سبک پوشش, مد و استایل

تیپ پاییزه مردانه

تیپ پاییزه مردانه

با رسیدن فصل زیبای پاییز، بسیاری از آقایان و پسران جوان به دنبال جذاب‌ترین استایل و تیپ پاییزه مردانه هستند. در این فصل، تکاپو برای خرید پوشاک و کفش مردانه افزایش می‌یابد، ولی فارغ از قیمت و اینکه از کجا باید اقدام به خرید کرد، موضوع مهم که فکر را به چالش می‌کشد، ست کردن اجزای مختلف پوشش است.

تنوع در مدل‌ها و رنگ‌های پاییزی از یک سو و انتخاب صحیح هر کدام از سویی دیگر، موضوع تیپ پاییزه مردانه را روشن می‌کند. هدف نهایی ایجاد استایلی منحصربه فرد و زیبا است، و اینکه سبک پوشش بتواند تداعی‌کننده زیبایی‌های پاییز باشد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تیپ پاییزه مردانه

برای کمک به شما در زیر برخی راه حل‌های مفید را آورده‌ایم:

کت اسپرت (Blazer)

کت اسپرت، پوششی ضروری برای کمد لباس هر مردی است و پوششی عالی برای شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا می‌باشد. با یک شلوار جین، کتونی اسنیکرز یا کفش رسمی، پیراهن چهار خانه یا تی شرت، می‌توانید به همراه کت اسپرت استایلی منحصربه فرد بزنید. کت اسپرت به شما کمک می‌کند به راحتی بتوانید برای موقعیت‌های مختلف اعم از محیط کاری، استفاده روزانه و یا حتی گشت‌‎وگذاری ساده، نهایت لذت را ببرید.

سوئیت‌شرت (Sweatshirt)

تیپ پاییزه مردانه

در تیپ پاییزه مردانه کمی تنوع را اضافه کنید، برای این منظور می‌توانید از یک مدل سوئیت‌شرت ساده و رنگی که زیپ آن تا سینه پایین می‌آید استفاد کنید. آن را روی یک تی‌شرت و یا پیراهن چهار خانه بپوشید؛ به همراه یک شلور کتان کرمی، نیم بوت مردانه مدل چلسی قهوه‌ای رنگ را انتخاب کنید. در ترکیب رنگ‌ها سعی کنید جسورانه عمل کنید، زیرا پاییز فصل رنگ‌ها است.

شلوار جین (Jean)

شلوار لی آبی کلاسیک همیشه در همه فصول محبوب است، به ویژه در پاییز! زیرا آبی با رنگ ‌های گرم پاییزی کاملاً ست است و به تعادل رنگی در استایل پاییزه کمک می‌کند. ولی می‌توانید شلوار لی خود را به رنگ‌های خردلی، سبز جنگلی، بنفش کبود، نوک مدادی و یا طوسی نیز انتخاب کنید. در هر صورت، با شلوار جین آبی و نوک مدادی محدودیتی در انتخاب رنگ پیراهن ندارید، اما به دلیل ساده بودن طرح شلوار لی، بهتر است پیراهن را چهارخانه انتخاب کنید.

جلیقه (Vest)

چه از پشم ساخته شده باشد و چه از پنبه، جلیقه راهی آسان برای اضافه کردن یک لایه اضافی از گرما برای مقابله با هوای سرد پاییز است. جلیقه را می‌توانید به جای یک ژاکت بپوشید، فقط ضروری است زیر جلیقه از یک لباس آستین بلند و یا پیراهن ساده استفاده کنید. همچنین از یک شلوار لی سُرمه‌ای به همراه یک جفت کفش کالج مدل قایقی برای به نهایت رساندن تیپ پاییزه مردانه خود بهره ببرید.

کمربند چرمی (Leather Belt)

کمربند می‌تواند به صورت کاربردی و شیک طراحی شود، این اکسسوری ضروری برای مردان، وسیله‌ای است واقعاً ظاهر شما متفات جلوه می‌دهد. اگر پیراهن خود را داخل شلوار می‌برید حتماً از کمربند استفاده کنید. مدل کمربند به علاقه شخصی شما مربوط است، ولی در انتخاب رنگ از قاعده همیشگی که یکسان بودن رنگ بین کمربند و کفش است بهره ببرید، برای مثال کمربند قهوه‌ای را با کفش قهوه‌ای و کمربند مشکی را با کفش مشکی ست کنید.

پیراهن چهارخانه (Plaid)

هرچه قدر تابستان فصل رنگ‌های تک و ساده است، پاییز فصل مخلوط رنگ‌ها می‌باشد. برای درک بهتر این موضوع لازم است به پیراهن‌های چهارخانه نگاه کنید، این لباس‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف نشان‌دهنده زیبایی و تجمیع رنگ‌ها در پاییز هستند. پیراهن‌های چهارخانه دارای تیپ اسپرت هستند، پس سعی کنید آنها را به جای شلوار کتان با شلوار جین ست کنید. در انتخاب کفش نیز می‌توانید از کفش‌های اسنیکرز، نیم بوت استفاده کنید.

تی‌شرت سه دکمه (Polo Shirt)

انتخاب تی‌شرت سه دکمه که بیشتر با نام پولو (POLO) مشهور است، به غیر از بهار و تابستان، مناسب پاییز نیز است. تی‌شرت سه دکمه در جایی بین تی‌‍شرت راحتی و پیراهن مردانه قرار دارد،  به همین دلیل به عنوان لباسی ایده‌آل برای رویدادهایی که نه خیلی رسمی و نه خیلی اسپرت هستند، عالی است. تی‌شرت سه دکمه را بهتر است با یک ژاکت سبکِ ضد آب به همراه نیم بوت جیر چوکا و شلوار کتانِ زیتونی ست کنید.

نیم بوت چوکا (Chukka Boot)

نیم بوت چوکا همه کاره و بسیار مرسوم، تمیز کننده ایده آل برای یک ظاهر معمولی است (ما پیشنهاد می کنیم یک چاککا جیر قهوه ای روشن را با شلوار جین ، دکمه سفید و ژاکت جین جفت کنید) اما در عین حال با مجموعه های گاه به گاه هوشمند و بیگ نیز کار می کنید. چوکاهای چرمی مشکی را با شلوار جین مشکی امتحان کنید یا آنها را با رنگ تیره، شلوار متناسب و بمب افکن به مطب ببرید.

[products-box id=”87″ brand=””]

نکات مهم در تیپ پاییزه مردانه

1- لباس بیرونی

این لباس‌ها گزینه‌های عالی برای چندین لایه پوشش را ایجاد می‌کنند:

  • پالتوها
  • کت اسپرت
  • کاپشن چرمی
  • کاپشن بارانی
  • کاپشن پشمی
  • ژاکت‌های نخی

تیپ پاییزه مردانه

2- انتخاب رنگ‌ها

این رنگ‌ها باید در کمد لباس پاییزه شما وجود داشته باشند:

  • شرابی
  • پرتقال سوخته سا طلایی
  • قهوه‌ای
  • زیتونی
  • سرمه‌ای

3- نیم بوت مردانه

پوشیدن نیم بوت‌های شیک دلیلی قانع‌کننده برای عاشقان سرما است. نیم بوت‌ها عالی هستند، زیرا:

  • باعث بلندقامت نشان داده شدن شما می‌شود.
  • ظاهری مستحکم و استایلی بسیار مردانه دارد.
  • آنها بسیار کاربردی هستند.
  • ضد آب و سرما هستند.
  • ظاهری فوق‌العاده شیک و پاییزه دارد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

کلام آخر

تیپ پاییزه مردانه نه خیلی مبهم و نه خیلی پیچیده است، بلکه بسیار هوشمندانه و جسورانه می‌باشد. مردان خوش لباس به خوبی می‌دانند که چطور باید هر قسمت از پوشش را طوری ترکیب کنند که به تیپ پاییزه نزدیک باشد. انتخاب درست در نوع پوشش و رنگ می‌تواند منجر به خلق استایلی زیبا باشد. از این رو، ضروری است هر یک از موارد بالا بر حسب سلائق خود در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *