفورد است. سبک بروگ این موضوع را یادآور می‌شود که این نوع کفش، اسپرت‌تر از دیگر مدل‌ها است. با این حال، کفش‌های آکسفورد و دربی به شکل بروگ نیز طراحی و ساخته می‌شوند.

لوفر یا کالج (Loafer)

کفش مجلسی مردانه ایتالیایی قهوه ای

بسیاری از آقایان هنوز هم فکر می‌کنند کفش‌های کالج مناسب مجالس و مراسم رسمی نیستند. ولی باید بگوییم این نوع کفش های مردانه سبکی همه کاره دارند، به این معنا که هم برای استایل اسپرت (پوشیدن با شلوار جین یا کتان) و هم رسمی (کت و شلوار) مناسب است. مشخصه اصلی کفش کالج نداشتن بَند است، بنابراین پوشیدن آن بسیار راحت می‌باشد. کالج در فرهنگ ایتالیایی محبوب‌ترین مدل کفش است، به همین دلیل، از نظر طراحی به نهایت خود رسیده است.

نیم‌بوت (Ankle Boot)

کفش کلاسیک مردانه ایتالیایی

پوشیدن نیم بوت مختص فصول سرد سال است، ولی امروزه به دلیل تغییرات بنیادین در سبک پوشش، استفاده از نیم‌بوت به دلیل شکل منحصر به فردش، در تابستان پرطرفدار گشته است. از مهمترین ویژگی‌های این کفش، مناسب بودنش برای ایجاد استایلی اسپرت و رسمی است، به طوری که به راحتی می‌توانید با شلوار جین و حتی کت و شلوار نیز نیم‌بوت به پا کنید.

[products-box id=”165″]

نکاتی در خرید کفش رسمی مردانه ایتالیایی

بدون شک، کفش‌های ایتالیایی به دلیل کیفیت، راحتی و لوکس بودن پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه در سرتاسر جهان هستند. در ساخت کفش ایتالیایی، بهترین متریال انتخاب می‌شود که معمولاً «چرم طبیعی» است. همچنین کفش‌ها با هدف زیبایی و راحتی تولید می‌شوند.

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید کفش مردانه ایتالیایی در نظر بگیرید، کیفیت متریال آن است. چرم کامل دانه‌دار دارای دوام بالا و بافت دانه‌ای شکل است. این چرم از پوست طبیعی حیوانات ساخته می‌شود که دارای قیمت، کیفیت و انعطاف‌پذیری بالا است.

سایر چرم‌ها عبارتند از چرم طبیعی دانه‌دار اصلاح شده که دارای سطوح برجسته دانه‌ای است. برای داشتن سطحی براق، این چرم سنباده زده می‌شود، به همین دلیل چرم اصلاح شده به نسبت چرم کامل، ضخامت کمتری دارد. در نتیجه، کاهش ضخامت چرم به کم شدن طول عمر آن نیز منجر می‌شود.

در زمان خرید کفش به نوع دوخت آن نیز توجه کنید. کفش چرم ایتالیایی اغلب به وسیله دست و با نهایت دقت دوخته می‌شود که دارای پیوستگی و نظم در فاصله دوخت‌ها است.

سبک طراحی کفش های ایتالیایی به صورتی است که پا حداکثر راحتی را تجربه کند. به این صورت که پاشنه کفش به اندازه‌ای تعیین می‌شود که از قوس پا به خوبی محافظت کند. همچنین جلوی کفش معمولاً به صورت مربعی یا بیضی طراحی می‌شود تا فشار مضاعفی به انگشتان پا وارد نشود. ضخامت زیره کفش در قسمت پنجه به حداقل می‌رسد تا راحتی در راه رفتن به حداکثر برسد.

از نظر رنگی، باید بدانید کفش‌های رسمی این کشور در همه نوع رنگ از مشکی گرفته تا شرابی در نهایت زیبایی طراحی می‌شوند. بنابراین، دست شما برای انتخاب هر مدل در هر نوع تُن رنگی باز است.

[mustread title0=”کفش‌های مارک دار خارجی کدامند؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

قیمت کفش مردانه ایتالیایی

قیمت کفش مردانه ایتالیایی

یقیناً هر چه کیفیت، لوکس بودن و شهرت کفشی افزایش یابد، قیمت آن نیز بالا خواهد بود. شما نمی‌توانید کفش ارزان قیمتی را خریداری کنید که بر چسب ایتالیایی بودن داشته باشد. کفش‌های ساخته شده در این کشور اروپایی در همه مدل‌ها و برندها، 100٪ چرم واقعی هستند که باعث می‌شود قیمت بالایی داشته باشند.

قبل از خرید، نسبت به تنظیم مقدار بودجه پرداختی خود اطمینان حاصل کنید. در قیمت کفش ایتالیایی، برند از اهمیت بالایی برخوردار است، برای مثال، کفش‌های دولچه & گابانا در کنار همه ویژگی‌های مثبتی که دارند، به دلیل نام برند مشهورش گران‌تر هستند. ولی ممکن است برندی ناآشنا به اندازه برندهای مشهور، کفش‌هایی با کیفیت بالا تولید کند. در هیچ جای ایتالیا، کفش‌های بی‌کیفیت تولید نمی‌شود؛ بنابراین، چرا به سراغ برندهای ناآشنا نمی‌روید؟

با این حال، اگر هم به هر نحوی به دلیل محدودیت بودجه، علاقه‌مند به خرید این مدل کفش‌ها هستید، باید بگوییم که تنها با یکبار خرید کفش ایتالیایی، می‌توانید به اندازه یک عمر از داشتن کفشی بادوام و شیک لذت ببرید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش رسمی مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/classic-men-shoe/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

برندهای معروف کفش مجلسی مردانه ایتالیایی

یقیناً برندهای گوچی، دولچه & گابانا، والنتینو، پرادا، ورساچه و رالف لورن از همه مشهورتر هستند. ما در زیر مارک‌هایی را معرفی می‌کنیم که شاید به اندازه برندهای بالا معروف نباشند، اما کیفیت محصولات‌شان در حد مارک‌های معتبر بوده و از همه مهمتر ارزان‌تر نیز هستند.

ونتورینی میلانو (Venturini Milano)

ونتورینی میلانو در تولید و طراحی کفش‌های مردانه، برندی الهام بخش است. این شرکت ایتالیایی که در میلان تأسیس شده است، با اینکه کفش زنانه نیز تولید می‌کنید، ولی به طور تخصصی در حوزه کفش مردانه فعالیت می‌کند. ونتورینی با استفاده از بهترین متریال در کنار طراحان کارآزموده، توانسته در همه این سال‌ها، به برندی با محصولات باکیفیت تبدیل شود.

باما (Bama)

دیگر برند ایتالیایی تولیدکننده کفش کلاسیک مردانه، باما است. این برند در حوزه کفش زنانه و بچه گانه نیز فعالیت دارد و محصولاتش به مدل‌های روزمره، کفش ورزشی و حتی بوت مردانه خلاصه می‌شود. کیفیت در کنار زیبایی دو ویژگی مهم کفش‌های برند باما است. محصولات این شرکت از چرم طبیعی ساخته شده و شکل آن‌ها نیز توسط کارشناسان حرفه‌ای طراحی می‌شود.

چرا باید یک جفت کفش رسمی ایتالیایی داشت؟

چه کسی سبک کفش‌های ایتالیایی را دوست ندارد؟ پاسخ همیشه «هیچ‌کس» است. کفش‌های ایتالیایی اغلب با دست دوخته می‌شوند و متخصصین این امر به خوبی می‌دانند که یک کفش خوب چگونه باید تا سال‌ها کار کند. دوام یک کفش ایتالیایی به معنای واقعی کلمه ماهیت اصلی آن است، یعنی تولیدکنندگان این کشور بیش از هر عامل دیگر سعی در ساخت محصولاتی با حداکثر راحتی را دارند.

کفش‌های مجلسی ایتالیایی منحصر به فرد، شیک و لوکس هستند، طوری که همیشه در مُد روز قرار دارند. از افراد مشهور و ثروتمند گرفته تا مردم جهان سوم، همه و همه از شهرت کفش‌های ایتالیایی به خوبی آگاهی دارند. در واقع، هنگامی که شما یک جفت از این نوع کفش‌ها را می‌پوشید، به طور ناخودآگاه به عنوان فردی خوش‌پوش، خوش‌سلیقه و باشخصیت به نظر می‌آیید. پس اگر صاحب یک جفت از این کفش‌ها هستید، باید به شما تبریک بگوییم!

[faq][faq-item question=”کفش‌های ایتالیایی چه مدل‌هایی دارند؟” answer=”این کفش‌ها اغلب در مدل‌های آکسفورد، دربی، بروگ، لوفر (کالج) و نیم بوت مردانه تقسیم می‌شوند.”][faq-item question=”ویژگی‌های اصل کفش‌های ایتالیایی چیستند؟” answer=”طراحی زیبا و استفاده از چرم مرغوب از مشخصات اصلی کفش‌های ایتالیایی هستند.”][faq-item question=”برندهای معتبر کفش ایتالیایی در ایران کدامند؟” answer=”مارک‌های مشهور کفش ایتالیایی شامل وینتورینی میلانو (Venturini) و باما (Bama) هستند.”][faq-item question=”آیا کفش‌های ایتالیایی گارانتی معتبر دارند؟” answer=”بله، کلیه کفش‌های مردانه فروشگاه اینترنتی مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *