بررسی و خرید

انواع کفش پاشنه بلند

انواع کفش پاشنه بلند

شناخت انواع کفش پاشنه بلند (Types of Heels) و آشنایی با اسامی و کاربردهای هر کدام، مهارتی مفید است. وقتی صحبت از خرید کفش پاشنه‌دار به میان می‌آید، ناخودآگاه هیجانی بی حد و حصر در وجود زنان و دختران جوان پدیدار می‌شود. در کنار جذاب بسیار، پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث تبلور احساس زنانگی در بانوان می‌شود.

پس بدون شک فرآیند خرید و پیدا کردن مدل مناسب زمانی بسیار لذت‌بخش خواهد بود که بتوان به درستی انواع کفش پاشنه بلند را شناسایی کرد. هدف شما باید ایجاد استایلی زیبا و دلربا باشد، به طوری که هر مردی از کنارتان می‌گذرد، بی‌اختیار محو شما شود؛ با کیف و کفش رنو همراه شوید.

[TOC]

انواع کفش پاشنه بلند

در زیر یک به یک به معرفی کفش‌های پاشنه‌دار زنانه می‌پردازیم، شما ممکن است با برخی از آنها آشنا باشید و یا ممکن است نام برخی دیگر را برای نخستین بار شنیده باشید.

کفش پاشنه گربه‌ای (Kitten Heels)

انواع کفش پاشنه دار

کفش پاشنه گربه‌ای (Kitten Heels)

این کفش برای مهمانی‌های خودمانی یا محیط‌های شغلی عالی است. مشخصه اصلی کفش پاشنه گربه‌ای، وجود پاشنه باریک و کم ارتفاع است.

[products-box id=”171″ brand=””]

کفش پاشنه بلند پُمپ (Pumps)

انواع کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند پُمپ (Pumps)

یکی از بلندترین پاشنه‌ها را در بین کفش‌های پاشنه‌دار متعلق به مدل پمپ است. همچنین جلوی این کفش نیز اغلب باریک و نوک تیز است. از این کفش می‌توان برای مهمانی‌ها، مجالس رسمی و محیط‌های کاری استفاده کرد.

کفش استیلتوس (Stilettos)

کفش استیلتوس (Stilettos)

بلندترین پاشنه را کفش استیلتوس دارد که به 10 سانتی‌متر می‌رسد. در حالی که این ارتفاع پاشنه برای بسیاری از افراد ممکن است باعث مشکلاتی در راه رفتن شود، ولی جذابیت ظاهری آن بی ترددی هر خانمی را به خود جلب می‌کند. همچنین زیره این کفش در قسمت پنجه دارای ضخامت است. از این کفش برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده می‌شود.

کفش پاشنه بلند گوه‌ای (Wedge Heels)

کفش پاشنه بلند گوه‌ای (Wedge Heels)

دو نوع کفش پاشنه گوه‌ای به در مدل‌های پاشنه بلند مجلسی و صندل زنانه وجود دارد. تنها فرق این دو داشتن ضخامت زیره در قسمت پنجه مدل مجلسی است، همچنین صندل گوه ای دارای سطح رویی کمتری نیز است. از این کفش نیز در مراسم و مهمانی استفاده می‌شود.

[mustread posts=”12239″]

کفش پاشنه‌دار با بند روی مچ (Ankle Strap Heels)

انواع کفش پاشنه بلند دخترانه

کفش پاشنه‌دار با بند روی مچ (Ankle Strap Heels)

یکی دیگر از انواع کفش پاشنه بلند که محبوب خانم‌های جوان است، مدل بند روی مچ است. به دلیل داشتن بند باریک بر روی مچ جهت بستن کفش، ظاهری زیبا به پاهای بانوان می‌بخشد. ارتفاع پاشنه می‌تواند بر حسب سلیقه رد متفاوت باشد. این کفش برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب است.

کفش پاشنه مخروطی (Cone Heels)

انواع کفش پاشنه بلند شیک

کفش پاشنه مخروطی (Cone Heels)

این کفش دارای پاشنه‌ای کوتاه یا بلند به شکل مخروطی است. در حالی ک ممکن است جلوی کفش باز یا بسته باشد، این مدل سبکی کژوال داشته، به این معنا که برای استفاده روزمره و گاهی مهمانی‌ها، انتخاب مناسبی است.

کفش پاشنه‌دار اسلینگ بک (Sling Back Heels)

کفش پاشنه‌دار اسلینگ بک (Sling Back Heels)

بر خلاف کفش پاشنه‌دار با بند روی مچ، این کفش دارای بندی قابل تنظیم در پشت پا است. همین بند پشتی به ظاهر این مدل کفش پاشنه بلند حالتی ظریف و دخترانه داده است. این کفش اغلب مناسب مهمانی‌ها، مجالس رسمی و محیط‌های کاری است.

[mustread posts=”5853″]

کفش پاشنه بلند پلتفرم (Platform Heels)

کفش پاشنه بلند پلتفرم (Platform Heels)

اصلی‌ترین عاملی که باعث می‌شود این نوع کفش پاشنه بلند را شناسایی کنیم، کفی بسیار ضخیم آن است. بسیاری از کارشناسان می‌گویند که وجود این ضخامت، بین قسمت پاشنه و جلوی پا به راحتی بیشتر در راه رفتن کمک می‌کند. این کفش اغلب برای مهمانی‌ها مناسب است.

صندل پاشنه بلند (High Heel Sandals)

انواع کفش پاشنه بلند مجلسی

صندل پاشنه بلند (High Heel Sandals)

یکی از انواع کفش پاشنه بلند که محبوب همه بانوان و دختران جوان است، صمدل پاشنه بلند است. این کفش کمترین سطح رویی دارد و اغلب از چند بند باریک تشکیل شده است. نحوه بسته شدن آن می‌تواند از پشت، جلو و یا کنار توسط سگک انجام شود. این کفش مناسب مهمانی‌های خودمانی و مراسم رسمی است.

کفش پاششه بلند جلو باز (Peep Toe Heels)

کفش پاششه بلند جلو باز (Peep Toe Heels)

این مدل کفش پاشنه بلند اغلب از طریق قسمت جلویی بازش قابل شناسایی است، به طوری انگشتان پا به خوبی قابل دیدن می‌باشد. این مدل دارای اندازه پاشنه کوتاه و بلند است و اغلب تمام سطح پا را پوشش می‌دهد. برای زیباتر شد پاهای‌تان با این کفش، کافی است از لاک ناخن استفاده کنید. این کفش نیز مناسب مراسم و مهمانی‌ها است.

[mustread posts=”11529″]

بوت پاشنه بلند (High Heeled Boots)

بوت پاشنه بلند (High Heeled Boots)

در فصل زمستان بوت پاشنه بلند را فراموش نکنید. با اینکه مدل نیم بوت پاشنه‌دار نیز موجود است، ولی بوت ساق بلند پاشنه‌دار محبوبیت بیشتری دارد، زیرا مجلسی‌تر است. این بوت برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های روزمره و کاری مناسب است.

کفش پاشنه بلند مولز (Mules)

خرید اینترنتی انواع کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند مولز (Mules)

یکی دیگر از انواع کفش پاشنه بلند، مدل مولز است. این کفش اغلب به دلیل نداشتن سطح پشتی و پوشش کامل سطح جلوی پا و نمایان شدن انگشتان پا شناسایی می‌شود. این کفش اغلب سبکی کژوال داشته و برای استفاده روزانه و مهمانی‌های خودمانی مناسب است.

کفش پاشنه‌دار کُرستی (Corset Heels)

کفش پاشنه‌دار کُرستی (Corset Heels)

این کفش پاشنه بلند به دلیل آنکه ظاهرش شبیه لباس‌های کرستی بانوان است، به این نام شناخته می‌شود. وجود تعداد زیاد سوراخ برای بستن بند در دو طرف، سبک این کفش را به نوع نیمه رسمی و اغلب کژوال تبدیل کرده است. برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های معمول مناسب است.

[mustread posts=”5187″]

کفش پاشنه دار چانکی (Chunky Heels)

کفش پاشنه دار چانکی (Chunky Heels)

این اصطلاحی عمومی برای کفش پاشنه پهن است. این کفش معمولاً دارای ارتفاع پاشنه کوتاه و بلند است و به دلیل پهنای پاشنه به راحتی بیشتر در راه رفتن کمک می‌کند. این کفش اغلب برای مهمانی‌ها، محیط‌های کاری و استفاده روزانه (ارتفاع پاشنه کم) عالی هستند.

کفش پاشنه بلند فانتزی (Fantasy Heels)

کفش پاشنه بلند فانتزی (Fantasy Heels)

این مدل اغلب به دلیل پاشنه فانتزی که در طرح‌ها و اشکال خاص است، شناسایی می‌شود. ظاهر کفش پاشنه‌دار فانتزی باعث می‌شود این مدل برای مراسم خودمانی و دوستانه انتخاب مناسب‌تری باشد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/highheel-women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

اهمیت پوشیدن انواع کفش پاشنه بلند

هیچ کس نمی‌تواند کفش‌های پاشنه بلند را نادیده بگیرد، این کفش‌های برای همیشه به عنوان نماد زنانگی در ابد ثبت خواهند شد. زیبایی و جذابیت نهفته در این کفش‌ها فقط به دلیل داشتن پاشنه، خود به تنهایی دلیل قانع کننده‌ای برای پوشیدن و داشتن علاقه وافر به این مدل کفش‌های زنانه است. پیشنهاد ما این نیست پوشیدن این کفش‌ها را به دلیل اثرات نامطلوبش برای پاها محدود کنید، بلکه ما می‌گوییم: «زیبایی نهایت هر چیزی است که وجود دارد.»

[faq][faq-item question=”کفش‌های پاشنه بلند شامل چه مدل‌هایی هستند؟” answer=”بانوان می توانند به دنبال مدل های پاشنه گربه‌ای، پاشنه بلند پُمپ، پاشنه گوه‌ای، بَنددار، جلوباز، پلتفرم و موارد دیگر است.”][faq-item question=”در زمان خرید کفش پاشنه بلند باید به چه نکاتی توجه کرد؟” answer=”در زمان خرید ضروری است به مدل، اندازه پاشنه، رنگ و کیفیت کفش پاشنه بلند توجه کنید.”][faq-item question=”کفش پاشنه دار اسلینگ بَک چیست؟” answer=”این کفش پاشنه دار جلوباز بوده و دارای یک بند قابل تنظیم است که در ناحیه پشت مچ پا سفت می‌شود.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *