برندها و طراحان, مد و استایل

برند کشیا؛ تولید کیف زنانه همانند یک اثر هنری

برند کشیا

اگر طی چند سال گذشته به دنبال مدل‌های متفاوت کیف زنانه بوده‌اید، به ندرت نام برند کشیا (Keshia) را شنیده‌اید. این مارک که متخصص در تولید کیف‌های ایتالیایی است، توانسته خود را به عنوان به برندی تازه وارد و نوآور معرفی کند. از یک خانه کوچک در شهر ونیز تا کارخانه‌ای بزرگ در همین شهر، کشیا در مدت کوتاهی توانسته به یکی از قطب‌های تولیدکننده کیف زنانه و دخترانه در ایتالیا و اروپا شناخته شود؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند کشیا

برند کشیا

امروزه به مانند گذشته، صنعتگران ایتالیایی در بخش کیف‌های چرمی همچنان سرآمد همکاران خود در سرتاسر جهان هستند. رازهایی که کیف‌های دستی ایتالیایی را منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین کرده است، کیفیت، ظرافت و زیبایی آن‌ها است. در این میان، کیف‌های کشیا نیز به دلیل آنکه با دست ساخته می‌شوند، به مانند یک اثر هنری با ارزش هستند. در زیر به مشخصات مهم محصولات این برند اشاره می‌کنیم:

  • 100% ساخت ایتالیا
  • استفاده از متریال چرم طبیعی در ساخت کیف
  • برخورداری از طراحی و دیزاین حرفه‌ای و مطابق بر استایل بانوان
  • زیبایی و ظرافت بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • دارای تنوع گسترده در مدل‌ها
  • ساخت انواع کیف برای موقعیت های مختلف (مجلسی یا مناسب محیط کار)
  • دارای کیفیت بالا در دوخت
  • استفاده از یراق‌آلات بسیار باکیفیت و ضد‌ آب
  • در اندازه‌ها و ابعاد مختلف
  • دارای مدل‌های رودوشی و دستی

کیف زنانه برند کشیا

در کنار کیفیت و دوام بالای کیف‌های این برند باید به زیبای و طراحی منحصر به فرد آنها اشاره کرد. کیف‌های کشیا از طریق المان‌هایی همانند فرم بدن زنان، نوع پوشش، موقعیت قرارگیری و موارد دیگر طراحی شده‌اند. به طوری که می‌توان به راحتی با در دست گرفتن کیف‌های این برند با دیگر کیف‌ها، تفاوت کشیا را به خوبی درک کرد.

کیف‌های کشیا نه تنها ظاهر بانوان را زیباتر می‌کنند، بلکه نواقص ظاهری آن‌ها را نیز پنهان می‌کنند. این مورد با بهره‌گیری از ابعاد کیف، اندازه درازای دسته کیف، پهنا و طول بَند رودوشی، حداکثر میزان راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند. تعداد جیب‌های داخلی نیز به استفاده مؤثرتر از کیف می‌انجامد، زیرا بانوان وسائل مختلفی دارند که باید در جای جای کیف خود آنها را قرار دهند.

همچنین در زمان خرید کیف زنانه، کیفیت و میزان راحتی زیپ کیف را بررسی کنید. زیپ نباید به هیچ عنوان سفت باشد و باید کاملاً در مسیری مستقیم باز و بسته شود. کلیه فلزات روی کیف نباید به هیچ عنوان دچار لب پریدگی و رنگ پریدگی شوند. دوخت کیف نیز باید کاملاً تمیز، منظم و بدون ریش ریش شدگی باشد.

[products-box id=”175″]

چرا باید به خرید کیف‌های کشیا فکر کرد؟

یقیناً مدل، ظاهر، کیفیت و قیمت مهمترین عوامل برای خرید یک کیف زنونه است. در این میان، درست است که کیف‌های ایتالیایی از کیفیت بالا برخوردار هستند، ولی در بازار دارای قیمت بیشتری نیز هستند. همین امر ممکن است باعث شود بسیاری از بانوان و دختران جوان برای خرید محصولات این برند دچار تردید شوند.

پیشنهاد ما این است که به جای رفتن سراغ کیف‌های بی نام و نشان و ارزان قیمت، کیف‌های ایتالیایی کشیا را خریداری کنید. مرگ غیر این است که کیف مهمترین ویژگی یک بانوی خوش پوش و متشخص است؟ پس به دور از هر گونه شک و شبهه تنها به استایل خود توجه کنید و بدانید که کیفی خوب نماینده‌ای از شخصیت یک بانو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *