برندها و طراحان, مد و استایل

برند تدی شوز؛ کفش هایی برای رشد بهتر پای کودکان

تدی شوز

برند تدی شوز (Teddy Shoes) با تولید انواع کفش‌های بچه گانه توانسته به مارک معتبری در دنیای کودکان شناخته شود. با برخورداری از محصولاتی باکیفیت و طراحی زیبا، تدی شوز محبوب بسیاری از کودکان در سرتاسر اروپا است. این برند انگلیسی که نزدیک به سه دهه است در حال فعالیت است، بخش بزرگی از بازارهای اروپا را به خود اختصاص داده است؛ با کیف و کفش رنو  همراه باشید.

ویژگی‌های برند تدی شوز

برند تدی شوز

مشخصه‌های اصلی تدی شوز باعث می‌شود بسیاری از والدین برای خرید کفش به این برند رجوع کنند. هر کدام از این ویژگی‌ها می‌توانند برطبق نیازهای مختلف کودکان باشند. خصوصیات کفش‌های این برند به شرح زیر می‌باشد:

  • 100% تولید انگلستان
  • دارای کیفیت ساخت بالا
  • دوام و طول عمر زیاد
  • استفاده از متریال‌های مقاوم در رویه، آستر و زیره کفش‌ها
  • در مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون
  • مطابق بر فیزیک پای کودکان
  • حداکثر نرمی و راحتی در هنگام راه رفتن

کفش بچه گانه تدی شوز

برند تدی شوز

آنچه در کفش‌های بچه گانه باید مد نظر قرار گیرد، توجه به رشد پاهای کودک است. راحتی و نرمی مهمترین ویژگی‌های این کفش‌ها هستند، زیرا در زمان رشد پاهای کودک در طول زمان 6 تا 1 ماه، بیشترین حمایت را از پاهای او می‌کند.

محصولات تدی شوز دقیقاً در این همین راستا طراحی و ساخته شده‌اند. هدف اصلی شرکت و ارزش های والا این برند، در امتداد ایجاد نشاط بیشتر برای کودکان بنا گشته است. از این رو، تدی شوز با استفاده از بهترین متریال‌ها، محصولاتی در خورد نیازهای کودکان تولید کرده است.

استفاده از پارچه های بسیار مقاوم و نرم در رویه کفش‌ها به همراه قابلیت تنفس، باعث شده است تا جریان هوا بین بیرون و داخل کفش ایجاد شود و از عرق کردن و بو گرفتن کفش‌ها جلوگیری شود. قابلیت تنفس در واقع همان سوراخ‌های ریز روی کفش است.

زیره کفش‌های این برند نیز شاهد استفاده از متریال پلی اورتان هستیم. این ماده در کنار مقاومت بالا به جذب فشار وارده از سطح زمین به مچ و زانو پای بچه‌ها کمک می‌کند. همچین مهم است که زیره در باربر خراش و ساییدگی مقاوم باشد، زیرا کودکان ممکن است در بیشتر ساعات فعالیت‌شان آنها را به پا داشته باشند.

وزن کم و سبک بودن، یکی دیگر از مهمترین مزایای کفش‌های تدی شوز است. کودکان نباید به هیچ عنوان فشاری را بر روی پاهای خود تحمل کنند و باید بتوانند به راحتی گام برداشته و شروع به دویدن کنند.

انعطاف‌پذیر بودن کفش‌های تدی شوز نیز موردی مثال زدنی است، شما به راحتی می‌توانید یک جفت کفش ورزشی بچه گانه این برند را با استفاده از دستان خود خم کنید. رویه و زیره این کفش‌ها در کنار انسجام بالا، کاملاً یکپارچه بوده و احساس نرم بودن را منتقل می‌کند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش تدی شوز” link=”https://renoiran.com/brand/teddy-shoes/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

چرا باید به فکر خرید کفش‌های تدی شوز بود؟

ارزش‌های شرکت Teddy Shoes بر پایه رشد بهتر جسمی و فکری کودکان بنا شده است. وجود کارشناسان و نیروهای زبنده در تیم تولید و طراحی این شرکت، نوید آینده‌ای درخشان‌تر از حال حاضر را برای این برند می‌دهد.

با اینکه این برند در ایران ناشناخته است، ولی به همت بلند فروشگاه اینترنتی مارکومد، تدی شوز توانسته در ایران نیز دارای نمایندگی فروش باشد. تولیدات این شرکت با تنوع گسترده در مدل و رنگ‌های متفاوت، دقیقاً همان‌هایی هستند که بسیاری از کودکان آرزوی پوشیدن‌شان را دارند. بنابراین، والدین عزیز می‌توانند با خرید کفش‌های تدی شوز آینده فرزندان خود را بیمه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *