سبک پوشش, مد و استایل

کیف چه رنگی بخریم؟

کیف چه رنگی بخرم؟

[TOC]

خانم‌هایی که می‌خواهند بیشترین بهره را از کیف‌های خود ببرند، همیشه این پرسش مهم را دارند که: «کیف چه رنگی بخریم؟» سپس اولین موردی که به ذهنشان متبادر می‌شود، احتمالاً خرید کیف زنانه مشکی است، زیرا این رنگ تقریباً با همه نوع پوششی قابل ست شدن است و می‌توانید سال‌ها انتظار داشته باشید که از آن استفاده کنید.

اما قبل از رفتن به فروشگاه، سعی کنید کمی هوشمندانه عمل کنید و به‌دنبال استایل‌های متفاوت باشید. تنوع رنگی در انواع کیف زنانه به قدری است که می‌توان در فصول مختلف استایلی رنگارنگ ایجاد کرد. اما در این مقاله ما به معرفی چهار رنگ متفاوت می‌پردازیم که هم کاربردی هستند و هم بسیار جذاب!  با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کیف چه رنگی بخرم؟

شما می‌توانید هر کدام از رنگ‌های زیر را برحسب علاقه و نوع پوشش خود انتخاب کنید:

کیف به رنگ متالیک

کیف به رنگ متالیک

کیف به رنگ متالیک

کیف‌های زنانه متالیک (سطح براق دارند) در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مسی یا هر تن رنگی دیگری، فوق‌العاده متنوع هستند. این کیف‌ها محدودیتی ندارد، به این معنا که می‌توانید آنها را در تمام طول سال و در تمام فصول استفاده کنید. یک مدل کیف متالیک با هر نوع رنگ پوششی هماهنگ خواهد بود، برای مثالل می‌توانید با لباس شب و حتی مانتو و شلوار جین نیز از این نوع کیف استفاده کنید.

ویژگی مهم کیف‌های متالیک، سطح براق آنها است، به طوری که کاملاً جلب توجه کرده و به اصطلاح برق می‌زنند! وقتی به رنگ متالیک علاقه دارید، سعی کنید در مدل کیف نیز به دنبال آنهایی باشید که اندازه کوچک و یا متوسط دارند، کیف بزرگ متالیک تاحدودی باعث می‌شود مانتو و لباس شما به چشم نیاید.

[products-box id=”175″]

کیف به رنگ سبز

کیف به رنگ سبز

کیف به رنگ سبز

سبز اغلب در دنیای مُد به عنوان «رنگی خنثی» همانند رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، خاکستری، برنز و موارد دیگر شناخته می‌شود. یک مدل کیف دستی سبز نه تنها قابل ست شدن با هر نوع پوشش رنگی خنثی است، بلکه تقریباً با هر رنگ دیگری هماهنگ بوده، بدون آنکه بتوان به موقعیت استفاده از کیف توجه کرد (محیط کاری یا مهمانی).

ترکیباتی مانند صورتی و سبز، بنفش و سبز، مرجان و سبز، زرد و سبز به سادگی می‌توانند جذابیت را به استایل شما بیافزایند. در حالی که بسیاری از طیف‌های رنگ سبز با هر نوع پوششی کاربردی هستند، اما تقریباً رنگ سبز چمنی پرکاربردترین نوع رنگ سبز تلقی می‌شود. برخی ادعا می‌کنند رنگ سبز پتانسیل تسکین استرس و ایجاد یک احساس آرامش را دارد، شما با این افراد موافق هستید؟

[mustread posts=”3627″]

کیف به رنگ قهوه‌ای روشن

کیف به رنگ قهوه‌ای روشن

کیف به رنگ قهوه‌ای روشن

کیف‌های زنانه قهوه‌ای روشن می‌توانند انتخابی عالی برای ایجاد استایلی زیبا باشند. این رنگ تقریباً با هر نوع پوشش شما که شامل رنگ‌های قهوه‌ای تیره، سبز، بنفش، زرد، آبی، مشکی، برنز، ارغوانی ست است. قهوه‌ای روشن رنگی خنثی است و می‌تواند با بیشتر رنگ‌ها ترکیب شود.

این رنگ کیف همچنین برای موقعیت‌های اداری، روزانه و رسمی نیز بسیار کاربردی است، اما پیشنهاد ما این است که سعی کنید از این رنگ بیشتر برای استفاده روزانه در محیط‌های کاری بهره ببرید. همچنین این رنگ کیف برای اغلب بانوان و دختران جوان مناسب است و محدودیت سنی ندارد. ناگفته نماند، رنگ قهوه‌ای روشن برای فصل پاییز انتخابی بی‌مانند است.

کیف به رنگ سبز آبی

کیف به رنگ سبز آبی

کیف به رنگ سبز آبی

سبز آبی، رنگی تقریباً جدید به حساب می‌آید و کاربردی جهانی دارد، بدین معنا که تمام رنگ‌های پوست انسان‌ها (سیاه پوست، سفیدی پوست، برنزه و موارد دیگر) را در بر می‌گیرد، دلیل آن این است که سبز آبی رنگی گرم است. سبز آبی با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ است و یا بیشتر سبک‌های پوشش قابل ست است.

ترکیباتی مانند یک لباس صورتی، یک ژاکت مرجانی رنگ، یک مانتو بنفش، همه و همه با کیف سبز آبی ظاهری دوست‌داشتنی و دلپذیر را ایجاد می‌کنند. این رنگ همچنین با لباس‌های خنثی در رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای، برنزه و خاکی کاملاً ست است.

[mustread posts=”12030″]

انتخاب رنگ یرق‌آلات کیف

انتخاب رنگ یرق‌آلات کیف

به طور خلاصه؛ هنگام جستجوی برای انتخاب بهترین رنگِ کیف زنانه، سعی کنید به دنبال رنگ‌های جسورانه باشید. همچنین، در مورد رنگ یرق‌آلات (فلزات) کیف نیز فکر کنید، رنگ فلزات نیز می‌تواند نقره‌ای یا طلایی باشد. سعی کنید رنگ یرق‌آلات را مطابق با رنگ جواهرات (گردنبند، گوشواره، انگشتر و موارد دیگر) و لباس خود ست کنید، برای مثال، اگر رنگ کیف و لباس مشکی، خاکستری، نقره‌ای بود، رنگ یرق‌آلات را حتماً نقره‌ای انتخاب کنید؛ این مورد درباره رنگ طلایی نیز کاملاً صادق است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bags/” icon=”basket” icon-align=”right”]

چرا باید به رنگ کیف توجه کرد؟

انتخاب مناسب رنگ کیف نه تنها استایل شما را متفاوت و زیبا می‌کند، بلکه شخصیت منحصربه فرد شما را تداعی می‌کند. کیف‌های زنانه به عنوان اکسسوری‌های ضروری، به قدری امروزه در زندگی زنان رخنه کرده‌اند که نبود آنها به عنوان نقصی در سبک پوشش بانوان تلقی می‌شود.

بنابراین، بسته به موقعیتی که در آن قرار دارید، همیشه به دنبال کیف‌های باکیفیت و زیبا باشید. کیف‌های ساخته شده از چرم طبیعی، ظاهری لوکس و جذاب دارند و می‌توانند دوام و عمر بالایی داشته باشند. به غیر از چهار رنگی که در بالا معرفی کنیم، هر رنگ دیگری که به نظرتان می‌تواند زیبا و کاربردی باشد، همانند کیف زنانه قرمز را به سلیقه خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *