برندها و طراحان, مد و استایل

برند دکتر یورگنز؛ کفش های طبی با فناوری آنتی استرس

برند دکتر یورگنز

برند دکتر یورگنز (Dr.Jurgens) با شعار «کفی آنتی استرس» توانسته مجموعه‌ای از راحت‌ترین کفش‌های طبی به سبک کژوال (معمول، روزمره) را تولید کند. این برند آلمانی پرسابقه، در تمام این سال‌ها با آنالیز دقیق ارگونومیک پا، به خوبی توانسته کفش‌هایی را با مطابق بر فیزیک پاها طراحی کند.

یکی از مهمترین مزیت محصولات این برند، کاربرد روزانه آنها است، شما می‌توانید بدون کوچکترین ناراحتی، در تمام طول روز کفش‌های دکتر یورگنز را به پا داشته باشید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های کفش‌های برند دکتر یورگنز

برند دکتر یورگنز

محبوب یک برند خاص دقیقاً در راستای مشخصات و ویژگی‌های آن استوار است؛ این مورد درباره دکتر یورگنز نیز کاملاً صادق است. وجود خصوصیات منحصربه فرد همانند مورد زیر، نشان از شهرت این برند آلمانی دارد:

  • 100% تولید آلمان
  • کاملاً طبی
  • دارای قابلیت اکسترا واید (پهنای پنجه برای راحتی در تکان دادن انگشتان پا)
  • دارای قابلیت آنتی استرس (جهت جذب فشار وارده از سطح زمین)
  • دارای قابلیت جذب شوک جهت نقاط پر فشار پا (پاشنه و پنجه) جهت تقسیم فشار به تمام قسمت‌های کف پا
  • استفاده از متریال چرم طبیعی و چرم صنعتی در رویه کفش‌ها
  • استفاده از متریال پلی اورتان و رابر در زیره کفش‌ها جهت افزایش انعطاف‌پذیری و مقاومت
  • کیفیت بالا در اتصال قسمت‌های مختلف کفش با استفاده از دوخت، چسب و تکنولوژی دایرکت اینجکشن
  • فیت بودن و متناسب بودن با سایز پا
  • اندازه پاشنه مناسب هم برای بانوان و آقایان
  • مناسب برای استفاده طولانی‌‍مدت به دلیل دوام بالا

[products-box id=”” brand=”152″]

انواع کفش‌های برند دکتر یورگنز

مهمترین تولیدات دکتر یورگز به کفش‌های روزمره برای بانوان و آقایان خلاصه می‌شود. به دلیل کیفیت بالای ساخت و طراحی مطابق بر مد روز، کفش‌های این برند برای استفاده‌های روزانه برای محیط کار، دانشگاه و کاربردهای گهگاهی عالی هستند.

ناگفته نماند کفش‌های دکتر یورگنز کاملاً طبی هستند، به طوری که از پاهای کاربر در تمام زمان استفاده پشتیبانی می‌کند. استفاده از برخی از فناوری‌ها باعث شده است، محصولات این شرکت در راستای فیزیک و ارگونومیک پا طراحی شده باشند.

کفش‌های این برند ممکن است ظاهری ورزشی و یا کلاسیک داشته باشند، ولی به هر روی استایلی کژوال دارند و با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، مانتو و موارد دیگر ست است.

جنس و متریال کفش‌های برند دکتر یورگنز

کیفیت و راحتی بالا بی‌دلیل نیست، تولیدات دکتر یورگنز همگی از رویه چرم طبیعی و چرم صنعتی ساخته می‌شوند. به همین دلیل جنس رویه کفش‌های این شرکت منعطف، نرم و بسیار بادوام است. همچنین در آستر کفش‌ها از متریال تکستایل استفاده می‌شود تا حداکثر راحتی و نرمی را برای کاربر فراهم کند.

در قسمت زیره کفش نیز از پلی اورتان و رابر جهت مقاومت بالا و جذب شوک و فشار وارده از سطح زمین به زانوها، مچ پا و کمر استفاده شده است. مهمترین مزیت کفش‌های دکتر یورگز به آنتی شوک بودن یا همان جذب شوک و فشار می‌باشد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش دکتر یورگنز” link=”https://renoiran.com/brand/dr-jurgens/” icon=”cat-men–casual” icon-align=”right”]

اهمیت خرید کفش‌های دکتر یورگنز

هر زمان که کفش به پا دارید، راحتی مهمترین عامل در حفظ سلامتی و افزایش عملکرد فرد در تمام طول روز است. این مزیت مهمترین مشخصه کفش‌های Dr.Jurgens است، که به سادگی باعث شده است که این برند آلمانی به عنوان یکی از تولید‌کنندگان بزرگ کفش‌های طبی در جهان شناخته شود.

بنابراین، برای آنکه از نوع کفش خود اطمینان کافی داشته باشید و بدانید که پاهای‌تان در تمام روزها و ماه‌های سال به خوبی پشتیبانی می‌شود، حداقل یک جفت کفش برند دکتر یورگنز خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *