سبک پوشش, مد و استایل

کیف مناسب برای بانوان کوتاه قد

کیف مناسب برای بانوان کوتاه قد

زنان کوتاه قد باید به فکر خرید کیف‌هایی باشند که در وهله اول متناسب ابعاد بدنی و در وهله دوم مطابق بر معیارهای زیباشناسی باشند. کیف زنانه مناسب باید در کنار افزایش جذابیت‌های ظاهری، شخصیت و سبک زندگی شما را تداعی کند.

کیف در عین حال که باید با رنگ و سبک پوشش‌تان همخوانی داشته باشد، باید بتواند با فرم بدن ما نیز در همانگی کامل باشد، به طوری که نقاط زیبای بدن شما را تقویت و نقاط ضعف را بپوشاند. پس می‌خواهید بهترین استایل خود را داشته باشید؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کیف مناسب برای بانوان کوتاه قد کدام است؟

کیف مناسب برای بانوان کوتاه قد کدام است؟

نخست به عوامل مؤثر در انتخاب کیف می پردازیم، سپس سه مدل از انواع کیف مناسب برای زنانه کوتاه قامت را معرفی می‌کنیم:

نوع بدن

در صنعت مد، شکل و نوع کیف به طور معکوس متناسب با نوع بدن زنان طراحی می‌شود. کیف مناسب برای بانویی با فرم بدن باریک (بدون برجستگی) گرد و بیضی شکل است، یا کیف مناسب برای بانویی با شکل بدن چاق و توپُر می‌تواند چهارگوشه (مربع یا مستطیلی) باشد، برای بانوان کوتاه قد که فرم بدن ساعت شنی دارند، هر مدل کیف ایده‌آل است.

[mustread posts=”3627″]

نوع کیف

برای بانوان کوتاه قد، موضوع انتخاب کیف بیشتر به ابعاد آن بستگی دارد. این دسته از زنان بهتر است از کیف‌ها با ابعاد متوسط و کوچک استفاده کنند. هدف ایجاد تناسب بین اندازه دست، پا، فرم کمر و سایز کیف است. بدن شما نباید درمیان یک مدل کیف بزرگ گم شود، شما باید بتوانید با کیف خود ویژگی‌های برجسته بدن‌تان را تقویت کنید. بنابراین، به دنبال کیف‌هایی با ابعاد متوسط و کوچک باشید.

[products-box id=”175″]

موقعیت کیف

همچنین توجه داشته باشید که کیف به اصطلاح در کجای بدن می‌نشیند. اگر پایین‌تنه شما (باسن) بزرگ‌تر از بالاتنه‌تان است. کیف دسته‌دار که روی دوش انداخته می‌شود و تا تراز زیر بغل ارتفاع دارد، انتخاب مناسبی است. بالعکس اگر بالاتنه شما (سینه‌ها) بزرگتر از پایین‌تنه‌تان است، کیف دوشی با بند بلند را انتخاب کنید تا تراز باسن شما پایین بایید.

حال به سراع معرفی سه مدل از کیف مناسب برای بانوان قد کوتاه می‌رویم:

سچل (Satchel)

سچل (Satchel) برای بانوان ریز اندام

سچل (Satchel)

کیفی با ابعاد متوسط، دسته‌دار کوتاه و مدلی مناسب موقعیت‌های رسمی و اداری است.

کلاچ (Clutch)

کلاچ (Clutch)

کلاچ (Clutch)

کیف دستی با ابعاد کوچک که مناسب مجالس و ست کردن با لباس شب است.

توته (Tote)

توته (Tote) برای بانوان ریز اندام

توته (Tote)

کیف متوسطِ زاویه‌دار، اغلب مربع یا مستطیلی شکل، با دسته‌های کوتاه که می‌توان بر روی شانه یا بازو حمل شود.

[mustread posts=”11628″]

نکات مهم در خرید کیف مناسب بانوان کوتاه قامت

در زمان خرید کیف زنانه ضروری برخی از مهمترین نکات را در نظر بگیرید:

اندازه کیف

کارشناسان مُد عقیده دارند که خانم‌ها باید از اندازه کیف مناسبی استفاده کنند که هنگام استفاده فرم بدن‌شان را تکمیل کند. از این رو، زنان ریز اندام باید تلاش کنند با انتخاب بهترین سایز کیف، شیک‌تر و ظریف‌تر به نظر برسند. همان‌طور که در بالا بیان شد، کیف‌های بیش از حد بزرگ‌تر باعث می‌شوند تا شما کوچک‌تر به نظر برسید، در حالی که کیف‌های خیلی کوچک باعث می‌شوند به اصطلاح ظاهری مینیاتوری داشته باشید. بنابراین بهترین اندازه کیف می‌تواند متوسط و کوچک باشد. همچنین می‌توانید از انواع کیف دوشی، دسته‌دار و دستی نیز استفاده کنید و محدودیت در این مورد وجود ندارد.

کیف مناسب برای زنان کوتاه قد

رنگ کیف

گرچه مد جهانی خواسته‌های زیادی دارد، رنگ کیف برای تکمیل استایل و نوع شخصیت زنان بهترین عملکرد را دارد. بانوان کوتاه قد نیز از این قاعده مستثناء نیست و همیشه باید رنگ کیف خود را با لباس و کفش خود مطابقت دهد تا ظاهر کاملی از خود به نمایش بگذارد. ترفند خرید یک کیف زنانه رنگی، مطابق داشتن آن با رنگ لباس است. گذشته از این، رنگ‌های خنثی گزینه‌های محبوبی که همیشه در دسترس هستند. این دست از بانوان باید به سراغ کیف زنانه مشکی بروند، زیرا هماهنگی کردن رنگ مشکی با هر رنگ پوشاک بسیار آسان است. علاوه بر این، رنگ‌های سفید و قهوه‌ای نیز توصیه می‌شود، زیرا به‌راحتی با لباس قابل ست شدن است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bags/” icon=”basket” icon-align=”right”]

موقعیت استفاده از کیف

هر مناسبت و و هر مکانی، معمولاً خواستار طراحی‌ها و سبک‌های مختلف کیف‌های زنونه هستید. این امر باعث می‌شود تا زنان کوتاه قد در هنگام خرید کیف، آن را مورد توجه قرار دهند تا خریدی کاربردی‌تر داشته باشنداین موضوع حتی می‌تواند به تکمیل استایل و تطابق آن نوع پوشش نیز کمک کند. برای مثال، برای مراسم و مهمانی‌ها به دنبال خرید کیف مجلسی زنانه باشید و یا برای موقعیت‌های غیررسمی و روزمره، به جستجوی خرید کیف اسپرت بروید. برای موقعیت‌های اداری، کیف مجلسی انتخاب کنید و از کیف‌های اسپرت دوری کنید.

اهمیت خرید کیف مناسب برای زنان کوتاه قد

نکات مهم در خرید کیف مناسب بانوان کوتاه قامت

هنگام خرید کیف باید چگونگی حمل آن را نیز در نظر بگیرید. کیف‌های مناسب برای خانم‌های ریز اندام آن‌هایی هستند که راحتی بیشتر را تضمین می‌کنند، لباس و کفش را تکمیل کرده و در عین حال زیبا و شیک نیز باشند. به رنگ و مدل کیف نیز دقت کنید، و آن را مطابق بر فرم بدن خود انتخاب کنید. هدف نهایی از خرید کیف مناسب برای بانوان کوتاه قامت، برجسته کردن زیبایی‌های ظاهری و تکمیل کردن سبک پوشش آنها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *