برندها و طراحان, مد و استایل

برند اس اولیور؛ مفهومی جدید در طراحی کفش

برند اس الیور

برند اس اولیور (s.Oliver) با تولید و فروش طیف گسترده‌ای از انواع کفش‌ها، وعده راحتی و کیفیت را برای مشتریاش محقق کرده است. این برند آلمانی نه تنها کفش‌هایی متناسب با ظاهر و استایل افراد طراحی می‌کند، بلکه دست خریداران برای انتخاب یک جفت کفش در بین طیف گسترده‌ای از مدل‎‌ها را باز می‌گذارد. برای اینکه بدانید اس اولیور چه نوع کفش‌هایی تولید می‌کند و یا محصولات این برند مشهور چه ویژگی‌هایی دارند؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند اس اولیور

اس اولیور از سال 1969 در کشور آلمان شروع به کار کرد. با گذشت تقریباً 5 دهه، این برند با وجود مدیریت قوی و حضور کارشناسان خبره، توانسته در بازارهای اروپا، آسیا و آمریکا به برندی مشهور تبدیل شود.

در کنار تولید انواع کفش‌ها، این شرکت دست به ساخت و ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه اعم از لباس، شلوار و حتی اکسسوری‌ها و جواهرات نیز زده است. با این حال، مردم همچنان نام اس اولیور را با کفش‌های زیبا و باکیفیتش می‌شناسند. در زیر برخی از مهمترین مشخصات محصولات این برند آلمانی آورده شده است:

  • تنوع گسترده در ارائه کفش‌های تابستانه، زمستانه و چهار فصل
  • تنوع گسترده در تولید انواع مدل‌ها و رنگ‌ها
  • طراحی و دیزاین کاملاً متفاوت و منحصربه فرد
  • کیفیت بالای متریال در جنس کفش‌ها
  • ساختار مستحکم کفش‌ها و در نتیجه طول عمر بالا
  • نرمی و انعطاف پذیری بالا
  • استفاده از کفی‌های فُم نرم (Soft Foam) جهت افزایش راحتی در هنگام راه رفتن

[products-box id=”86″ brand=””]

انواع کفش‌های برند اس اولیور

برند اس الیور

اس اولیور برای زنان، مردان و کودکان انواع مختلف کفش‌ها را تولید می‌کند، از کفش‌های پاشنه بلند گرفته تا مجلسی، این برند تنوع گسترده از مدل‌ها را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. کفش‌های تابستانه این برند شامل صندل‌های زیبا و بسیار بادوام می‌شود، همچنین برای فصل زمستان، بانوان می‌توانند از پوشیدن نیم بوت‌های زنانه این برند نهایت لذت را ببرند.

کفش‌های زمستانه اس اولیور به خوبی از پاها در برابر سرما و نفوذ آب محافظت می‌کند. با این حال، از نظر طراحی نیز فوق العاده زیبا و کاربردی هستند، به‌طوری‌که کاملاً با استایل زمستانه ست است.

کفش روزمره s.Oliver نیز برای استفاده مداوم بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید در زمان استفاده به خوبی دوام و طول عمر این کفش‌ها را مشاهده و تجربه کنید. به‌طورکلی، سبک کفش‌های این برند آلمانی، کژوال (معمول یا روزمره) است. حتی کفش‌‎های پاشنه بلند اس اولیور نیز به دلیل استفاده از متریال بسیار نرم و مقاوم در رویه، داخل و زیره کفش، برای پیاده روی نسبتاً طولانی نیز بسیار مناسب است.

لازم است به ذکر است، اندازه پاشنه این کفش‌ها باید کمتر از 3 سانتی‌متر باشد. اگر به اندازه پاشنه بیش از 3 سانت علاقه مند هستید، بهتر است از این مدل‌ها بیشتر در مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید.

جنس و متریال کفش‌های برند اس اولیور

جنس رویه اغلب کفش‌های اس اولیور بسته به مدل کفش از مواد سبک و نرم ساخته شده‌اند که دارای انعطاف پذیری و دوام بالایی هستند. جنس داخلی کفش‌های این برند نیز از تکستایل و متریال کفی آن از فُم نرم (Soft Foam) ساخته شده‌اند. فم نرم در کنار فراهم کردن نرمی و لطافت بالا، باعث افزایش راحتی در هنگام راه رفتن می‌شود.

همچنین جنس زیره کفش‌های پاشنه بلند اس اولیور معمولاً از رابر (Rubber، (TPU و Tunit به صورت چند جزئی ویا ترکیبی از چند متریال ساخته می‌شود. رابر متریالی است که از لاستیک ماشین گرفته شده و دارای چسبدگی و انعطاف پذیری بالا است، همچنین TPU و Tunit هر دو در پاشنه کفش به کار گرفته می‌شوند، TPU استحکام و دوام بالایی را در مدت بلند فراهم می‌کند و  Tunit ظاهر و دیزاین پاشنه کفش را شکیل‌تر می‌کند.

چرا باید کفش اس اولیور خرید؟

اگر راحتی و دیزاین زیبا در اولویت شماست، کفش‌های اس اولیور دقیقاً همان چیزی هستند که می‌خواهید. یقیناً در زمان خرید هر نوع مدل کفشی، انتخاب محصولی که در راستای فیزیک و ارگونومیک پا باشد و بتواند دوام بالایی را از خود نشان دهد، امری مهم و ضروری است. به همین دلیل بسیاری از افراد با در نظر گرفتن همین موارد به ظاهر ساده، با انتخاب کفشی از برند s.Oliver زندگی خود را برای همیشه دگرگون می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *