بررسی و خرید

بهترین مارک کفش رسمی مردانه

بهترین مارک کفش رسمی مردانه

مگر غیر از این است که همه ما به دنبال بهترین مارک کفش رسمی مردانه (Best Men’s Formal Shoes Brand) می‌گردیم، پس چرا همیشه فرآیند خرید ما کمی با دشواری همراه است! آیا دقیقاً نمی‌دانیم بهترین مارک‌ها کدامند؟ یا اصلاً کجاها بهترین برندهای کفش رسمی مردانه را می‌فروشند؟

قبل از پاسخ‌گویی به این پرسش‌ها، باید بگوییم که هیچ نوع کفشی به اندازه مدل‌های رسمی ماهیت و شخصیت واقعی مردان را آشکار نمی‌کند. همین‌که در مراسم و مهمانی‌ها مردانی را مشاهده می‌کنید که در کنار کت و شلوار، کفش‌های کلاسیک زیبا و براقی به پا کرده‌اند، ناخودآگاه محو جذابیت آنها می‌شوید.

پس چرا وقتی می‌توانید به همین راحتی در نگاه دیگران جذاب بیایید، به فکر پوشیدن یک جفت کفش رسمی فوق‌العاده نباشید! همه ما به خوبی می‌دانیم که برندهای مشهور بازار تمام ویژگی‌های یک کفش مناسب را در خود دارند. بنابراین، آنچه را که باید در مورد این کفش‌ها جستجو کنید، دقیقاً در راستای برندشان قرار دارد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

بهترین مارک کفش رسمی مردانه کدام است؟

بعد از کلی جستجو به این نتیجه رسیدیم که برندهای معتبر بازار از نظر کیفیت و قیمت مناسب به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

مرسدس (Mercedes)

این برند آلمانی از سال 1909 تا به امروز در حال تولید انواع کفش های رسمی مردونه است. مهمترین مشخصه محصولات این شرکت بزرگ، کیفیت بالا، راحتی و طراحی منحصربه فرد است. جنس کفش‌های این برند از چرم طبیعی است و سَبک آنها نیز زیر نظر بهترین کارشناسان طراحی کفش مدل‌سازی می‌‍شوند.

کیفیت (امتیاز از 5) 5
طراحی 4.8
پشتیبانی از پا 4.5
[blog-button text=”خرید کفش‌ مرسدس” link=”https://renoiran.com/brand/mercedes” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

ونتورینی میلانو (Milano Venturini)

کفش‌های مجلسی ایتالیایی، بی‌شک جزء بهترین‌ها هستند؛ نه فقط به دلیل کیفیت بالای چرم آنها، بلکه بیشتر به این دلیل که محصولات این کشور در خود روح ایتالیایی دارند. کفش‌های ونتورینی الهام گرفته از مُد میلان (شهری در ایتالیا که در فشن مشهور است) هستند؛ زیبا، با اصالت و بسیار با دوام.

کیفیت (امتیاز از 5) 4.8
طراحی 5
پشتیبانی از پا 4.5
[blog-button text=”خرید کفش‌ ونتورینی” link=”https://renoiran.com/brand/venturini/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

ریکر (Rieker)

برند آلمانی دیگر لیست ما، ریکر است. این برند مشهور کفش‌های رسمی بسیار با دوام و با حداکثر راحتی را تولید می‌کند که در برگیرنده تمام خصوصیات فیزیکی پا است. راحتی و حفاظت از پاها مهمترین اولویت‌های این شرکت در تولید کفش‌های مردانه‌اش استت به همین دلیل، از نظر طراحی به اندازه دو برند دیگر نوآوری ندارد.

کیفیت (امتیاز از 5) 4.5
طراحی 4
پشتیبانی از پا 5
[blog-button text=”خرید کفش‌ ریکر” link=”https://renoiran.com/brand/rieker” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

بهترین مارک کفش رسمی مردانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

کفش شما باید از هر نظر بهترین باشد، این چیزی است که برندهای مشهور در راستای آن محصولات خود را تولید می‌کنند. بهترین بودن به معنای لحاظ کردن خصوصیات فیزیکی در حد اعلاء و ظاهری زیبا است، که به همان کیفیت و طراحی مربوط می‌شود. برای درک بهتر اینکه یک کفش برند چه مشخصاتی باید داشته باشد، موارد زیر را در خاطر ثبت کنید:

  • جنس رویه: بدون هیچ تردیدی، بهترین برندها در تولید کفش‌های خود از چرم طبیعی استفاده می‌کنند. چرم هویت برند بوده و یک ضرورت است، زیرا کیفیت و زیبایی بی‌مانندی دارد. در تولید کفش، جنس رویه از چرم طبیعی ساخته می‌شود.
  • جنس زیره: مقاومت زیر کفش جهت مقابله با سایش، بریدگی و فرسایش از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، برندهای مشهور از پلی اورتان که نوعی پلاستیک است در زیره کفش های خود استفاده می‌کنند.
  • جنس داخلی: نرم بودم و پشتیبانی مناسب از گودی پا، مشخصاتی است که به متریال داخلی کفش مربوط می‌شود. به کار بردن پارچه تکستایل از سوی تولیدکنندگان برتر سرتاسر جهان برای جنس داخل کفش، کاری ثابت شده است.
  • دوخت: مارک‌های بزرگ به دوخت کفش توجه بسیاری دارند. این مورد از یک سو باعث یکپارچگی قسمت‌های مختلف کفش شده و از سویی دیگر بدنه کفش را مقاوم می‌کند. دوخت باید منظم و بدون هیچ گونه مشکل ظاهری باشد.
  • لوگو: افتخار یک برند، درج لوگوی خود بر روی محصولاتش است. لوگو کفش معمولاً روی کفی کفش و یا زیر زبانه آن درج می‌شود. لوگوی کفش‌های اورجینال واضح و غیرقابل حذف است.
  • طراحی: زیبایی ظاهری یک کفش کلاسیک مردانه، ویژگی بسیار مهمی است، زیرا نمایانگر سبک پوشش و جذابیت‌های ظاهری آقایان است. برای مثال، کفش آکسفورد از نظر استایل متفاوت از کفش کالج است. انتخاب مدل کفش، موردی شخصی بوده و به علاقه و سلائق افراد مربوط می‌شود.

قیمت بهترین مارک کفش رسمی مردانه چقدر است؟

بازار امروز ایران به دلیل نوسانات ارز و عدم رسیدگی به قیمت‌گذاری منصفانه، بسیار بی‌برنامه است. به همین دلیل، اگر با قیمت‌های بسیار نامعقولانه مواجه شدید، زیاد تعجب نکنید.

بازار به هر شیوه‌ای که اداره شود، منکر این موضوع نیست که بهترین برندها همیشه قیمتی بالا دارند. این مورد تنها محدود به ایران نیست، بلکه مسئله‌ای جهانی است. بزرگترین مارک‌های جهان به دلیل آنکه پیشتاز تولید و نوآوری هستند، معمولاً محصولات خود را با قیمت‌های بیشتری در اختیار عموم قرار می‌دهند.

اما همانطور که سه مورد برند بسیار خوب را در بالا معرفی کردیم، باید بگوییم هنوز جستجو برای پیدا کردن بهترین مارک که در برگیرنده قیمت مناسب باشد نیز می‌تواند راحت و قابل دسترس باشد. تنها کاری که باید انجام دهید، بررسی و تحقیق بیشتر است. ناگفته نماند که قیمت کفش‌های برند ممکن است حداقل از 800.000 شروع و تا 10 میلیون تومان هم برسد.

به عنوان یک پیشنهاد، می‌توانید جهت خرید کفش‌های برند از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی که اغلب تحت عنوان «حراج آخر فصل» هستند، استفاده کنید. لازمه این مهم بررسی فروشگاه‌های معتبر و گوش به زنگ بودن جهت اطلاع از تخفیف‌ها مورد نظر است.

خرید اینترنتی بهترین مارک کفش رسمی مردانه

درست است که خرید حضوری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های داخل شهر لذت دیگری دارد، ولی خرید اینترنتی نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد. از این منظر که دیگر نیاز به صرف وقت برای معطل شدن در ترافیک خیابان‌ها ندارید، به راحتی با چند کلیک می‌توانید طیف گسترده‌ای از کفش‌های مجلسی مردانه را مشاهده و هر کدام را بر حسب نیاز خریداری کنید.

خرید آنلاین اگر از یک وبسایت تخصصی باشد، لذت بیشتری دارد، می‌پرسید چرا؟ به این دلیل که فروشگاه‌های اینترنتی که در حوزه کفش فعالیت‌ها می‌کنند به خوبی مخاطب هدف خود را می‌شناسند. آنها نیازهای مشتریان جهت داشتن بهترین کفش‌ها را درک کرده و می‌دانند کدام کفش مناسب کدام فرد است. این فروشگاه‌ها بیش از آنکه فروشنده باشند، کارشناس حوزه کفش هستند.

[products-box id=”165″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *