برندها و طراحان, مد و استایل

برند آنیما؛ اصالت و روح کیف ایتالیایی

برند آنیما

برند آنیما (Anima) به عنوان یک تولید‌کننده کیف زنانه ایتالیایی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت بزرگ با بهره‌گیری از بهترین متریال و طراحی مطابق بر مد روز، با فروش گسترده‌ای از سوی خریداران در تمام جهان روبرو می‌شود. وجود سبک و روح کیف ایتالیایی در تولیدات آنیما به خوبی قابل مشاهده است. اما چه مواردی باعث می‌شوند کیف‌های این برند تا این اندازه محبوب و پرطرفدار باشند؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند آنیما

وقتی در مورد کشور ایتالیا فکر می‌کنیم شاید پیتزا، پاستا، ژلاتو، شهر ونیز، آثار باستانی و سایر موارد به ذهن‌مان خطور کند. اما یک چیزی که همیشه با این موارد همراه است، صنعت مد در این کشور است. از کفش زنانه گرفته تا انواع پوشاک و جواهرات، و همچنین کیف‌های دستی و رودوشی، می‌دانید وقتی برچسب «ساخته شده در ایتالیا» را روی هر یک از این محصولات مشاهده کنید، قطع یقین آن محصول از کیفیت عالی برخوردار است. در این بین، برخی مارک‌ها وجود دارند که شاید شهرت برندهای بزرگ و شناخته شده این کشور را نداشته باشند، ولی از کیفیت چیزی از آ‌ن‌ها کمتر ندارند؛ آنیما (Anima) یکی از هم برندها است. به همین ترتیب، ما در زیر به معرفی برخی از مشخصات اصلی این مارک اشاره می‌کنیم:

  • 100% تولید کشور ایتالیا (شهر ونیز)
  • 100% ساخته شده از چرم طبیعی
  • 100% ساخته شده براساس سبک و طراحی کیف ایتالیایی
  • کیفیت بالای یرق‌آلات (فلزات به کار رفته در کیف)، بدون زنگ‌زدگی و تغییر رنگ
  • کیفیت دوخت بالا
  • تولید انواع کیف‌های مختلف برای موقعیت‌های گوناگون (محیط کاری، دانشگاهی و مهمانی‌ها)
  • تولید انواع کیف برحسب مدل و اندازه
  • استفاده از کتان یا چرم در آستر داخلی کیف
  • مقاومت در برابر خراب‌شدگی در اثر تماس با آب
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • مقاومت در برابر تغییر شکل کلی کیف

[products-box id=”” brand=”183″]

درباره کیف زنانه برند آنیما

برند آنیما

ترکیبی از طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مختلف، تجریه خرید کیف‌های آنیما را برای خریداران به کاری منحصربه فرد تبدیل می‌کند. کیف‌های این برند منعکس‌کننده شخصیت واقعی بانوان و دختران جوان هستند، آن‌ها در هر لحظه از روز با وفاداری بی حد و حصرشان ما را همراهی می‌کنند و در مورد ما چیزهای زیادی می‌گویند؛ مگر غیر است از کیف مناسب بازتابی از ظاهر و علائق هر خانمی است؟

شرکت آنیما دائماً به دنبال تولید طراح‌های مدرن برای موقعیت‌های جدید است. در حقیقت  هیچ کس از نگاه کردن به مجموعه کیف‌های آنیما خسته نمی‌‍شود، و داشتن هر کدام از این محصولات برای خانم‌ها آرزویی دست یافتنی است.

آنیما از اشتیاق و شور شوق به مد ایتالیا متولد شده است. این شرکت جذابیت‌های مد ایتالیایی و تسلط بر سنت تولید را به دست آورده است و برای هر مناسبتی کیف های چرمی متفاوتی را برای خرید پیشنهاد می‌دهد. ارزش کیف‌های دستی و رودوشی آنیما با توجه به جزئیات و دیزاین زیبا نشان دهنده توجه مدیران این شرکت به نیازهای زنان امروزی است.

چرا باید به خرید کیف‌های زنانه آنیما فکر کرد؟

بر خلاف لباس، کیف چرمی آنیما می‌تواند با گذشت زمان ارزش بیشتری کسب کند و حتی زیباتر شود؛ در واقع این ویژگی تنها مختص کیف‌ها است، زیرا آن‌ها به مانند پوشاک با تغییر فصل به کلی کنار نمی‌روند!

از فروشگاه اینترنتی مارکومد برای خرید و مشاهده انواع کیف‌های زنانه آنیما دیدن کنید. مدلی را انتخاب کنید که مطابق بر علاقه و نوع استفاده شما باشد. روند خرید از وبسایت ما ساده، سریع و مطئمن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *