ترین‌ها, فرش قرمز, مد و استایل

خوشتیپ ترین مردان جهان

خوشتیپ ترین مردان جهان

آپدیت شده در تاریخ 1398/12/12

با درک این واقعیت که استایل و سبک پوشش در واقع انتخابی بسیار شخصی است، ما در این مقاله به معرفی خوشتیپ ترین مردان جهان می‌پردازیم. این مردان با اعتقاد به اینکه توجه به سبک پوشش در موفقیت‌شان موثر بوده، حسِ قابل ملاحظه‌ای از شجاعت و جسارت را همراه با توانایی در ترکیب بهترین رنگ‌ها با الگوهای مختلف طراحی را منتقل می‌کنند. آن‌ها با آگاهی کامل از مد روز و خلاقیت‌های ذاتی‌شان، تعریفی جدید از سبک پوشش را ایجاد کرده‌اند.

آنچه در لیست خوشتیپ ترین مردان جهان قابل توجه می‌باشد، این است که مردان روز به روز در حال شیک‌تر و خوش‌پوش‌تر شدن هستند. به نظر می‌رسد تنها بازیگران و افراد مشهور نیستند که به سبک پوشش خود اهمیت می‌دهند، بلکه اکنون همه مردان در سرتاسر جهان به این واقعیت مهم پی برده‌اند که: «نوع پوشش بخشی از هویت درونی ما است». با این حال، در جهانی زندگی می‌کنیم که مردان نسبت به گذشته، هزینه بیشتری برای نوع پوشش خود از بهترین کفش مردانه گرفته تا کت و شلوار پرداخت می‌کنند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

خوشتیپ ترین مردان جهان

لیست ما شامل 20 تا از خوش‌پوش‌ترین مردان دنیا است که به ترتیب نزولی یک به یک معرفی می‌شوند:

20- دنیل کریگ

خوشتیپ ترین مردان جهان

بی‌مورد نیست که دنیل گریک را به عنوان خوشتیپ‌ترین جمیز باند تاریخ سینما می‌شناسند. چهره مردانه زیبا و بدن خوش‌تراش او، برای هر نوع استایلی فوق‌العاده عالی است. او همیشه در زمان حضور در رسانه‌ها با پوششی کاملاً ساده و در عین حال بسیار جذاب نمایان می‌شود. با این حال، استایل همیشگی او در جیمز باند تصویری است که بسیاری از مردم از او در ذهن دارند.

[products-box id=”164″ brand=””]

19- نیک جوناس

نیک جوناس 26 ساله خیلی بیشتر از یک بازیگر است، او تهیه کننده موسیقی، خواننده و آهنگساز است. بسیاری از ما او را به خاطر گروه موسیقی برداران جوناس (Jonas Brothers) می‌شناسیم. نیک اخیراً به واسطه همسر بازیگرش «پریانکا چوپرا» وارد حرفه بازیگری نیز شده است.

18- هری استایلز

هری استیلز یکی دیگر از چهره‌های آشنا در لیست خوشتیپ ترین مردان جهان است. همه او را نخستین بار با گروه موسیقی One Direction شناختند، ولی هم اکنون به مانند دیگر اعضای گروه به تنهایی مشغول به خوانندگی است. هری همچنین به تازگی بازی در فیلم و کار مدلینگ را نیز تجربه کرده است. از مهمترین ویژگی‌های او می‌توان به چهره دلنشین، موهای موج‌دار پریشان و سبک پوشش بسیار متفاوتش اشاره کرد. او از مد و فشن در ایجاد استایلی منحصر به فرد استفاده می‌کند.

17- لوکی بلو اسمیت

خوشتیپ ترین مردان جهان

لوکی مدلی معروف است، ولی ممکن است تا حدودی برای ما ایرانی‌ها ناشناخته باشد. او کار مدلینگ خود را از 12 ساله شروع کرد و هم اکنون به عنوان بازیگر و موسیقیدان نیز مشغول به فعالیت است. لوکی مدل مشهور برندهای H&M، کالوین کلین، تام فورد، تامی هیلفیگر و بسیاری دیگر است. همچنین در مجلات مد مختلف، از جمله Harper’s Bazaar، Vogue و GQ ظاهر می‌شود. لوکی بلو اسمیت در اینستاگرام بسیار فعال بوده و عکس‌های زیبای او راه چاره برایتان باقی نخواهند گذاشت، بهتر است صفحه شخصی او را فالو کنید.

[mustread title0=”بررسی استایل و تیپ دیوید بکهام” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%aa%db%8c%d9%be-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9%d9%87%d8%a7%d9%85/”]

16- رامی مالک

اگر طرفدار گروه راک «کوئین» هستید، بهتر است فیم مشهور اخیر رامی مالک به نام Bohemian Rhapsody را تماشا کنید. او برای این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است. با اینکه در مراسم اسکار همه دست به دست هم داده بودند که پاپیون کج او را صاف کنند، ولی او همیشه جزء لیست خوشتیپ ترین مردان جهان قرار دارد. شاید باور نکنید که بگوییم: «رامی تنها 37 سال دارد.»

15- زک افران

به نظر می‌رسد دوران جذابیت و خوش تیپی زک افرون برای همیشه ادامه خواهد داشت، اما این فقط ظاهر عالی زاک نیست که بر دل‌های بسیاری از مردم می‌نشیند، او توانایی شگفت انگیزی در ست کردن کردن لباس و سبک پوشش خود دارد. شروع کار او از سریال های تلویزیونی بود، سپس به دلیل جذابیت‌های ظاهری سریعاً محبوب شد و به سینما راه یافت. او همچنین بارها به عنوان مدل برای برندهای مشهور پوشاک نیز فعالیت کرده است.

14- رایان رینولدز

یکی دیگر از خوشتیپ ترین مردان جهان نه تنها برای ظاهر جذابش، بلکه به دلیل حس شوخ طبعی و طنزی که دارد در رسانه های اجتماعی بسیار محبوب است. رایان رینولدز 42 ساله به غیر از بازی و تهیه کنندگی در فیلم‌های سینمایی به کار مدلینگ نیز مشغول است، به همین دلیل معمولاً در رسانه‌ها با استایلی خاص و جذاب ظاهر می‌شود.

13- چنینگ تیتوم

خوشتیپ ترین مردان جهان

چنینگ را نمی‌توانیم از لیست خوشتیپ‌ ترین‌های خود حذف کنیم، او نخستین بار بعد از بازی در فیلم مهیج Step Up به شهرت رسید و بعد از آن بود که به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود شناخته شد. او حتی اگر کت و شلوار نیز به تن نداشته باشد، می‌داند چگونه با پوشیدن یک تیشرت، شلوار جین و بوت مردانه چشم‌ها را خیره کند. چنینگ بارها به عنوان مدل در مجلات معروف مد ظاهر شده است.

[products-box id=”165″ brand=””]

12- بردلی کوپر

برادلی کوپر همیشه در لیست جذاب‌ترین و خوش‌لباس‌ترین مردان جهان قرار دارد. او که اکنون 43 سال دارد و اخیراً به دلیل ساخت فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» با لیدی گاگا در مراسم اسکار درخشید. در کنار نفوذ بالای او در صنعت سینما، بردلی به عنوان مدل نیز فعالیت کرده و عکس‌های او در مجلات مد خودنمایی می‌کند.

11- جرد لتو

خوشتیپ ترین مردان جهان

جرد لتو 46 ساله، بازیگر، خواننده و مدل مشهور آمریکایی است که همه او را با لباس های عجیب و غریب و منحصر به فردش می‌شناسند. او همیشه در فرش قرمز رویدادهای مختلف به دلیل همین متفاوت بودن در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارد. اخیراً در مراسم مت گالا 2019 او با لباسی آوانگارد (طراحی پیشرو) از برند ایتالیایی گوچی که سر بریده خود را در دست داشت، نگاه کارشناسان مد و فشن را به نوع پوشش خود معطوف کرد.

10- پرنس ویلیامز

پرنس ویلیامز، دوک کمبریج، اولین پسر چارلز و دیانا است. او در سال 1982 در انگلستان متولد شد و به دلیل شخصیت با وقار و قدی در حدود 191 سانتی‌متر، جزء یکی از خوشتیپ ترین مردان حال حاضر جهان شناخته می‌شوند. سبک پوشش او همیشه نشان از این دارد که ویلیامز همیشه در مد روز قرار دارد و برای او پوشیدن کت و شلوار و یا لباس اسپرت محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

9- عمر برکان آل گالا

عمر در تاریخ در سال 1989 در بغداد عراق متولد شد. او چهره‌ای زیبا و قدی بلند دارد و به طور چشمگیری خوشتیپ است و در کنار کار مدلینگ، دستی هم در سرودن شعر دارد. جذابیت او به اندازه‌ای است که در هر رویدادی توجهات را به خود به ویژه از سوی بانوان جلب می‌کند. او را معمولاً در لباس‌های سنتی اعراب می‌توان دید، ولی جدیداً در بسیاری از فشن شوهای اروپایی با پوشیدن کت و شلوار به فعالیت می‌پردازد.

8- گادفری گائو

گادفری گائو بازیگر و مدل بسیار محبوب کانادایی – تایوانی است که همه او را با لبخند دلپذیر و جذابیت ظاهری‌اش می‌شناسند. او همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده است. گادفری یکی از خوش‌پوش‌ترین مردان حال حاضر جهان است که به طور تخصصی به عنوان مدل برای برند Louis Vuitton کار می‌کند.

[products-box id=”166″ brand=””]

7- نوا میلز

هفتمین مرد خوش تیپ لیست ما نوا میلز است. این مدل فوق‌العاده جذاب همچنین به عنوان یکی از شیک‌ترین بازیگران حال حاضر سینمای هالیوور شناخته می‌شود. او در 1983 در کانادا متولد شد و به دلیل شخصیت متواضع و لبخند زیبایش مشهور شده است. نوا میلز با برندهای بزرگ بسیاری همچون Dolce & Gabbana و Versace کار کرده است.

6- ایان سامرهالدر

ایان سامرهالدر بازیگر، کارگردان و مدل بسیار مشهور امریکایی که در سال 1987 متولد شده است. چشم‌های آبی عمیق و مدل موی منحصر به فردش، او را به یکی از جذاب‌ترین مردان جهان تبدیل کرده است. ایان کار مدلینگ حرفه‌ای را در 12 ساله آغاز کرد و در طول هم این سال‌ها نه تنها در مدلینگ بلکه حالا در صنعت سینما نیز بسیار موفق است.

[mustread title0=”تیپ کریستیانو رونالدو؛ استایل یک فوتبالیست در دنیای مد” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%aa%db%8c%d9%be-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%88-%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88/”]

5- رابرت پتینسون

در این دنیا هیچ کس نیست که رابرت پتینسون را نشناسد، او بازیگر و نوازنده مشهوری است و در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. رابرت همانند سامرهالدر از سن 12 سالگی کار مدلینگ را شروع کرد و سپس در هالیوود با فیلم Twilight به اوج قله محبوبیت رسید. در مراسم مختلف و فرش قرمزها او همیشه با کت و شلواری بسیار شیک ظاهر می‌شود، به همین در لیست خوشتیپ ترین مردان جهان قرار می‌گیرد.

4- کیم تهیونگ

اگر طرفدار گروه کره‌ای BTS هستید، حتما نام یکی از اعضای خوش چهره این گروه به نام  کیم تهیونگ ملقب به V را شنیده‌اید. او که خواننده، ترانه سرا و بازیگری توانا است در سال 1995 در کره متولد شد. تهیونگ به دلیل چهره زیبا، موهای رنگی منحصر به فرد و سبک پوشش متفاوتش نسبت به دیگر اعضا گروه یکی از خوشتیپ ترین مردان جهان است.

3- کریس ایوانز

سومین مرد خوش تیپ لیست ما، کریس ایوانز بازیگر مشهور سری فیلم‌های کاپیتان آمریکایی است. جالب‌ترین چیز در مورد ظاهر کریس، چشمان آبی آسمانی‌اش است، همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های تحسین برانگیزش که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند، نوع پوشش و استایل خاص کریس است. با این حال، بسیاری از مردم تنها برای دیدن ظاهر گرم و خیره کننده‌اش، پا به سینما می‌گذارند.

[products-box id=”167″ brand=””]

2- هرتیک روشن

هریتیک روشن یکی از جذاب‌ترین و خوش‌لباس‌ترین بازیگران هند است. هریتیک نه تنها در کشورش، بلکه در سرتاسر جهان محبوبیت بسیاری دارد. او در کنار بازیگری، به عنوان رقصنده و مدل نیز فعالیت می‌کند. عموماً هرتیک هر نوع لباس و استایل را انتخاب می‌کند – به دلیل زیبایی ظاهری و فیزیک بدنی خوب – همه توجهات را به سمت خود جلب می‌کند.

1- تام هاردی

خوشتیپ ترین مردان جهان

تام هاردی هم اکنون در بسیاری از مقالات معتبر جهان به عنوان خوشتیپ ترین مرد جهان معرفی می‌شود. او که در سال 1977 در انگلستان متولد شده، از همان ابتدا به دلیل ظاهر جذاب و قدرت بازیگری بالایش، پله‌های شهرت را به سرعت طی کرد. تام هاردی اکنون به عنوان یکی از قوی‌ترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود و به دلیل ظاهر جذابش در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. ناگفته نماند اولین کار مدلینگ او در سال 1998 بود.

[faq][faq-item question=”معیارهای انتخاب خوشتیپ‌ترین مردان جهان چیستند؟” answer=”اعتبار، زیبایی چهره، خوش لباس بودن و داشتن بدن مناسب از ویژگی‌های مهم خوش‌لباس‌ترین مردان جهان است.”][faq-item question=”کدام فرد مشهور هر ساله در لیست خوش‌لباس‌ترین مردان دنیا قرار دارد؟” answer=”هرتیک روشن از کشور هند در 10 سال گذشته همیشه در لیست 20 مرد جذاب جهان قرار داشته است.”][faq-item question=”خوش‌تیپ‌ترین فوتبالیست تاریخ چه کسی است؟” answer=”بدون شک، دیوید بکهام نه تنها خوشتیپ‌ترین فوتبالیست جهان، بلکه یکی از جذاب ترین مردان دنیا است.”][/faq]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *