سبک پوشش, مد و استایل

با کت و شلوار طوسی چه کفشی بپوشیم؟

ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش

ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش مجلسی مردانه نه تنها برای عروسی‌ها بلکه در اصل برای هر نوع مراسم رسمی که قابل تصور است، مناسب می‌باشد. در واقعیت داشتن یک دست کت و شلوار خاکستری در کمد لباس هر مردی یکی از ضروریات مهم است. اما مورد اساسی که اغلب از سوی آقایان مورد سؤال قرار می‌گیرد این است که: «با کت و شلوار طوسی چه کفشی بپوشیم؟» برای پاسخ به این پرسش ما در زیر چندین پیشنهاد در سبک پوشش مردونه را آورده‌ایم تا به شما بگوییم کفش مناسب برای ست شدن با کت و شلوار طوسی کدام است؛ با کیف و کفش رنوهمراه باشید.

با کت و شلوار طوسی چه کفشی بپوشیم؟

برای موقعیت‌های اداری یا هر رویداد مختلف دیگری، ترکیب کفش‌های مشکی، قهوه‌ای و شرابی با کت و شلوار خاکستری انتخاب بهتری خواهد بود زیرا رسمی‌تر هستند. اما مورد مهم دیگر می‌تواند به رنگ کت و شلوار نیز مربوط شود، کت و شلوار طوسی اغلب در طیف رنگ‌های روشن، متوسط و نوک مدادی (زغالی) موجود هستند. پس ما برحسب رنگ کت و شلوار اقدام به انتخاب رنگ و مدل کفش کلاسیک مردونه می‌کنیم.

خاکستری روشن

ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش

کت و شلوار خاکستری روشن

کت و شلوار طوسی روشن انتخابی همیشه مطمئن است که در همه فصول و در بیشتر موقعیت‌ها قابل استفاده است. خاکستری روشن برای مراسم عروسی، محیط کاری، قرار عاشقانه و هر موقعیت دیگری که نشان‌دهنده روحیه جوان شما باشد عالی است. در انتخاب رنگ کفش بهتر به دنبال رنگ‌های قهوه‌ای روشن، مشکی و عسلی باشید. در مورد مدل کفش نیز اگر می‌خواهید از رسمی بودن استایل خود کم کنید، مدل‌های دربی، مونک یا کالج رسمی را بپوشید.

[mustread title0=”انواع کفش مردانه چیستند؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

خاکستری متوسط

ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش

کت و شلوار خاکستری متوسط

یک کت و شلوار خاکستری متوسط ​​یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای سبک پوشش آقایان و پسران جوان است. در اینجا هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد زیرا رنگ کت و شلوار نه خیلی روشن و نه خیلی تیره است. بنابراین دست شما برای هر رنگی باز است. بیشتر کفش‌های قهوه‌ای روشن و تیره، شکلاتی، مشکی، شرابی با خاکستری متوسط هماهنگ هستند. در انتخاب مدل کفش مجلسی نیز می‌توانید به مدل‌های آکسفورد، دربی، مونک و کالج فکر کنید. ناگفته نماند، طوسی متوسط نسبت به طوسی روشن، شما را کمی بالغ‌تر نشان می‌دهد.

نوک مدادی (زغالی)

ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش

کت و شلوار نوک مدادی (زغالی)

یک دست کت و شلوار نوک مدادی از بهترین رنگ‌ها برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی تا رسمی است. ظرافت تُن رنگی تیره نشان از بلوغ مردانه دارد و سن را بالاتر نشان می‌دهد. کت و شلوار نوک مدادی با تیره‌‌ترین سایه‌های رنگ قهوه‌ایِ کفش تناسب دارد. پس سعی کنید کفش‌هایی به رنگ مشکی، قهوه‌ای تیره و شرابی بپوشید و از رنگ‌های قهوه‌ای روش و عسلی دوری کنید. در انتخاب مدل نیز به سراغ مدل‌های آکسفورد، دربی و کالج بروید. برای موقعیت‌های اداری، مجالس عروسی و حتی یک قرار عاشقانه، کت و شلوار نوک مدادی انتخابی بی‌همتا است.

[products-box id=”165″]

نکات مهم:

  • در زمان ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش مجلسی به موقعیت روز نیز دقت کنید. برای مثال، برای روزهای آفتابی همیشه کت و شلوار روشن انتخاب کنید و برای موقعیت‌های شبانه به سراغ کت و شلوار طوسی تیره و نوک مدادی بروید.
  • به جنس و الیاف کت و شلوار دقت کنید، برخی از آنها براق و سطحی صاف دارند و برخی دیگر سطح‌شان زبر است. اما به هیچ عنوان کت و شلوار براق انتخاب نکنید، پارچه ساده و شیک گزینه‌ای بهتر است.
  • برخی کت و شلوارها دارای طرح و الگوهای خاصی هستند، برای مثال ممکن است دارای الگوی چهار خانه باشند. طرح‌دار بودن کت و شلوار، رسمی بودن استایل را کاهش می‌دهد و بیشتر تیپ نیمه‌رسمی می‌باشد.
  • کراوات را سعی کنید به رنگ‌های خنثی و تیره انتخاب کنید، مشکی، سرمه‌ای، زیتونی، ارغوانی، شرابی، قهوه‌ای، بهترین رنگ‌ها هستند. اگر هم به دنبال استایل متفاوت‌تری هستید، کروات را طرح‌دار انتخاب کنید.
  • رنگ کمربند را همیشه به رنگ کفش انتخاب کنید، این مورد یک قاعده کلی در استایل مردانه است. همچنین از کمربندهایی که سگک معمول دارند استفاده کنید، زیرا تمرکز بر روی رنگ کمربند است و نه فلزات روی آن!
  • همچنین جوراب را نیز به رنگ خاکستری، قهوه‌ای یا مشکی انتخاب کنید. به هیچ عنوان به دنبال جوراب‌های سفید و رنگی نباشید. جوراب باید ساده و بدون هیچ گونه طرحی باشد. همچنین با کت و شلوار جوراب ساق کوتاه نپوشید!

[mustread title0=”با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d8%aa-%d9%88-%d8%b4%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%87-%da%a9%d9%81%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%85%d8%9f/”]

بهترین رنگ کفش برای کت و شلوار طوسی

بهترین رنگ کفش برای ست شدن با کت و شلوار خاکستری، کفش قهوه‌ای است. سپس می‌توانید رنگ شرابی و در آخر رنگ مشکی را انتخاب کنید. رنگ قهوه‌ای به معای واقعی روح تازه به استایل رسمی می‌دهد و از حالت خشک و بی‌رمق کفش مجلسی مشکی می‌کاهد. مردانی که با کت و شلوار طوسی، کفش قهوه‌ای به پا می‌کنند از نظر دیگران جذاب‌تر و قابل اطمینان‌تر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *