بررسی و خرید

کیف مجلسی زنانه

کیف مجلسی زنانه

[products-box id=”175″ title=”بهترین کیف‌های مجلسی زنانه” number=”20″]

هر زمان که به مراسم مهمی دعوت می‌شوید، خرید کیف مجلسی زنانه (Women Formal Bags) اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. ولی همه چیز به همین راحتی نیست! حتماً به این فکر خواهید کرد که: «چه مدل کیفی مناسب است؟ آیا قیمت کیف متناسب با بودجه من است؟ و یا اصلاً بهتر است کیف زنانه مجلسی چرم را خریداری کنم یا کیف ساخته شده از جـیر؟»

پرسش‌هایی از این قبیل نشان‌دهنده این موضوع هستند که کیف زنونه یکی از آن اقلام ضروری است که هر بانویی باید در کمد لباس خود داشته باشد. مگر غیر از این است که اگر کیف مناسب شما نباشد، انگار استایل‌تان چیزی کم دارد؟ زیبایی و ظرافت کیف مجلسی آشکارکننده این واقعیت است که بانوان و دختران جوان تا چه اندازه برای به حداکثر رساندن جذابیت‌های ظاهری خود به آن نیاز دارند.

در امتداد همین موضوع، بازار فروش کیف‌ مجلسی زنانه همیشه در برآورده کردن نیازها و سلائق خانم‌ها حرکتی رو به جلو داشته، به طوری که هدفش ارائه کیف‌هایی کاربردی و زیبا با توجه به مد روز است. به همین دلیل، دست‌تان برای انتخاب یک مدل کیف زنانه شیک که شما را در هر مهمانی همانند یک الماس خوش‌تراش درخشان نشان دهد باز است. همگان باید چشم از جذابیت‌های فریبنده‌تان بر ندارند و به هر سویی که می‌روید شما را دنبال کنند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

انواع کیف مجلسی زنانه

وقتی می‌خواهیم کیف مجلسی جدیدی بخریم، به دنبال تهیه کیفی بهتر با همان کیفیتی هستیم که قبلاً داشتیم، صرف نظر از اینکه مقرون به صرفه بوده یا قیمت بالایی داشته‌اند. اما قبل از اینکه تصمیم بگیریم کدام کیف زنانه مجلسی دقیقاً در راستای علائق‌مان است، باید بدانیم که بسته به نیازهای‌مان، تعداد زیادی مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند.

به‌طورکلی، کیف مجلسی زنانه که مناسب مراسم و مهمانی‌ها باشد می‌تواند شامل کیف‌های دستی بزرگ یا کوچک و کیف‌های دوشی باشد. در حقیقت استفاده از هر نوع کیف، کاربردی یکسان دارد – وسایل شخصی و مورد نیاز خود را داخل آن قرار می‌دهید – اما بسته به ظاهر و ترجیحات شخصی، نحوه حمل آن متفاوت است.

در اینجا می‌توانیم کیف‌های مجلسی دخترانه را با طرح‌های کم حجم‌تر و چشمگیرتری که به منظور حمل کارت بانکی، کلید، لوازم آرایش، موبایل و چیزهای دیگر طراحی شده‌اند را تفکیك كنیم. این نوع کیف‌ها به نوع بدون بَند سعنی مدل‌ کلاچ (Clutch) و با بَند یعنی مدل باگت (Baguette) مشهور هستند.

از طرف دیگر، کیف‌های زنانه مجلسی بزرگ‌تر دارای دسته بلند بوده و معمولاً بَند ندارد. این مدل‌ها با ظرفیت کافی طراحی شده‌اند که می‌توان وسائل بیشتر و بزرگتری را در داخل آن‌ها قرار داد. مدل کِلی (Kelly) از نوع کیف‌های بزرگ است. کیف‌های مجلسی زنانه به انواع زیر تقسیم می‌‍شوند:

کیف کلی

 

کیف باگت

 

 

کیف کلاچ

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

نکات مهم در خرید کیف مجلسی زنانه

کیف مجلسی زنانه

کیفیت و متریال کیف مجلسی زنانه

وقتی به دنبال کیف زنانه خوب هستیم، صرف نظر از مدل، اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم متریال ساخت کیف است. این مورد بستگی به مقدار هزینه پرداختی نیز دارد، زیرا یک کیف مارک‌دار زنانه چرم قیمتی بیش از یک کیف ساخته شده از چرم مصنوعی دارد.

اگر به انواع کیف مجلسی زنانه نگاهی کنیم، خواهیم فهمید که می‌توانیم مدل‌های بسیاری با متریال‌های مختلف را پیدا کنیم. در بین آن‌ها، بیشترین متریال‌های ساخت کیف شامل چرم طبیعی، جیر، چرم مصنوعی، پلی استر و نایلون است.

چرم طبیعی بادوام، زیبا و بسیار لاکچری است، اما نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد تا حد‌الامکان به دوامش افزوده شود. از طرف دیگر، کیف جیر نیز طرفدارن خاص خود را دارد و در طرح‌ها و مدل‌های بسیار مجلسی طراحی و ساخته شده است. جیر مقاوم بوده و نسبت به دیگر متریال‌ها نیاز به نگهداری بیشتر دارد.

از طرف دیگر، اگر در مورد مقدار هزینه صحبت می‌کنیم، کیف‌های مجلسی زنونه ساخته شده از پلی استر یا هر ماده پلاستیکی دیگر، می‌توانند از نظر قیمتی بسیار مناسب باشند. با اینکه ممکن است از نظر کیفیتی تاحدودی مقاوم باشند، ولی به هیچ عنوان دوام و شخصیت چرم طبیعی را ندارند.

سرانجام، کیف‌های بسیار لاکچری هستند که از پوست حیواناتی همانند مار، کروکودیل، سمور، روباه و حیوانات خاص دیگر ساخته شده‌اند. این کیف‌های زنانه فوق‌العاده گران و در عین حال بسیار منحصربه فرد هستند. همچنین کیف‌های ساخته از ابریشم نیز از در همین دست مدل‌های لوکس قرار می‌گیرند.

راحتی و ابعاد کیف زنانه مجلسی

جنبه مهم دیگر، ابعاد کیف است که دقیقاً بر میزان راحتی در زمان استفاده تاثیر می‌گذارد. وقتی در مورد انتخاب نوع کیف زنانه تصمیمی روشن داشته باشید، باید در نظر بگیرید که مدل انتخابی باید دارای ظرفیت و اندازه مناسب جهت حمل راحت باشد.

هر مدل از کیف‌های دستی و رودوشی را امتحان کنید تا میزان راحتی آن‌ها را به خوبی سنجیده باشید. اینکه آیا می‌توانید یک کیف کلاچ را به راحتی در دست بگیرید؟ آیا بَند یک کیف رودوشی از روی شانه‌های‌تان لیز می‌خورد؟ آیا وقتی آن را از طریق دسته حمل می‌کنید نیز احساس راحتی دارید؟

ما می‌توانیم ظاهر یک کیف مجلسی زنانه بسیار شیک را دوست داشته باشیم، اما اگر کیف مورد نظر ما مقدار راحتی که انتظار داریم را برآورده نکند، چه باید کرد؟ یقیناً دیگر از آن در هیچ مهمانی استفاده نخواهیم کرد.

همانطور که قبلاً گفتیم، یکی از کم حجم‌ترین و سبک‌ترین مدل کیف‌های مخصوص مهمانی، نوع کلاچ است. این کیف‌ زنانه اندازه‌ای کوچک داشته و به راحتی می‌توان آن را در دست گرفته و حمل کرد. حداکثر ظرفیت این کیف طوری است که می‌توان تنها برای قرار دادن کلید، کارت بانکی، پول و چند قلم وسائل آرایشی از آن در مجالس استفاده کرد.

همچنین به نحوه باز و بسته کردن، تعداد جیب، جنس بَند رودوشی (فلزی یا چرمی) و موارد از این قبیل توجه کنید.

ظاهر و رنگ کیف رسمی زنانه

کیف مجلسی زنانه علاوه بر اینکه باید با نوع پوشش ما هماهنگ باشد، از لحاظ زیبایی نیز دوست داشته باشیم. ظاهر کیف شامل مدل، جنس، بافت و رنگ است، برای مثال کیف کِلی یا کلاچ همیشه مدل و ابعادی مشخص دارد، ولی جنس، بافت و رنگ هستند که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند.

در مورد جنس و متریال پیش‌تر توضیح دادیم، اما در مورد بافت باید بگوییم که این اصطلاح بیشتر به طرح ظاهری روی کیف مربوط می‌شود، برای مثال، برخی مدل‌های کیف زنانه مجلسی دارای سطوح برجسته با الگوهای مشخصی هستند. همچنین برخی دیگر ظاهری بسیار ساده دارند. انتخاب بافت بیشتر به علاقه فرد بستگی دارد.

خب در مورد رنگ چه می‌توان گفت! اگر شما لباس شب مشکی بر تن دارید، آیا داشتن یک کیف دستی زرد رنگ، انتخابی مناسب می‌باشد؟ پاسخ همیشه خیر است. در انتخاب رنگ باید به نوع و رنگ لباس خود توجه کنیم. اگر لباس شب ما دامنی کوتاه تا بالای زانو است و جزئیات زیادی در طراحی‌اش دارد، و رنگش نیز شاد می‌باشد، بهتر است از کیف مدل کلاچ با بافت ساده و رنگی مشابه کیف استفاده کرد.

[mustread title0=”بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c/”]

برای انتخاب رنگ کیف مجلسی زنانه می‌توانید از قوانین زیر تبعیت کنید:

نوع لباس:

  • برای کلیه لباس‌های بلند (تا مچ پا) از کیف دستی کلاچ و کیف رودوشی باگت استفاده کنید.
  • برای کلیه لباس‌های کوتاه (تا زانو) از کیف دستی و رودوشی کلاچ، کیف رودوشی باگت و کیف دستی کِلی استفاده کنید.

رنگ لباس:

  • لباس مشکی: کیف به رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و ارغوانی
  • لباس نقره‌ای: کیف به رنگ مشکی و نقره‌ای
  • لباس کرمی: کیف به رنگ کرمی و طلایی
  • لباس سفید: کیف به رنگ سفید، نقره‌ای، طلایی و مشکی
  • لباس طلایی: کیف به رنگ طلایی و مشکی
  • لباس قرمز: کیف به رنگ قرمز (ارغوانی یا حتی شرابی)، نقره‌ای، مشکی و سفید
  • لباس آبی: کیف به رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی و مشکی
  • لباس بنفش: کیف به رنگ بنفش، نقره‌ای و طلایی

[products-box id=”175″]

انتخاب کیف زنانه مجلسی برای مجالس و مهمانی‌ها

امروزه در بازار، کیف‌های مجلسی متنوعی به فروش می‌رسند که می‌تواند شامل مدل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف براساس هر نوع سلیقه و نیازی باشند. به عنوان یک خانم خوش ‌وش و البته جذاب، مشکلی در تهیه کیف مناسب نخواهید داشت، زیرا همان‌طور که در بالا بیان کردیم، شما با طیف گسترده‌ای از کیف‌ها طرف هستید. اما پرسش اساسی در این است: «برای کدام مراسم، کدام کیف مجلسی زنانه مناسب است؟»

معمولاً برای مهمانی‌های خودمانی و نه خیلی رسمی که ممکن است به جای پوشیدن لباس شب از شومیز و شلوار جین به همراه یک مانتو شیک و مجلسی استفاده کنید، یک مدل کیف رودوشی باگت یا کلی بهترین انتخاب است. کیف کلاچ به هیچ عنوان مناسب این مراسم نبوده و با استایل شما سِت نیست.

خانم‌ها بیشتر اوقات به دنبال خرید کیف‌هایی هستند که تنها ظاهری جذاب داشته باشند، ولی باید بدانند که ظاهر خوب در کنار کاربردی بودن کیف معنا پیدا می‌کند.

برای مراسم و مهمانی‌های رسمی مانند عروسی که مجبور به پوشیدن لباس شب هستید، حتما انتخاب اول‌تان کیف مدل دستی یا رودوشی کلاچ باشد. این کیف زنانه با استایل رسمی فوق‌العاده هماهنگ می‌باشد، فقط کافی است برحسب مدل و رنگ لباس، کیف مورد نظر را انتخاب کنید (در بالا در این مورد توضیح داده شد).

برای موقعیت‌های اداری، شغلی و حتی قرار عاشقانه که تعداد نفرات کمی در مراسم حضور دارند، به دلیل اینکه استایل شما رسمی خواهد بود، انتخاب کیف کلی، کیف رودوشی باگت یا رودوشی کلاچ مناسب‌تر هستند. اگر مانتویی بلند دارید، برای اینکه کیف‌تان بهتر دیده شود، کیف باگت و کلاچ که کوجک هستند را انتخاب کنید، همچنین برای مانتوی کوتاه از کیف کلی استفاده کنید. فقط به باید داشته باشید کیف زنانه براساس فرم بدن نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در انتخاب مدل مورد نظر است.

خرید اینترنتی کیف مجلسی زنانه

کیف مجلسی زنانه

مشاهده و لمس حضوری کیف می‌تواند به انتخابی مؤثر و مطمئن بیانجامد، ولی امروزه از یک سو به دلیل مشغله‌های فراوان کاری و از سویی دیگر وجود ترافیک ناخوشآیند خیابان‌ها، خرید آنلاین می‌تواند گزینه‌ای راحت و همیشه در دسترس باشد.

وبسایت‌های اینترنتی بسیار کمی وجود دارند که به طور تخصصی در حوزه فروش انواع کیف زنانه فعالیت داشته باشند. در این بین فروشگاه اینترنتی کیف و کفش مارکومد را می‌توان تنها وبسایت فروشگاهی داخل کشور دانست که به طور ویژه در امر فروش کیف مجلسی زنانه فعالیت می‌کند.

شما در وبسایت مارکومد می‌توانید بازه گسترده‌ای از انواع کیف‌های زنانه و دخترانه را در طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و به ویژه قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید. همچنین تمام محصولات از برندهای خارجی بوده و در بهترین کیفیت و متریال به مشتریان ارائه می‌شود.

[faq][faq-item question=”در خرید کیف مجلسی باید به چه مواردی توجه کرد؟” answer=”ویژگی‌هایی همانند اندازه کیف، سبک طراحی، کیفیت و رنگ یرق‌آلات و میزان راحتی در استفاده باید مورد توجه قرار گیرند.”][faq-item question=”کیف‌های زنانه مجلسی از چه متریالی ساخته شده‌اند؟” answer=”کلیه کیف از چرم طبیعی مرغوب ساخته شده‌اند و تولید کشور ایتالیا هستند.”][faq-item question=”آیا کیف‌های مجلسی دارای گارانتی معتبر هستند؟” answer=”بله، کلیه کیف‎‌ها گارانتی معتبر خدمات مشتری دارند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *