سبک پوشش, مد و استایل

کیف مناسب برای بانوان چاق

کیف مناسب برای بانوان چاق

کیف مناسب برای بانوان چاق باید چه مدلی باشد؟ هنگام خرید کیف زنانه، شما نباید انتخاب خود را صرفاً براساس روند مد و ظاهر کیف انجام دهید، بلکه باید نخست به شکل بدن خود نگاه کنید! در بررسی این موضوع، باید بگوییم: «نه تنها اندازه دور شکم، حتی مقدار قد، اندازه دور باسن، سینه و حتی ران‌ها نیز در گزیش کیف مناسب تأثیرگذار هستند.» بنابراین، برای زنان و دختران جوان که شکل بدن‌شان پُر و چاق و به اصطلاح سایز بزرگ هستند، انتخاب کیف مناسب به مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کیف مناسب برای بانوان چاق

کیف مناسب برای بانوان چاق

کیف‌های دستی و رودوشی یک مهمترین لوازم جانبی هر خانمی است. کیف‌ها استایل زنان را کامل می‌کنند و ظاهری شیک و متشخص به آن‌ها می‌دهند. یک کیف می‌تواند تأکید بر بهترین ویژگی‌های ظاهری شخص داشته باشد، و یا اصلاً نواقص ظاهری او را پنهان کند. همیشه به یاد داشته باشید که روی دوش انداختن یک کیف متناسب با شکل بدن، بهترین راه برای افزایش جذابیت ظاهری شما است. بیایید انواع کیف‌ها و نحوه سازگاری آن‌ها با بدن‌های چاق را بررسی کنیم.

[products-box id=”” brand=”183″]

کیف مناسب برای خانم‌های چاق و کوتاه قد

دختران و زنان کوتاه قامت فقط باید کیف‌های کوچک را انتخاب کنند. هرگز وسوسه نشوید از یک کیف بزرگ شیک، که در آن می‌توانید نوت بوک، جعبه کامل لوازم آرایش و یا برخی از لباس‌های اضافی خود را حمل کنید، استفاده کنید. چنین کیف‌هایی باعث می‌شود کوتاه‌تر و چاق‌تر از آنچه که هستید به نظر برسید. گزینه ایده‌آل، انتخاب یک کیف کوچکِ زیبا و چهارگوش (مربعی یا مستطیلی) است. اگر یک مدل کیف رودوشی را انتخاب کردید، ارتفاع بَند کیف نباید تا زیر باسن امتداد پیدا کند. در مورد کیف‌های دستی، آن‌ها باید تا ارتفاع نیم تنه شما آویزان شوند تا قدتان بلندتر به نظر برسد.

کیف مناسب برای خانم‌های چاق و بلند قد

برای زنان بلند قامتِ چاق، اندازه کیف نباید کوچک باشد، مگر اینکه در مراسم عروسی یا مهمانی‌های خیلی رسمی حضور دارید. از بین کیف رودوشی و دستی نیز بهترین گزینه کیف دستی است. کیف دستی با سایز متوسط که معمولاً وقتی روی شانه قرار می‌گیرد تا نیم تنه بدن پایین می‌آید و گاهی اوقات نیز در دست گرفته می‌شود، به کشیده نشان دادن بدن کمک شایانی می‌کند. همچنین شکل مدل کیف نیز باید مربعی یا مستطیلی باشد، از خرید کیف‌های بیضی شکل یا گِرد خودداری کنید.

[mustread posts=”11628″]

کیف مناسب برای خانم‌های چاق با باسن پهن

وظیفه شما این است که توجه را از باسن خود به قسمت بالایی بدن منتقل کنید. بهترین گزینه یک کیف دستی رنگارنگ با اندازه متوسط خواهد بود. بَندهای کیف باید کوتاه باشند، زیرا کیف باید درست زیر بازوی شما بنشیند. هرگز کیفی با بَند بلند را انتخاب نکنید که به قسمت میانی بدن یا تا تراز باسن شما پایین بیاید، زیرا این کار باعث می‌شود که باسن شما حتی پهن‌تر نیز به نظر برسد. همچنین از کیف‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیز دوری کنید. مدل کیف نیز حتماً مربعی یا مستطیل شکل باشد، به این دلیل که به کاهش ظاهر گرد بدن شما کمک می‌کند!

کیف مناسب برای خانم‌های چاق با سینه‌های بزرگ

زنان چاق که سینه‌هایی بزرگ دارند، باید کیف‌های رودوشی با بَند کوتاه و دستی کوچک را به کل فراموش کنند. شما باید توجه را به  و نیم تنه پایینی خود متمرکز کنید. بنابراین، به دنبال کیف‌های بزرگ با بَند و دسته بلندتر باشید، به‌طورکلی کیف را وقتی بر روی دوش انداختید، تا سطح باسن شما پایین بیاید. این مدل کیف باعث می‌شود بین نیم تنه بالا و پایین شما تناسب ظاهری ایجاد شود. شکل کیف نیز در همه موارد باید مربعی و مستطیلی انتخاب شود.

[mustread posts=”9484″]

نکات مهم در خرید کیف زنانه

دوخت: نحوه دوخت کیف باید باکیفیت بوده و منظم باشد. شل بودن و یا پُرز داشتن دوخت کیف، نشان از بی‌کیفیت بودن آن دارد. اگر کیف دارای طرح و یا الگوی خاصی است، این الگو باید با دوخت در هماهنگ کامل باشد. همچنین روی کیف اگر از هر نوع تزئیناتی مانند حلقه آویز یا زنجیر آویزان استفاده شده است، مطمئن شوید که آن‌ها سست یا بی‌کیفیت نباشند.

کیف مناسب برای بانوان چاق

متریال ساخت: کیف‌های ساخت شده از چرم طبیعی باید نرم و بسیار منطعف باشند، نه مانند مواد پلاستیک سفت و سخت! کیف‌های ساخته از چرم صنعتی اگر با آخرین فناوری‌های تولید چرم ساخته شده باشد، به مانند همتایان طبیعی خود عمل می‌کنند. برخی از کیف‌ها نیز از جیر ساخته می‌‍شوند که علاقه‌مندان خاص خود را دارند. همچنین به آستر داخلی کیف نیز نگاه کنید، که نباید شل و ول باشد، و باید دارای استحکام بالا باشد.

زیپ: یكی از بهترین نشانه‌های کیف مناسب، چگونگی باز و بسته شدن زیپ است. برای این منظور ضروری است که زیپ در مسیری مستقیم و به راحتی باز و بسته شود. به همین ترتیب، اگر کیف دکمه‌ای یا سکگی بود نیز باید کیفیت دکمه و سکگ و نحوه باز و بسته کردن آن نیز به راحتی انجام گیرد. به‌طورکلی، تمامی قطعات فلزی روی کیف نباید به هیچه عنوان در بلند مدت دچار زنگ‌زدگی شوند.

[products-box id=”” brand=”316″]

اتصالات: درزهایی که وظیفه اتصال بَند با بدنه کیف را بر عهده دارند از اهمیت بالایی برخوردارند، زیرا مناطقی هستند که  فشار زیادی را تحمل می‌کنند. این محل اتصال باید از طریق دوختی بسیار مستحکم به ساخته شده باشد، زیرا زمانی که کاربر کیف را روی دوش می‌اندازد، محل اتصال بَند با بدنه کیف بیشترین فشار تحمل می‌کنند. از خرید کیف‌هایی که درز آن با چسب به یکدیگر وصل شده‌اند خودادری کنید.

جیب‌های داخلی و خارجی: به نظر می‌رسد جیب‌ها برای سازماندهی وسائل مورد نیاز بسیار عالی هستند. جیب‌های داخلی و خارجی معمولاً به اندازه کافی بزرگ نیستند، بنابراین تعداد آن‌ها به نحوه استفاده کاربر بستگی دارد.  در این مورد نیز کیفیت زیپ جیب‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

وزن: یک کیف زنونه سنگین در استفاده زیاد و در بلند‌مدت منجر به درد شانه و کمر می‌شود. کیف خوب باید بدون هرگونه وسیله‌ای در داخلش، وزن سبکی داشته باشد. وزن کم کیف اغلب به متریال آن وابسته است، برای مثال، کیف‌های ساخته شده از چرم صنعتی اغلب وزنی کمتر از چرم طبیعی دارند.

بَند و دسته: بَند کیف را از نظر اندازه طولی (قابل تنظیم بودن) و پهنا بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که بَندها برای بدن شما خیلی بلند یا کوتاه نباشند. همچنین از بندهایی بسیار نازک خودداری کنید، زیرا به راحتی از روی شانه‌ها شما می‌افتند! بنابراین پهنای بند را طوری انتخاب کنید که به راحتی روی دوش قرار گرفته و حمل شوند. همچنین مقدار ارتفاع و میزان راحتی دسته‌های کیف را امتحان کنید.

[mustread posts=”3343″]

اهمیت خرید کیف زنانه مناسب برای افراد چاق

کیف مناسب برای بانوان چاق

قبل از آنکه پا به مغازه بگذارید، روبرو آینه بایستید و شکل بدن خود را نگاه کنید؛ از چاق بودن‌تان خجالت نکشید، بلکه سعی کنید در هارمونی استایل خود برخی نکات را لحاظ کنید. استایل ایده‌آل آن چیزی است که در تبلیغات در ذهن زنان نقش می‌بندد، اینکه در هر جایی می‌گویند: «فرم زیبای بدن زنان باید چنین باشد و چنین نباشد.» همه دوست دارند لاغر و کشیده باشند، این چیزی است صنعت مُد و دست اندرکارانش، به طور مداوم آن تبلیغ می‌کنند.

با اینکه داشتن چربی اضافی از نظر سلامتی عاملی خطرناک است، اما چاق بودن شما ممکن است در نگاه برخی افراد بسیار جذاب بیاید! بنابراین، سعی کنید در استایل خود تغییراتی را انجام دهید تا شیک تر به نظر برسید. انتخاب اندازه و شکل کیف باید دقیقاً در راستای نوع بدن‌تان باشد، سپس بر حسب نیازهای شخصی به جستجوی مدل و رنگ مورد علاقه خود بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *