سبک پوشش, مد و استایل

کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

آیا می‌دانید با شلوار لی مردانه چه کفشی بپوشید؟ مطمئناً همه آقایان سریعاً دست‌های خود  بالا می‌برند تا به این پرسش پاسخ دهند! اما باید بگوییم: «پیدا کردن کفش مردانه مناسب برای ست شدن با شلوار جین، به همین سادگی‌ها هم نیست» درست است که شلوار لی بسیار محبوب است، ولی آنچه به یک استایل جذاب ختم می‌شود، به ترکیب و ایجاد هارمونی مناسب با تک تک اعضای پوشش بستگی دارد. اما انتخاب کفش برای هماهنگی با شلوار لی، تأثیر قابل توجهی در سبک پوشش شما می‌گذارد. خوشبختانه، ما نکات و ترفندهایی را برای کمک به شما ترتیب داده‌ایم، تا به شما نشان دهیم که چگونه، چه موقع و کجا می‌توانید کفش مناسب برای شلوار جین مردانه را انتخاب کنید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

چه کفش‌هایی را می‌توان با شلوار جین بپوشید؟

پیدا کردن کفش ایده‌آل برای ست شدن شلوار لی می تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. از انتخاب سبک مناسب برای استایل دلخواه خود تا انتخاب رنگی که لباس شما را تکمیل کند، ایجاد یک ترکیب عالی همیشه آسان نیست. پس بیایید با یکدیگر پوشیدن شلوار لی با کفش مردونه مناسب را به چالشی مؤثر تبدیل کنیم.

کفش ورزشی با شلوار جین

اگر به دنبال استایلی بی نظیر و راحت هستید، نمی توانید از کنار کتونی با شلوار لی به راحتی عبو کنید. برای ظاهری ساده، کفش ورزشی مردانه یا اسنیکرز ساده و سفید یا سیاه را انتخاب کنید. اگر به دنبال استایل جسورانه هستید، از طرف دیگر کتانی‌های رنگی را در نظر بگیرید. همچنین، بقیه لباس‌های خود را فراموش نکنید؛ کفش ورزشی و شلوار جین را با یک تیشرت و یا کت اسپرت ست کنید، یا پیراهن مردانه را با ژاکت پاییزه ترکیب کرده و چند لایه از شلوار لی را برای استایلی جذاب تا بزنید.

[products-box id=”166″ brand=””]

کالج با شلوار جین

کفش‌های لوفر یا کالج برای ایجاد ظاهری آرام و لوکس ایده‌آل هستند. به همین ترتیب، این کفش‌ها با شلوار جین هماهنگی خوبی دارند، خصوصاً برای استایل کژوال هوشمند (درباره این اصطلاح در ادامه مقاله توضیح داده خواهد شد) و نیمه‌رسمی آنها را انتخاب کنید. برای ظاهر سنتی، یک جفت کالج کلاسیک چرمی را به رنگ قهوه‌ای را امتحان کنید. با انجام این کار ظاهری کلاسیک و لاکچری ایجاد خواهید کرد که برای مهمانی‌های خودمانی عالی هستند. پوشیدن پالتو و ژاکت را به همراه کفش کالج و شلوار لی در پاییز و روزهای آفتابی زمستان امتحان کنید.

بوت با شلوار جین

پوشیدن بوت مردانه یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای پوشیدن با شلوار لی است. تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن مدل مناسب بر طبق علائق شما است. اگر می‌خواهید استایلی کژوال و نیمه‌رسمی داشته باشید، بوت چلسی و چوکا را امتحان کنید. برای داشتن یک سبک پوشش کاملاً اسپرتو زمستانه، بوت تیمبرلند را با شلوار جین آبی و پالتو ست کنید. در این مورد، همیشه رنگ و بافت را در نظر بگیرید. در حالی که بوت جیرِ قهوه‌ای معمولاً ظاهری آرام و خودمانی را تداعی می‌کند، بوت‌های چرم مشکی اغلب نشانی از قدرت و پیچیدگی هستند.

[products-box id=”167″ brand=””]

کفش قایقی با شلوار جین

آیا فکر کنید تنها می‌توانید کفش‌های قایقی خود را با شلوارک بر روی قایق بادبانی بپوشید؟ دوباره فکر کنید! این که آیا شما به یک مهمانی خودمانی یا به محل کارتان می‌روید، کفش‌های قایقی و شلوار جین می‌توانند استایلی فوق‌العاده ایجاد کنند. برای تقویت زیبایی این کفش‌ها، می‌توانید آنها را با به عنوان یک سبک پوشش تابستانه انتخاب کنید. شلوار جین سفید، پیراهن آبی روشن و عینک آفتابی با هم ترکیب می‌شوند تا در هنگام پوشیدن کفش‌های قایقی، یک استایل مرتب و مردانه را ایجاد کنند.

کفش دربی با شلوار جین

برای لباس‌های کژوال و نیمه‌رسمی به همراه شلوار لی، کفش‌های رسمی مدل دربی را در نظر بگیرید. سبک کلاسیک این کفش برای متعادل کردن ظاهر کژوال با لباس‌های ظریف‌تر ایده‌آل است. برای اینکه این استایل، یک جفت کفش دربی را با شلوار جین تیره (مشکی یا سرمه‌ای)، پیراهن مردانه و کت اسپرت ترکیب کنید. هنگام انتخاب کفش دربی نیز سعی کنید خلاق باشید، در حالی که رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای همیشه کلاسیک هستند، رنگ های سرمه‌ای و خاکستری نیز می‌توانند ظاهری منحصربه فرد و بسیار شیک را ایجاد کنند.

[products-box id=”165″ brand=””]

کفش آکسفورد با شلوار جین

برای استایل رسمی‌تر با شلوار لی، کفش مجلسی آکسفورد همیشه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. سبک کلاسیک این کفش برای تبدیل ماهیت اسپرت شلوار جین به سبکی رسمی، انتخابی بی مانند است. فقط به یاد داشته باشید که رنگ‌های کلاسیک مانند قهوه‌ای، سرمه‌ای و مشکی این کفش‌ها را انتخاب کنید. همچنین، کفش‌های آکسفورد به سبک بروگ (دارای سوراخ‌های ریز تزئینی در جلوی کفش) را فراموش نکنید. این مدل‌ها کمی متفاوت و گزینه‌ای عالی برای مجموعه استایل نیمه‌رسمی هستند.

انواع استایل مردانه برای پوشیدن کفش مناسب با شلوار لی

بعد از آنکه شلوار جین را انتخاب کردید، تکلیف شما از نظر نوع استایل تاحدود بسیار مشخص است؛ استایل شما اسپرت و کژوال خواهد بود. با این حال، بگذارید دیگر استایل‌های مردانه و پسرانه را هماهنگی بین شلوار لی و کفش مورد بررسی قرار دهیم:

کژوال (Casual)

شلوار جین گزینه مناسبی برای موارد معمول و روزمره است. این شلوارها به لطف ظاهر ساده و پرطرفدارشان، به طور طبیعی ماهیتی کاملاً غیررسمی و اسپرت دارند. به این ترتیب، تقریباً می توانید هر سبکی پوششی را با این شلوارها ست کنید. همچنین، وقتی صحبت از کفش ایده‌آل به میان می‌آید، کتونی ورزشی، اسنیکرز و یا نیم بوت مردانه را انتخاب کنید.

کژوال هوشمند (Smart Casual)

شلوار لی می‌تواند گزینه مناسبی برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های اجتماعی و اداری باشد، اگر بر طبق استایل کژوال هوشمند ست شود. به عنوان مثال، پوشیدن شلوار جین با تی شرت و جلیقه، پیراهن و یا کت اسپرت، دقیقاً این استایل را تداعی می‌کند. برای تکمیل این استایل، می توانید از کفش‌های خود نیز استفاده کنید. برای داشتن ظاهری آرام و در عین حال پیچیده، بوت مدل چوکا و یا کفش کالج را انتخاب کنید.

نیمه‌رسمی (Semi-Formal)

اما شلوار لی می‌تواند برای موارد نیمه‌رسمی نیز کاربردی باشد. شما فقط باید اطمینان حاصل کنید یقیه اعضای پوشش شما به درستی انتخاب شده باشند. به همین ترتیب، پوشیدن پیراهن با جلیقه و یا جلیقه با کت مردانه، ایده خوبی است. کفش‌های خود را فراموش نکنید، مدل های آکسفورد و دربی و کفش‌های کالج تضمین می کنند که ظاهر شما نیمه‌رسمی هستند. سایر مدل‌های کفش مانند کفش ورزشی، باعث می‌شوند استایل شما از نیمه‌رسمی به کژوال تبدیل شود.

3 قانون ساده برای ست کردن کفش با شلوار لی

در کنار مطالب بیان شده در بالا، سه قانون ساده دیگر را نیز اضافه کنید:

  • آیا در یک رویداد اجتماعی شرکت می‌کنید، جلسه کاری دارید و یا برای یک مهمانی خودمانی دعوت شده‌اید؟ نوع موقعیت شما باعث می‌شود در کنار شلوار لی بتوانید کفش مناسب را انتخاب کنید.
  • در هنگام انتخاب کفش، نه فقط شلوار بلکه تمام پوشش خود را در نظر بگیرد. بیش از حد بر رنگ، الگوها و بافت‌ها تأکید کنید و سعی کنید هر نوع پوششی را امتحان کنید.
  • درنهایت، همیشه راحتی را در نظر بگیرید. پوشیدن شلوار جین به معنای داشتن استایلی ساده، راحت و روزمره است. این مهم یعنی راحتی را در انتخاب کفش نیز لحاظ کنید.

اهمیت انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین

یقیناً همه مردان و پسران جوان چندین مدل شلوار جین در رنگ های مختلف را در کمد لباس خود دارند. پس اصلاً جای بحث نیست که چرا این شلوارها تا این اندازه پرطرفدار و محبوب هستند. به دلیل راحتی و داشتن ظاهری جذاب، شلوار لی انتخاب نخست هر موقعیت کژوال و غیررسمی است. اما برای اینکه سبک پوشش شما منحصربه فرد جلوه کند، کفش موردی بسیار مهم است. در نگاه بانوان، مردی جذاب است که کفشی متفاوت، زیبا و براق به پا داشه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *