برندها و طراحان, مد و استایل

برند تاماریس؛ تاریخچه، انواع کفش‌ها و فناوری‌های نوین

برند تاماریس

برند تاماریس (Tamaris) با تولید کفش‌های بسیار شیک و کاربردی، توانسته در بازارهای جهانی به عنوان یک مارک پرفروش شناخته شود. مهم نیست که آیا برای مناسبت رسمی، در محل کار و یا اصلاً برای پیاده‌روی روزانه به دنبال خرید یک جفت کفش مناسب هستید، در مجموعه محصولات تاماریس هر آنچه می‌خواهید را به راحتی پیدا می‌کنید. کفش‌های این برند فقط ظاهری زیبا و قیمت مناسبی ندارند، بلکه مهمتر از همه فن‌آوری‌های به کار رفته در آن‌ها است که تاماریس را به برندی متمایز تبدیل کرده است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تاریخچه برند تاماریس

برند تاماریس

تاماریس برندی پیشرو است که توسط گروه آلمانی ورتمان (Wortmann) در سال 1967 شروع به کار کرد. تاماریس متخصص در تولید انواع کفش زنانه است و دارای سه مارک فرعی به نام‌هایTamaris ، Tamaris Active و Tamaris Trend است. کاری که این برند آلمانی انجام می‌دهد، تولید کفش‌های مطابق بر مُد روز برای سلائق گوناگون بانوان است.

محصولات این برند معمولاً از چرم طبیعی، جیر، نبوک و دیگر متریال‌‌های باکیفیت در نهایت طراحی مدرن ساخته می‌شود. تاماریس همچنین از تخصص خود برای ایجاد سیستم جذب شوک و فشار در زیره کفش‌های خود نیز بهره می‌برد. این امر با کوسن کردن ضربه پا باعث راحتی بیشتری در استفاده کننده می شود.

انواع کفش‌های تاماریس

تاماریس برندی است که مخفف کیفیت بالا، طراحی شیک و سبک‌های متنوع است. مهم نیست که آیا به دنبال یک طراحی کلاسیک هستید و یا آخرین روندهای مد را دنبال می‌کنید، تاماریس برای هر سلیقه‌ای، گزینه مناسبی را معرفی می‌کند. این برند ترکیبی رنگارنگ از فرم‌های کلاسیک و سبک‌های مدرن است و از بهترین متریال‌ها برای فروش به بازار تولید شده است.

یک جفت کفش برای خانه، یکی برای محیط کار، دیگری برای اوقات فراغت و ورزش و دیگری برای موقعیت های رسمی و مجالس، مهم نیست که لیست نیازهای شما چگونه است! شما برای هر یک از موقعیت‌های پیش رو می‌توانید کفش مناسبی را از برند تاماریس خریداری کنید.

عمده محصولات تاماریس همان‌طور که در بالا بیان کردم، کفش‌های زنانه است. تخصص اصلی برند بیشتر بر روی نیم بوت زنانه و همچنین بوت ساق بلند زنانه است. اما Tamaris نه تنها برای رویدادهای بی‌شمار کفش‎های مناسبی ارائه می‌دهد، بلکه برخی از مدل کفش‌هایش را برای همه فصول طراحی و تولید کرده است. در میان می‌توان به انواع کفش روزمره و کژوال این برند اشاره که ماهیتی چهار فصل دارند.

کفش پاشنه بلند برای مراسم و مناسبت‌های رسمی و صندل زنانه جهت استفاده در بهار و تابستان نیز بخشی دیگر از مجموعه گسترده محصولات این برند مشهور آلمانی است.

اگر سایز کفش خود را می‌دانید، محصولات تاماریس را دقیقاً به اندازه پاهای خود تهیه کنید. کفش‌های این برند بسیار خوب برش خورده‌اند و غالباً فیت پا هستند. همین مورد از جمله قابلیت های کفش‌های تاماریس است، اینکه کفش به خوبی از قسمت‌های مختلف پا حمایت می‌کند، بدون آنکه باز درد، تورم و تاول شود.

همچنین جهت توسعه برند و برطرف کردن نیازهای بانوان، تاماریس اقدام به راه‌اندازی خط تولید کیف زنانه خود کرده است. این کیف‌ها به استفاده از بهترین متریال‌ها در کنار طراحی شیک، بسیار مورد علاقه بانوان هستند.

فناوری‌های به کار رفته در کفش‌های تاماریس

احساس خوب ناشی از پوشیدن کفش‌های تاماریس به دلیل وجود فناوری های مختلف در در قسمت‎های مختلف کفش‌ها است. این فناوری ها به شرح زیر می‌باشد:

فن آوری Touch-it: تاماریس با استفاده از فناوری Touch-it، به راحتی بیشتر در هنگام راه رفتن کمک می‌کند. اگر کفش با این فناوری ساخته شده باشد، پس ارگونومیک بوده و تضمینی برای عدم خستگی در پاها است. این قابلیت در زیره کفش‌های تاماریس به حفظ تعادل و ثبات کاربر و تطبیق وزن با شکل پاها کمک شایانی می‌کند. Touch-it در واقع از فُم سبک (soft foam) ساخته می‌شود.

تکنولوژی ضد شوک: احساس دویدن راحت و عدم احساس سطح سخت، هر دو ناشی از تکنولوژی ضد شوک یا آنتی شوک است. زمانی که کاربر در حال قدم زدن و یا دویدن است، شوک وارده از برخورد پا با کف زمین، باعث فشار مصاعف به زانوها می‌شود. بنابراین وجود تکنولوژی آنتی شوک به جذب فشارهای وارده کمک می‌کند. همچنین وجود این فناوری در زیره کفش برای سلامت مچ پا و ستوان فقرات نیز بسیار مفید است.

تکنولوژی VARIOshaft: قابلیت VARIOshaft عمدتاً در بوت‌های تاماریس استفاده می‌شود. این فناوری برای افرادی که ساق های بسیار باریکی دارند، باعث جمع شدن و عدم لغزش ساق پا در داخل بوت می‌شود. به معنای واقعی تمام ساق پا را داخل کفش فیت می‌کند و حالتی الاستیکی (نرم و انعطاف‌پذیر) به بوت می‌دهد.

فناوری حرارتی: بوت‌های زمستانی از تکنولوژی Primaloft تغذیه می‌‍شوند. میلیاردها  سوراخ ریز هوا بین میکرو فیبرهای تصفیه شده، گرمای مناسب را برای داخل کفش فراهم می‌کنند، و همچنین به سبک شدن کفش نیز کمک شایانی می‌کنند.

غشای بیرونی High-tech: دو غضای بیرونی که از کفش‌ها در برابر شرایط آب و هوایی مراقب می‌کنند شامل: غشای DUOtex و SympaTex هستند. DUOtex در عین ضد آب بودن، قابل تنفس (خارج کردن هوای داخل کفش جهت عدم عرق کردن پاها) است. با استفاده از غشای SympaTex این عملکردها حتی افزایش نیز می‌یابد، به طوری که فوراً هر بخار آب موجود در کفش را جذب و آن را به سمت خارج هدایت می‌کند.

چرا خرید کفش‌های تاماریس بهترین سرمایه‌گذاری است؟

ویژگی‌های منحصربه فرد محصولات تاماریس، هیچ جای شک و شبهه برای خریداران باقی نمی‌گذارند. از جنس کفش‌ها گرفته تا طراحی، هر مشخصه مهم که نشان دهنده محاسن یک جفت کفش خوب است، در تولیدات این شرکت بزرگ آلمانی دیده می‌شود.

کیفیت بالا و قیمت مناسب کفش‌های این برند، مدیران را بر آن داشت که به فکر تولید پوشاک (لباس و شلوار جین) برای بانوان نیز باشند. به همین ترتیب، گسترش برند تاماریس با دربرگفتن کلیه نیازهای زنان و دختران جوان همچنان با قدرت رو به جلو پیش می‌راند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *