سبک پوشش, مد و استایل

با لباس مجلسی سفید چه کفشی بپوشم؟

با لباس مجلسی سفید چه کفشی بپوشم؟

تقریباً در کمد هر خانمی حداقل یک لباس مجلسی سفید پیدا می‌شود، به ویژه برای آن دسته بانوانی که پوست بدن‌شان برنزه است! لباس سفید مجلسی برای بیشتر مهمانی‌ها، مراسم و رویدادهای رسمی، رنگی ایده‌آل است، اما پرسش اساسی در این است که: «با لباس مجلسی سفید چه کفشی بپوشم؟»

اینکه تا چه اندازه ست کردن لباس سفید با کفش بر روی زیبایی ظاهر و استایل شما تأثیر می‌گذارد، این است که ابتدا نسبت به مدل لباس مجلسی و مناسبتی که در آن دعوت شده‌اید، ارزیابی درستی داشته باشید. برای راحت‌تر کردن انتخاب شما، ما انواع کفش زنانه را از نظر مدل و رنگ که قابل ست شدن با لباس سفید باشند را در زیر آورده‌ایم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

با لباس مجلسی سفید چه کفشی بپوشم؟

ست کردن لباس سفید با کفش

ست کردن لباس سفید با کفش

تصمیم‌گیری در مورد انتخاب کفش مناسب جهت پوشیدن با لباس سفید، خیلی هم دشوار نیست. تنها کافی است تاحدودی در مورد سبک پوشش و رنگ‌شناسی اطلاعات خود را بالا ببرید. اما قبل وارد شدن به این موضوع، نخست باید در مورد مدل‌های مختلف لباس و کفش مواردی مهمی را در نظر بگیرید:

مدل‌های لباس مجلسی سفید

ابتدا باید توجه کنید که چه نوع لباسی را در نظر دارید، زیرا کفش به سبک لباس و مناسبت آن بستگی دارد. طول لباس، نوع پارچه، سبک و موارد دیگر باید مورد توجه قرار گیرند. اما ما در زیر بیشتر بر روی بلندی و کوتاهی لباس تمرکز کردیم:

1- لباس سفید کوتاه

اگر قصد این را دارید که لباس مجلسی کوتاه (بالای زانو) به تن کنید، می‌توانید به سراغ هر مدل کفش اعم از کفش پاشنه بلند (کلاسیک یا صندل مانند)، نیم بوت زنانه و یا حتی بوت ساق بلند بروید. لباس کوتاه باعث می‌شود زیبایی پاهای شما بیشتر نمایان شود، و این به معنای برجسته نشان داده شدن کفش‌های شما نیز است. لباس کوتاه اغلب استایلی دخترانه است، ولی بانوان میانسال و سن بالا نیز می‌توانند مدل‌های ساده‌تر آن را انتخاب کنند.

لباس سفید کوتاه

لباس سفید کوتاه

2- لباس سفید بلند

برعکس لباس کوتاه، لباس مجلسی بلند پاهای شما را می‌پوشاند که به معنای این است که بهتر است از پوشیدن نیم بوت و بوت بلند به کلی اجتناب کنید. بهترین مدل کفش برای لباس بلند می‌تواند صندل پاشنه‌دار باشد. حتی مدل‌های کلاسیک کفش پاشنه بلند نیز نمی‌توانند به اندازه صندل پاشنه‌دار به جذابیت و هماهنگی بیشتر این استایل کمک کنند. لباس بلند هم برای دختران جوان و هم برای بانوان میانسال و سن بالا مناسب است.

لباس سفید بلند

لباس سفید بلند

[mustread posts=”5853″]

مدل‌های کفش زنانه

سه نوع کفش زنونه در زیر معرفی شده‌اند، بسته به نوع لباس، علاقه شخصی و موقعیتی که در آن قرار دارید، هر کدام را می‌توانید انتخاب کنید. ولی قبل از آن توصیه‌های ما را به خاطر بسپارید:

1- کفش پاشنه بلند

اگر می‌خواهید با دوستان خود به یک مهمانی خودمانی بروید، می‌توانید با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند کلاسیک که تا 3 سانتی‌متر اندازه پاشنه آن است، استایل خود زیبا و جذاب کنید. اگر هم به عروسی و یا هر مراسم رسمی دیگری دعوت شدید، می‌توانید اندازه پاشنه کفش کلاسیک را تا 10 سانتی‌متر هم انتخاب کنید. برای دختران جوان پاشنه بلند و بای بانوان میانسال پاشنه کوتاه‌تر پیشنهاد می‌شود.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

[products-box id=”171″]

2- صندل پاشنه‌دار

خانم‌های شیک پوش که می‌خواهند نسبت به لباس سفید خود توجه بیشتری را جلب کنند ،باید به‌دنبال صندل‌های پاشنه بلند باشند. این صندل‌ها در مدل و سبک‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند، برخی تنها دارای بندهای نازک و بعضی دیگر بندهای پهن دارند، حتی برخی ممکن است جلوباز باشند. به هر روی انتخاب مدل بستگی به نظر شخصی و نوع لباس دارد. همچنین پاشنه صندل را نه پهن بلکه حتماً نازک انتخاب کنید، تا جذابیت‌‎های ظاهری شما دوچندان شود.

صندل پاشنه‌دار

صندل پاشنه‌دار

3- نیم بوت و بوت بلند

اگر می‌خواهید استایلی بی نهایت منجصربه فرد داشته باشید، می‌توانید از نیم بوت و یا بوت بلند استفاده کنید. نیم بوت ها تنها مختص زمستان نیستند، بلکه برخی از مدل‌های آنها مجلسی بوده و مناسب مراسم و رویدادهای رسمی است. در انتخاب نیم بوت به‌دنبال مدل‌های پاشنه دار باشید، و در مور بوت بلند، مدل‌هایی را جستجو کنید که در وهله اول پاشنه‌دار بوده و در وهله دوم تا بالای زانو ارتفاع داشته باشد.

نیم بوت و بوت بلند

نیم بوت و بوت بلند

[products-box id=”289″]

ست لباس مجلسی سفید با رنگ کفش

بعد از توضیح کوتاهی درباره دو مدل از لباس سفید زنانه، حال سراغ ست کردن رنگ کفش می‌رویم:

کفش سفید

هنگام انتخاب رنگ کفش باید بگوییم: «یکی از کلاسیک‌ترین گزینه‌ها کفش‌های سفید است.» این کفش برای موقعیت‌های رسمی توصیه می‌شود و می‌توانید با لباس سفید کوتاه و بلند نیز به تن کنید. همچنین کف سفید ظاهری دخترانه و فانتزی دارد و اغلب ممکن است برای بانوان میانسال انتخاب مناسبی نباشد.

کفش سفید

کفش سفید

[mustread posts=”5365″]

کفش کرمی یا رنگ پوست

رنگ کرمی یا رنگ پوست، انتخاب مناسب دیگری برای ست کردن با لباس مجلسی سفید است. این رنگ توجه را از کفش بر روی لباس، کیف زنانه و جواهراتی که استفاده می‌کنید متمرکز می‌کند. کفش کرمی هم برای دختران جوان و هم برای بانوان میانسال انتخب جذابی است و با هر مدل لباس قابل ست شدن است.

کفش کرمی یا رنگ پوست

کفش کرمی یا رنگ پوست

کفش نقره‌ای

اگر می‌خواهید کفش ظریف‌تری به پا کنید، کفش نقره‌ای را انتخاب کنید. رنگ نقره‌ای جذابیت و درخشندگی زیادی به ظاهر شما می‌دهد، به طوری که سریعاً توجهات بر روی کفش‌های شما متمرکز می‌شود. نکته مهمی که باید بدانید این است که، جواهرات خود را با رنگ نقره‌ای انتخاب کنید تا در هماهنگی با کامل با رنگ کفش باشد.

کفش نقره‌ای

کفش نقره‌ای

کفش قرمز

از طرف دیگر، بانوانی که برای ایجاد استایلی متفاوت جسارت بیشتری دارند، کفش قرمز را انتخاب می‌کنند. برای ایجاد یک ظاهر فاتنزی و دخترانه، کفش قرمز انتخابی جذاب  شیک است. به طور حتم با ورود شما به مراسم، چشم‌ها به سوی کفش‌های‌‍تان خیره می‌شوند! اما پیشنهاد ما این است که با کفش قرمز حتما لباس مجلسی کوتاه به تن کنید.

کفش قرمز

کفش قرمز

[mustread posts=”11278″]

کفش مشکی

اگرچه ممکن است برخی خانم‌ها موافق نباشند، کفش‌های مشکی می‌توانند با یک لباس سفید ترکیب شوند، به‌ویژه اگر لباس دارای جزئیات مشکی باشد. برای مثال، ترکیب یک کفش مشکی با کیف و یا دستبند مشکی می‌تواند به هماهنگی بیشتر عناصر مختلف استایل کمک کند. کفش مشکی برای بانوان میانسال انتخاب بهتری است.

کفش مشکی

کفش مشکی

کفش قهوه‌ای

یکی از بهترین رنگ‌ها برای پوشیدن نیم بوت و بوت بند، کفش قهوه‌ای است. بدون هیچ گونه نگرانی، نیم بوت جیره قهوه‌ای را با لباس کوتاه یا بلند سفید ست کنید. فقط به یاد داشته باشید که قهوه‌ای نباید پر رنگ انتخاب شود، سعی کنید رنگ قهوه‌ای کمی روشن باشد. به غیر از بوت، می‌توانید کفش پاشنه بلند و صندل را نیز به رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید. این کفش هم مناسب دختران جوان و هم زنان میانسال است.

کفش قهوه‌ای

کفش قهوه‌ای

اهمیت ست کردن لباس سفید با کفش

به غیر از لباس شب می‌توانید از شومیز و دامن نیز در مراسم و مجالس استفاده کنید. برای این منظور، ست کردن شومیز سفید را با دامن‌های رنگی مانند آبی، سبز یا زرد ترکیب کنید. علاوه بر کفش، باید اکسسوری‌های دیگر همانند کیف دستی، جواهرات، روسری، جوراب و موارد دیگر که می‌خواهید با یک لباس مجلسی سفید ترکیب کنید را نیز انتخاب کنید. حتماً اکسسوری‌های متناسب با استایل خود را انتخاب کرده و آن را با لباس و کفش خود مطابقت دهید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bags/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *