برندها و طراحان, مد و استایل

برند ریبل؛ زیبایی و ظرافتِ ایتالیایی

برند ریبل

برند ریبل (REBELLE) با شعار «انتخابِ متفاوت، انتخابِ ریبل» به عنوان یک تولید کننده مشهور کیف زنانه در کشور ایتالیا شناخته می‌شود. اگرچه شهرت این برند به دور از مرزهای کشور ایتالیا تاحدودی ناشناخته است، ولی تولیدات این کشور در راستای بهترین کیفیت به فروش می‌رسند. با الهام از سبک کیف ایتالیایی، ریبل نیز به مانند مشهورترین مارک‌های این کشور، به شدت پایبند به نگرش ظرافت و روح زنانگی در محصولات خود است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تاریخچه برند ریبل

برند ریبل

ریبل در سال 2014 با همکاری دو شریک به نام‌های آلیسیو و جانی متولد شد. هدف اصلی کل پروژه ساخت برندی با تلفیق زیبایی و کیفیت کیف ایتالیایی به همراه طراحی جدید و مدرن‌ در راستای مد روز بوده است.

پس از ده‌ها سال تجربه در زمینه تولید چرم، طراحان جوان این شرکت خلاقیت‌های درخشان خود را به نمایش گذاشتند و کیف‌های زنانه زیبا، پر زرق و برق بادوام و کاربردی را به منظور جلب رضایت بیشترین مشتری‌ها به وجود آوردند. دیزاین منحصر به فرد کیف‌ها، به محصولات ریبل ظاهری جذاب را هدیه کرده است.

ریبل به عنوان برندی پیشرو و رو به رشد، مجموعه کالکشن‌های جدید خود را همیشه در فصل‌های بهتر و تابستان به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان و منتقدان مد با شروع مجموعه کیف‌های ریبل، خود را برای رونمایی از آخرین متدهای طراحی کیف زنانه آماده می‌کنند.

[products-box id=”” brand=”316″]

ویژگی‌های کیف‌های زنانه ریبل

برخی از مهمترین مشخصات باعث می‌شود تا خریداران با راحتی و اطمینان بیشتری اقدام به تهیه مدل مورد نظر خود کنند. کیف‌های ریبل نیز با بهره‌گیری از بهترین کارشناسان درحوزه تولید چرم مرغوب، طراحی و دوخت، توانسته به برندی پیشتاز تبدیل شود. ویژگی‌های کیف‌های این برند به شرح زیر می‌باشند:

  • 100% تولید کشور ایتالیا
  • استفاده از چرم طبیعی در ساخت کیف‌ها
  • تطابق کیف‌ها با طراحی مد روز
  • مناسب کلیه زنان و دختران جوان
  • دارای کیفیت بالای دوخت کیف‌ها
  • استفاده از یراق‌آلات باکیفیت
  • وجود محصولات مختلف برای محیط‌های شغلی، دانشگاهی و مجلسی
  • تنوع گسترده در رنگ‌ها و مدل‌ها
  • قابل ست شدن با استایل کژوال دخترانه و رسمی
  • دارای مدل‌های دستی و رودوشی

چرا باید به خرید کیف زنانه برند ریبل فکر کرد؟

برند ریبل

کیف‌های مارک ریبل از خطوط ظریف و طراحی تمیز و مدرن استفاده می‌کنند. این شرکت با سه مجموعه کیف‌های خود به نام‌های ANGELICA ،MONICA و RACHELE توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

در هنگام انتخاب متریال، ریبل یک اصل اساسی را رعایت کرده است، ساخت محصولی باکیفیت از چرم و در عین حال بسیاری کاربردی برای موقعیت‌های مختلف! همچنین کلیه کیف‌های REBELLE از چرم گاو ساخته شده‌اند تا نرمی، زیبایی، ضد آب و ضد خش بودن را تداعی کنند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف ریبل” link=”https://renoiran.com/brand/rebelle/” icon=”basket” icon-align=”right”]

کیف‌های ایتالیایی در تمام جهان زبانزد لوکس بودن و زیبایی هستند. از این رو، برای هر خانم خوش سلیقه‌ای این کیف‌ها به خوبی شناخته شده هستند. در ایران که بازار کیف‌های فیک به وفور یافت می‌شود، پیدا کردن برند و فروشگاه مناسبی که بتواند این نوع کیف‌ها را به فروش برساند، تاحدودی دشوار است.

وبسایت اینترنتی مارکومد به عنوان نمانیده فروش این ریبل، توانسته فضایی را برای خرید آسان و مطمئن مشتریان ایرانی باز کند. به همین دلیل، بانوانی که سخت به دنبال خرید این کیف‌ها هستند، می‌توانند تنها با چند کلیک محصول مورد را خود را از نظر مشخصات فیزیکی و قیمت مشاهده و خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *