برندها و طراحان, مد و استایل

برند مرسدس؛ کفش‌های با اصالت همانند یک برند آلمانی

برند مرسدس

برند مرسدس (Mercedes) در سال 1909 در آلمان شروع به کار کرد. ماهیت اصلی این برند بر پایه تولید کفش‌ کلاسیک مردانه با نهایت کیفیت و زیبایی است. طراحان کارکشته مرسدس با توجه به آخرین معیارهای طراحی مدرن کفش مردانه، توانسته‌اند دست به خلق یکی از الهام بخش‌ترین سبک‌های کفش رسمی مخصوص آقایان بزنند. این برند هم اکنون تحت زیرمجموعه گروه بزرگ HR group فعالیت می‌کند.

ویژگی‌های برند مرسدس

برند مرسدس

هر آنچه یک کفش رسمی مردانه باید از مشخصات مثبت اشباع باشد، در وجود کفش‌های مرسدس تجلی می‌یابد. این مارک با بیش از یک قرن تجربه، همچنان در راستای ارزش‌ها و اهداف اولیه خود که مبتنی بر تولید محصولاتی با دوام و زیبا است، قدم بر می‌دارد.

مشخصات مرسدس به شرح زیر است:

  • تولید کفش‌های با اصالت و شناسنامه‌دار
  • تمرکز بر تولید کفش کلاسیک (مجلسی) مردانه
  • 99% کفش‌های مرسدس از چرم طبیعی هستند.
  • سبک طراحی کفش‌ها بسیار نوآورانه، مدرن و لوکس است.
  • برخورداری از همۀ استانداردهای طراحی در تولید کفش
  • دوام و طول عمر بالا حتی در استفاده مداوم
  • مناسب برای محیط‌های کاری، مراسم و مهمانی‌ها و حتی کاربردهای روزانه
  • نرمی و انعطاف‌پذیری بالا
  • طراحی کفش‌ها مطابق برای فیزیک و ارگونومیک پا
  • قیمت مناسب نسبت کیفیت بالا

[products-box id=”84″ brand=””]

نوع جنس و سبک طراحی کفش‌های مرسدس

همان‌طور که در بالا بیان شد، 99% از کفش‌های مرسدس از چرم طبیعی ساخته می‌شود. به این معنا که جنس رویه، جنس داخلی و گاهی اوقات جنس زیره کفش نیز از چرم طبیعی تولید می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که برخی از کفش‌های این برند تمام چرم هستند.

در اغلب موارد، از متریال پلی‌اورتان (PU) یا پی یو لایت (PU Light) که نوعی پلاستیک بسیار سبک، مقاوم و منعطف است، در زیره کفش‌های مرسدس استفاده می‌شود. همچنین همین متریال به آنتی شوک بودن و جذب فشار نیز مشهور می‌باشد، که باعث می‌شود کفش شکل آناتومی پا را به خود بگیرد.

ترکیب جنس و طراحی، باعث شده است کفش‌های مرسدس به محصولاتی مطابق بر فیزیک و ارگونومیک پا و یا به عبارتی «کفش طبی» شناخته شوند. به این معنا که کفش به خوبی از پاها در هنگام راه رفتن حفاظت کرده و هیچ گونه ناراحتی در نواحی پنجه، کناره‌ها و حتی پشت پا ایجاد نمی‌کند. همچنین از گودی کف پا (قوس کف پا) نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند.

سبک طراحی کفش‌های مرسدس از الگوهای مدرن پیروی می‌کند. همانطور که تاریخ کفش نسبت به 50 یا 100 سال پیش تغییر کرده است، تولیدات این شرکت نیز در راستای همین تغییرات، دارای نوآوری‌های بسیاری است. از زبانه گرفته تا طراحی جلوی کفش، هر قسمت دارای طراحی یکپارچه و هماهنگ است. پس بی‌دلیل نیست که بسیاری از آقایان و پسران جوان با دیدن مدل‌های مختلف کفش‌های این برند، سریعاً دست به خرید می‌‍شوند.

در طراحی زیره کفش باید این موضوع را خاطر نشان کرد که، محصولات این برند دارای ضخامتِ مناسب در قسمت پاشنه و امتداد آن تا قسمت پنجه کفش است. معمولاً ضخامت زیره کفش در ناحیه پاشنه بیش از ناحیه پنجه کفش است؛ نتیجه چنین طراحی به افزایش راحتی و عدم ایجاد هر گونه ناراحتی منتهی می‌شود.

مونتاژ و یا اتصال قسمت‌های مختلف کفش نیز دارای دوختی بسیار مستحکم و منظم است. به‌طورکلی، ترکیب جنس، طراحی و مونتاژ کفش‌های مرسدس، رمز موفقیت این برند مشهور در تمام سال‌های فعالیتش بوده است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش‌های مرسدس” link=”https://renoiran.com/brand/mercedes/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

خرید اینترنتی کفش‌های برند مرسدس

کمتر وبسایت معتبری وجود دارد که انواع کفش‌های مرسدس را به فروش برساند. از این رو فروشگاه اینترنتی کیف و کفش مارکومد توانسته با پیش گرفتن از دیگر وبسایت‌ها، اقدام به فروش کفش‌های اورجینال این برند معتبر کند.

در این وبسایت می‌توانید تنها با چند کلیک طیف گسترده‌ای از انواع کفش‌های مرسدس را در مدل‌‎ها، سایزها و قیمت‌های مختلف را مشاهده و هر کدام را بر حسب علاقه خریداری کنید. خرید اینترنتی می‌تواند راهی آسان برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *