برندها و طراحان

برند ریکر؛ کیفیت بالا در کنار طراحی کلاسیک

برند ریکر

برند ریکر (Rieker) در سال 1874 در کشور آلمان تأسیس شد که تا به امروز به دلیل تولید کفش‌های باکیفیت و راحت، شهرت و محبویت بسیاری در سطح جهان پیدا کرده است. شعار این شرکت «راحتی و سلامت»، دقیقاً متناسب با محصولاتی است که تولید می‌کند. از آنجا که از طریق فن‌آوری‌های پیشرفته کفش‌های Rieker به شما راحتی و سلامت را می‌بخشند، این شرکت بزرگ آلمانی همچنان به طراحی سبک‌های کلاسیک محوصلات خود علاقه‌مند است. با وجود 9000 خورده فروش در سطح اروپا، ریکر هم اکنون برندی بزرگ و متشخص در تولید کفش‌های طبی و راحتی است.

ویژگی‌های برند ریکر

برند ریکر

طراحی منحصربه فرد محصولات ریکر، نشان از این موضوع دارد که چطور این شرکت برای ساختن یک زندگی ایده‌آل برای مردم، کفش‌هایی بسیار راحت را تولید می‌کند. مشخصه اصلی این برند تولید کفش‌های طبی با خاصیت «آنتی استرس (Anti-Stress) یا جذب فشار» است.

از آنجا که نقاط پرفشار در پنجه و پاشنه پا قرار دارند، کفش‌های ریکر با استفاده از فناوری آنتی استرس به تقسیم فشار در تمام نواحی کف پا کمک می‌کند. همچنین این قابلیت باعث کاهش خستگی و درد در پیاده‌روی‌های طولانی می‌شود.

دلیل محبوبیت ریکر نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار ایران، وجود ویژگی‌های مثبت و بسیار متفاوت آن است، که به شرح زیر می‌باشد:

  • تولید 100% کفش‌های ریکر در داخل کشور آلمان
  • برخورداری از فناوری آنتی استرس که به عنوان شخصیت اصلی این برند شناخته می‌شود.
  • تمام کفش‌های ریکر دارای فناوری سوپر فلکسیبل (Super Flexible) هستند، به معنای حداکثر انعطاف‌پذیری در میانه کفش
  • همه کفش‌های ریکر دارای اکسترا واید (Extra Wide) هستند، به معنای پهنای بیشتر در قسمت پنجه کفش جهت حرکت دادن راحت انگشتان پا
  • تمام کفش‌های ریکر از متریال سبک (Ultra-Light) ساخته شده‌اند، به معنای کم وزن بودن کفش و در نتیجه عدم نیاز به فشار اضافی برای حرکت دادن پاها
  • ارائه طیف گسترده‌ای از کفش‌های مردانه و زنانه
  • وجود تنوع بالا در انواع و مدل‌های گوناگون اعم از: کفش‌های تابستانه، زمستانه و چهار فصل
  • دارا بودن همه مشخصات یک کفش ایده آل، اعم از: متریال مرغوب، دوخت عالی و طراحی شیک و مردم‌پسند
  • دوام و استحکام بالا در برابر استفاده مداوم، ضربه و شرایط آب و هوایی متفاوت
  • تناسب سایز کفش‌ها با ابعاد و اندازه پاها

انواع کفش‌های برند ریکر

برند ریکر

با این توضیح که استایل کفش‌های ریکر از نوع کژوال (معمول و روزمره) است، سراغ انواع کفش‌های این برند آلمانی می‌رویم:

صندل: در تابستان، صندل‌ زنانه و صندل مردانه را می‌توان با هر استایلی ست کرد. این کفش‌ها برای خنک ماندن و عدم عرق کردن پاها، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای فصول گرم سال هستند. صندل‌های ریکر برحسب سلیقه همه افراد، تنوع گسترده‌ای از مدل‌ها در رنگ‌های مختلف را ارائه می‌دهند.

کفش روزمره: این کفش‌‎ها بیشترین راحتی و کیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. زمانی که شما یک جفت کفش روزمره یا چهار فصل ریکر را به پا می‌کنید، به سرعت پی به نرمی و انعطاف‌پذیری بالای آن می‌برید. این مدل‌ها برای همه فصول مناسب و قابل استفاده هستند، زیرا به خوبی از ارگونومیک و گودی پاها پشتیبانی می‌کند. مدل روزمره این برند آلمانی در انواع زنانه و مردانه در انواع گوناگون به فروش می‌رسند. به‌طورکلی، کفش‌های روزمره جهت استفاده مداوم در طول روز طراحی شده‌اند.

کفش مجلسی: ریکر، کفش‌های رسمی مردانه خود را برای محیط ‌ای اداری و آفیس طراحی کرده است. این مدل کفش‌هابطبیعی از متریال مرغوب و به سبک کلاسیک طراحی شده است. با این حال، از کفش مجموعه کفش های اداری ریکر می‌توان به عنوان مدل های مجلسی جهت استفاده در مراسم و مهمانی نیز استفاده کرد.

نیم‌بوت و بوت: ایده‌آل برای استفاده در فصول سرد سال و روزهای بارانی و برفی هستند؛ بوت‌های زنانه و نیم بوت‌های مردانه ریکر به این دلیل دوام بالایی دارند که برای جلوگری از نفوذ سرما و گرم نکه داشتن پاها، انتخابی بی‌مانند هستند. همچنین چکمه‌های این برند مشهور در مدل‌های بسیار منحصربه فردی طراحی می‌‍شوند، به‌طوری‌که برای استایل زمستانه فوق‌العاده شیک و زیبا هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع محصولات ریکر” link=”https://renoiran.com/brand/rieker/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

جنس و متریال کفش‌های ریکر

برند ریکر

عمده کفش‌های ریکر از چرم صنعتی در بهترین کیفیت ساخته می‌‍شوند. این چرم به طور کامل ویژگی‌های چرم طبیعی را داشته و حتی سبک‌تر از آن نیز است. فناوری تولید چرم صنعتی تحول گسترده نسبت به گذشته داشته است، به‌طوری‌که امروزه کفش‌های ساخته شده از این چرم دارای دوام، راحتی و کیفیت بالایی هستند.

جنس زیره کفش‌های این شرکت نیز اغلب از رابر (Rubber) که نوعی لاستیک است، و پلی اورتان (PU) که پلاستیک می‌باشد، ساخته می‌شود. جنس داخلی محصولات ریکر نیز از تکستایل (نوعی پارچه نرم و مقاوم) بوده و در برخی موارد از چرم طبیعی تولید می‌شوند. متریال زیره فوق‌العاده مقاوم و محکم بوده و در برابر شرایط آب و هوایی، دوام بالاییاز خود نشان می‌دهد.

تمام قسمت‌های کفش‌های ریکر با استفاده دوخت و یا چسب به طور بسیار منظم و مقاومی به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین ریکر از فناوری دایرکت اینجکشن (Direct Injection) که به عنوان یک روش پیشرو و نوین در تولید کفش شناخته می‌شود نیز استفاده می‌کند.

چرا باید از محصولات برند ریکر استفاده کرد؟

راحتی با صرف هزینه معقولانه به دست می‌آید، این چیزی است شرکت ریکر بر پایه آن ارزش‌های خود را استوار کرده است. به این معنا که برای خرید بهترین محصولات و برندها، نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت نیست، بلکه می‌توان به طور منطقی بین کیفیت و قیمت تناسب ایجاد کرد.

از آنجا که محصولات Rieker استانداردهای بالای تولید را دارا می‌باشند، ولی از طراحی کلاسیک که مطابق بر مد روز باشد نیز غافل نیستند. سبک طراحی محصولات این برند به شیوه‌ای است که کاربر احساس راحتی بسیاری خواهد کرد، زیرا این کفش‌ها به خوبی براساس فیزیک و ارگونومیک پاها ساخته شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *