سبک پوشش, مد و استایل

ست کفش قهوه ای با شلوار جین

ست کفش قهوه ای با شلوار جین

اگرچه ممکن است برخی از آقایان چنین تصور نکنند، در حقیقت کفش قهوه ای با شلوار جین کاملاً ست (Match Brown Shoes with Jean) است. مردان و پسران جوان همیشه فکر می‌کنند رنگ قهوه ای به سختی با دیگر رنگ‌ها همخوانی دار، اما آنها در اشتباه هستند. به‌ویژه با شلوار لی آبی، بهترین رنگی که می‌توانید انتخاب کنید، قهوه ای است.

کفش قهوه‌ای در هر مدل هم که باشد، اعم از بوت مردانه و یا کفش رسمی مردانه، قابل ست شدن با شلوار جین است. اما نکته‌ای که باید در این مورد توجه کنید، این است که شلوار لی را حتماً با تُن رنگی آبی (آبی روشن، آبی کلاسیک، سُرمه‌ای) ست کنید. شلوار جین به رنگ‌های مشکی، نوک مدادی و طوسی با کفش قهوه ای هماهنگ نیستند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نکات مهم در ست کفش قهوه ای با شلوار جین

نکات مهم در ست کفش قهوه ای با شلوار جین

اگر می‌خواهید ظاهری رسمی‌تر داشته باشید، کفش را قهوه‌ای کم رنگ یا عسلی رنگ انتخاب کنید و سعی کنید با شلوار لی از تُن‌های رنگی تیره‌تر آبی مانند سُرمه‌ای استفاده کنید. برای داشتن استایلی اسپرت‌تر، قهوه‌ای را پرنگ‌تر و شلوار را به رنگ آبی کلاسیک و یا آبی روشن انتخاب کنید.

به هر صورت، برای ست کردن کفش قهوه ای با شلوار جین، قوانین زیر را رعایت کنید:

  • قانون 1: شلوار لی مناسب را انتخاب کنید. شلوار جین زاب‌دار (پاره) استایلی خیابانی است و برای موقعیت‌های روزمره مناسب است، در مقابل آن، شلوار لی راسته ساده اغلب برای محیط‌های کاری و اداری مناسب است.
  • قانون 2: نکته مهم بعدی مدل کفش است. کفش‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با رنگ قهوه ای باشند، مثلاً کفش کالج، بوت و کفش مجلسی. فراموش نکنید که با شلوار جین، کتونی ورزشی مردانه قهوه ای به پا نکنید!
  • قانون 3: موارد دیگر به نوع لباس و پوشش بالاتنه شما مربوط می‌شود. با شلوار لی می‌توانید تی‌شرت، پیراهن، ژاکت، پلیور، کاپشن و هر نوع پوشش دیگری را ست کنید. فقط در انتخاب رنگ، از پوشیدن رنگ مشکی و خاکستری دوری کنید.

[mustread posts=”9361″]

در زیر برخی از بهترین استایل‌های مردانه را مشاهده کنید و از آن‌ها الگو بگیرید:

ست کفش قهوه ای با شلوار جین

 

کفش قهوه ای با شلوار جین

[products-box id=”165″]

کفش مردانه قهوه ای با شلوار جین

 

ست کفش قهوه ای با شلوار لی

 

کفش رسمی مردانه قهوه ای با شلوار جین

[products-box id=”167″]

ست کفش قهوه ای تیره با شلوار لی

 

کفش مجلسی قهوه ای با شلوار لی

 

ست کفش قهوه ای کم رنگ با شلوار جین

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoes/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *