مد روز, مد و استایل

بهترین و جذاب ترین کفش ترند 2024 | سال 1403 چه کفشی مده؟

بهترین و جذاب ترین کفش ترند 2024

در عصر حاضر همه افراد دوست دارند استایلی متناسب با مد روز داشته باشند تا بتوانند زیبا به نظر برسند. افرادی که به استایل خود اهمیت می دهند، علاوه بر لباس، توجه خیلی زیادی به کفش خود نیز می کنند. با ورود به سال 2024، مد و فشن نیز وارد مرحله جدیدی شد. به همین دلیل ما در این مقاله، چند مدل کفش ترند 2024 را به شما معرفی می کنیم تا بدانید که برای سال جدید باید چه مدل کفشی بپوشید تا استایل شما جذاب تر و کامل تر شود. پس اگر شما هم به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

با نزدیک شدن به سال ۱۴۰۳ و عید نوروز، همه چیز نو و جدید می شود و این مسئله درباره مد و فشن هم صدق می کند. شما باید بدانید که چه مدل کفشی باعث جذاب تر شدن استایل شما می شود و تا حد امکان باید چه رنگی برای کفش خود انتخاب کنید. افرادی که علاقه زیادی به صنعت مد دارند و همیشه این موارد را دنبال می کنند، می دانند که در هر سال جدید، مدل های جدیدی برای کفش و حتی رنگ انتخاب می شوند و اگر شما در استایل خود از این موارد استفاده کنید، می توانید استایل فوق العاده به روزی داشته باشید.

کفش های ترند 2024 که باید بشناسید

شما می توانید از کفش ترند 2024 برای عید نوروز خودمان و در سال ۱۴۰۳ نیز استفاده کنید. در این قسمت فهرستی در اختیار شما قرار داده ایم که با استفاده از آن می توانید جذاب ترین کفش های ترند 2024 را بشناسید و با استفاده از آنها استایل خود را جذاب تر و متفاوت تر کنید.

کفش های ترند 2024 که باید بشناسید

1. کفش های براق و طرح آهنی

یکی از جدیدترین کفش های ترند سال 2024 که شما می توانید برای عید نوروز از آن استفاده کنید، کفش هایی هستند که طرح براق و آهنی دارند. این کفش ها با انواع لباس ها ست می شوند و با پوشیدن آنها، حس و حالی شیک به شما القا می شود.

پس اگر قصد رفتن به مهمانی های مختلف را دارید و می خواهید خیلی زیبا به نظر برسید، پیشنهاد می کنیم که حتماً این مدل کفش ها را بپوشید. کفش های این چنینی غالباً دارای پاشنه نسبتاً بلند و باریکی هستند و استایل شما را خیلی شیک نشان می دهند.

2. کفش های تخت با طرح باله

 یکی دیگر از مدل های جذاب برای انتخاب کفش ترند 2024 که طرفداران خیلی زیادی هم دارد، کفش های تخت با طرح باله هستند. منظور از طرح باله، این است که افرادی که به رقص باله علاقه دارند، غالباً این مدل کفش ها را می پوشند.

این کفش ها به خاطر داشتن کفی تخت، فوق العاده راحت هستند و برخلاف نمونه های قبلی، حتی می توانید در طبیعت و گشت و گذار روزانه نیز از آنها استفاده کنید. پس اگر در تعطیلات عید نوروز قصد مسافرت داشتید، پیشنهاد می کنیم که حتماً این مدل کفش را برای سال جدید خریداری کنید تا هم زیبا به نظر برسید و هم راحت باشید.

3. کفش‌های مری جین

می توان با اطمینان گفت که جذاب ترین کفش ترند 2024 که طرفداران خیلی زیادی در میان خانم ها دارد و العاده شیک به نظر می رسد، کفش های مری جین هستند. این کفش ها از جنس چرم اصل هستند و می توانید در طرح های مختلفی آنها را پیدا کنید. اما بیشتر مواقع این کفش ها را به صورت پنجه گرد تهیه می کنند.

کفش‌های مری جین

اگر کمی درباره کفش های مری جین تحقیق کنید، متوجه می شوید که بندی روی قوزک پا دارند که پوشیدن را برای خانم ها فوق العاده راحت تر می کنند. پاشنه این کفش ها خیلی کوتاه است و حتی برخی از آنها هیچ پاشنه ای هم ندارند. به همین دلیل موقع راه رفتن طولانی هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورند.

4. کفش لوفر با پنجه مربعی

 همان طور که پیش از این گفتیم، کفش های مری جین دارای طرح پنجه گرد هستند و بیشتر خانم ها آنها را می پسندند. در مقابل، آقایان می توانند برای تکمیل استایل خود در سال 2024 و عید نوروز ۱۴۰۳، از کفش های پنجه مربعی استفاده کنند. این کفش ها فوق العاده راحت هستند و غالبا برای فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند. پاشنه کفش لوفر با پنجه مربعی فوق العاده کوچک است و یکی از بهترین و متفاوت ترین کفش های ترند 2024 شناخته می شود.

5. صندل های بندی

 از آنجایی که با ورود به سال ۱۴۰۳ هوا نیز رو به گرمی می رود، بهتر است کفش هایی در این زمان ترند می شوند که نسبتاً خنک باشند. این مسئله درباره کفش ها و صندل های بندی نیز صدق می کند. این کفش های ترند، خیلی شیک و جذاب هستند و شما می توانید بدون هیچ گونه مشکلی از آنها در فصل بهار و تابستان استفاده کنید. بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از صندل های بندی در مهمانی ها و دورهمی ها استفاده کنند. خوشبختانه می توان این کفش ترند 2024 را با انواع لباس ها و شلوارهای مختلف ست کرد.

6. بوت  STOMPER

یکی دیگر از جذاب ترین کفش های ترند 2024 که بیشتر برای فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد، بوت STOMPER  است. این مدل کفش امسال فوق العاده ترند بود و تعداد خیلی زیادی از دختر خانم ها و حتی پسرها نیز از آن استفاده می کردند. برای تکمیل استایل خود با استفاده از این مدل کفش، بهتر است شلوار چسبان بپوشید. از طرف دیگر، برخی از خانم ها دوست دارند این مدل کفش را با دامن های بلند پلیسه دار بپوشند.

 بوت  STOMPER

8. چکمه بلند تا زیر زانو

در سال 2024 چکمه های بلند تا زیر زانو نیز ترند شد و توجه خیلی از افراد را به سمت خود جلب کرد. این چکمه های زنانه در جنس های مختلفی تهیه می شوند که جنس چرم، بهترین و با کیفیت ترین آنها شناخته می شود و می توان با لباس های مختلفی آن را ست کرد.

رنگ مناسب برای کفش ترند 2024

 نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه خیلی زیادی داشته باشید، این است که فقط نباید به مدل کفش توجه کنید و رنگ کفش نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر شدن استایل شما در سال جدید داشته باشد. به طور کلی، در سال 2024 رنگ های هلویی و گلبهی تا حد خیلی زیادی مورد محبوبیت واقع شده اند و به عنوان رنگ سال در نظر گرفته شدند.

با این حال، شما می توانید کفش خود را در رنگ های دیگری تهیه کنید و لباس خود را به رنگ سال 2024 در بیاورید. در این قسمت برخی از بهترین رنگ هایی که می توانید برای انتخاب کفش خود مد نظر قرار دهید را نام می بریم.

  • رنگ زرشکی
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ نقره ای
  • رنگ سفید
  • رنگ سبز
  • رنگ خاکستری
  • رنگ طلایی
  • رنگ آبی تیره

سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین کفش های ترند 2024 را به شما معرفی کردیم و گفتیم که برای سال جدید، بهتر است چه مدل کفشی انتخاب کنید تا استایل شما زیباتر به نظر برسد. همان طور که متوجه شدید، انتخاب کفش ترند 2024 باعث می شود که استایل شما فوق العاده زیباتر و کامل تر باشد.

از طرف دیگر، شما باید علاوه بر ظاهر و استایل کفش، اهمیت خیلی زیادی به کیفیت آن نیز بدهید تا دچار پادرد یا کمردرد نشوید. در این صورت، می توانید از طریق فروشگاه های معتبر برای خرید کفش ترند 2024 اقدام کنید. با خرید کفش از مکان معتبر علاوه بر استایل زیبا، بدنی سالم خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *