سبک پوشش, مد و استایل

لباس طلایی با چه کفشی ست میشه؟

لباس طلایی با چه کفشی ست میشه؟

لباس شب طلایی رنگ چه براق باشد و چه مات، سرگرم‌کننده‌، شیک و انتخابی عالی برای مهمانی‌ها، مراسم عروسی و دیگر موقعیت‌های رسمی است. با این وجود، مطمئناً ست کردن لباس طلایی با کفش مناسب و لوازم جانبی خاص می‌تواند جذاب و فریبنده باشد. اما نحوه پوشیدن لباس طلایی به تن رنگ طلایی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، پارچه‌های طلایی خاصی که بیشتر رنگ زرد یا نارنجی در خود دارند، و یا کمی به بژ یا نقره‌ای نزدیک هستند، یا اصلاً برخی طلایی روشن هستند و بعضی دیگر طلایی تیره! برای کمک به شما در نحوه ست کردن لباس طلایی با کفش، ما راهنمای زیر را آماده کرده‌ایم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

با لباس طلایی چه کفشی بپوشیم؟

در حال حاضر، پنج مورد از بهترین رنگ‌های کفش را برای ست کرن با لباس طلایی در زیر آورده‌ایم، ضروری است هر کدم از این موارد را در خاطر ثبت کنید:

ست کردن لباس طلایی با کفش مشکی

ست کردن لباس طلایی با کفش مشکی

لباس طلایی با کفش مشکی

کفش مشکی با لباس طلایی؟ البته، این ساده‌ترین انتخاب برای رنگ کفش است، زیرا کفش مشکی به معنای واقعی کلمه با هر رنگ لباسی جور است! آنچه در این استایل بسیار جذاب است، تضاد واضح بین رنگ طلایی براق و کفش مشکی مات است. این مورد یکی از مواقع نادری است کفش‌های سیاه را در نوع خود منحصربه فرد کرده است. بنابراین اگر لباس شب شما طلایی براق است، انتخاب یک جفت کفش پاشنه بلند مشکیِ جیر انتخب عالی است. در این مورد بهتر است از پوشیدن کفش براق خودداری کنید.  اگر به همراه لباس طلایی جوراب شلواری مشکی به تن دارید، می‌توانید به فکر پوشیدن نیم بوت زنانه یا کفش پاشنه بلند کلاسیک باشید. باز هم فراموش نکنید که جنس کفش را جیر انتخاب کنید.

[mustread posts=”5365″]

پوشیدن لباس طلایی با کفش طلایی

پوشیدن لباس طلایی با کفش طلایی

لباس طلایی با کفش طلایی

شما فکر نمی‌کنید کفش‌های می‌توانند بهترین گزینه برای لباس طلایی باشد؟ کفش‌های طلایی ظاهری بسیار خلاقانه ایجاد می‌کنند، به خصوص اگر لباس شما براق باشد  بهترین کار این است که کفش خود را نزدیک رنگ لباس انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری در استایل شما ایجاد شود. باور کنید یا نه، کفش طلاس همچنین رنگی غیرمنتظره است که قابل ست شدن با لباس نقره‌ای نیز است. نکته مهم دیگر می‌تواند  انتخاب کیف زنانه مناسب باشد. اگر لباس شما به رنگ طلایی روشن است، یک کیف کلاج برنز رنگ بسیار مناسب خواهد بود. اما پیشنهاد ما این است که وقتی کفش طلائی را لباس طلایی ست می‌کنید، برای ایجاد هارمونی رنگی، از کیف زنانه مشکی استفاده کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoes/women-highheel-shoes/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

ست کردن لباس طلایی با کفش سفید

ست کردن لباس طلایی با کفش سفید

لباس طلایی با کفش سفید

برای کفش یک رنگ سفید را انتخاب کنید، زیرا سفید تضاد کمتری نسبت به رنگ مشکی دارد. انتخاب کفش سفید با یک لباس طلایی باعث می‌شود که استایل شما درخشش بیشتری داشته باشد. کفش سفید ظاهری تمیز و شسته رفته به تیپ شما می‌دهد، به ویژه اگر لباس شما به رنگ طلایی تیره باشد، سفید نقش یک رنگ کامل کننده را ایفا خواهد کرد. برای مراسم عروسی رنگ سفید کفش می‌تواند انتخاب نخست باشد. در انتخاب کیف نیز می‌تواند به سراغ رنگ مشکی بروید. انتخاب کیف سفید نمی‌تواند بَد باشد! ولی توجه بسیاری را از سوی افراد به سوی خود جلب نمی‌کند.

[mustread posts=”12301″]

ترکیب لباس طلایی با کفش قرمز

ترکیب لباس طلایی با کفش قرمز

لباس طلایی با کفش قرمز

من عاشق لباس طلایی و کفش قرمز هستم! یک لباس طلایی روشن با کفش فوق‌العاده خیره کننده به نظر می‎رسد و ظاهری جوانانه و شاد را ایجاد می‌کند. اگر لباس شما طلایی براق است که اشباع از رنگ سرد می‌باشد، کفش را به رنگ قرمز معمولی و جنس آن را حتماً جیر انتخاب کنید. رنگ طلایی با رنگ نقره‌ای هم مرز است، یعنی اگر لباس شما طلایی – نقره‌ای بود، کفش را به رنگ قرمز تیره انتخاب کنید. اگر کفش ما به غیر از قرمز، دارای رنگ های دیگر است، مثلاً مشکی، سعی کنید کیف خود را به مشکی انتخاب خود تا هارمونی رنگی در نهایت زیبایی با یکدیگر ترکیب شوند.

[mustread posts=”11278″]

ست کردن لباس طلایی با کفش نقره‌ای

ست کردن لباس طلایی با کفش نقره‌ای

لباس طلایی با کفش نقره‌ای

در این مورد بهتر است کمی محافظه کارتر عمل کرد، به این معنا که اگر لباس شما به رنگ طلایی براق یا روشن است، بهتر است از پوشیدن کفش نقره‎ای که خود نیز براق است، خودداری کنید. اما اگر لباس شما به رنگ طلایی تیره است، باید بگوییم: «کفش نقره‌‎ای انتخابی بسیار جسورانه و شیک است.» در انتخاب کیف نیز انتخاب خود را به رنگ نقره‌ای محدود کنید. همچنین جواهراتی که استفاده می‌کنید را نیز به رنگ نقره‌ای انتخاب کنید تا هارمونی رنگی و تعادل بین رنگ طلایی و نقره‌ای ایجاد شود.

[products-box id=”171″]

اهمیت ست کردن رنگ کفش با لباس شب طلایی

اگر خانمی به سوی شما آمد و پرسید: «لباس طلایی با چه کفشی ست میشه؟» اکنون به راحتی می‌تواند پاسخ پرسش او را بدهید. به عنوان یک قانون کلی در ست کردن لباس شب با کفش، همیشه می‌توان رنگ لباس را با رنگ کفشی یکی انتخاب کرد. اگر لباس شما کاملاً طلایی است، پس کفش خود را با همان رنگ طلایی تطبیق دهید. البته، مد و فشن موضوعی نسبی است، بنابراین اگر فکر می‌کنید استایل شما آنقدرها هم که باید و شاید خیره‌کننده نیست، رنگ های قرمز، مشکی، نقره ای و سفید را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *