برندها و طراحان, مد و استایل

برند آرا؛ تجربه لذت‌بخشِ کیفیت و نوآوری

برند آرا (Ara) یک تولید کننده آلمانی کفش می‌باشد که از سال 1949 و به طور سنتی (از قبل تا به امروز) در ایالات نوردراین-وستفالن شروع به کار کرده است. مشخصه مهم این برند، تولید کفش‌هایی با نهایت کیفیت و راحتی است که تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربر فراهم می‌کند. طراحی‌های نوآورانه کفش‌های آرا در کنار کیفیت آن‌ها معنا پیدا می‌کنند، پس بی‌دلیل نیست که بسیاری از افراد برای استفاده روزانه به فکر خرید محصولات این مارک مشهور آلمانی هستند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند آرا

در عین زیبایی و راحتی، فرآیند تولید و انتخاب متریال ساخت کفش‌های آرا با نهایت دقت و وسواس انجام می‌شود. طراحی کفش‌ها نیز با روندهای مد روز کاملاً تطبیق داشته و نشان از تمرکز این برند بر روی انواع سلائق مردم دارد. مشخصات اصلی آرا به شرح زیر است:

  • 100% تولید آلمان
  • کاملاً طبی و مطابق بر فیزیک و ارگونومیک پا
  • استفاده از بهترین متریال‌ها در تولید کفش
  • شیوه ساخت بسیار عالی با استفاده از فناوری‌های نوین
  • کیفیت دوخت بالا در راستای افزایش استحکام کفش
  • برخورداری از فناوری لافت بولستر (Loft Bolster) یا ایجاد تخلخل در کفی کفش جهت سبکی و افزایش انعطاف‌پذیری
  • استفاده از رابر (Rubber) و پلی اورتان (PU) در زیره کفش
  • چسبندگی و اصطکاک بالای زیره کفش با زمین یا به اصطلاح گریپ خوب
  • دارا بودن ویژگی پنجه پهن (Extra Width) جهت راحتی در تکان دادن انگشتان پا
  • تولید‌ کفش‌های زمستانه، تابستانه و چهار فصل
  • تولید کفش‌های زنانه و مردانه
  • تولید کفش‌ها با استایل رسمی، آفیس و کژوال (روزمره و معمول)
  • اندازه مناسب پاشنه برای راحتی در راه رفتن و حفظ ارگونومیک پا
  • ابعاد مناسب قالب کفش جهت ایجاد حداکثر راحتی

[products-box id=”” brand=”132″]

انوع محصولات آرا

کفش‌های زنانه آرا در مدل‌ها و رنگ‌های بسیار زیبا، چشم بسیاری از بانوان را به خود خیره می‌کند. از کفش رسمی زنانه گرفته تا نیم بوت زنانه، این برند بازه گسترده‌ای محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدل‌های آفیس (مناسب محیط کار) در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، همگی از چرم طبیعی ساخته شده‌اند. همچنین به دلیل توجه خاص به جزئیات، کفش‌های این برند انتخابی عالی برای استفاده‌های روزانه هستند.

همچنین اگر به دنبال کفش‌های پاشنه بلند زنانه مقاوم و بسیار راحت هستید، برند آرا را انتخاب کنید. مدل‌های پاشنه بلند این مارک برای استفاده روزمره در محیط‌های کاری بسیار مناسب هستند.

در جستجوی برای خرید کفش‌های مردانه آرا، شما با طیف گسترده از انواع مدل‌ها روبرو خواهید شد. احساس راحتی در درجه اول قرار می‌گیرد، سپس طراحی ساده کفش‌های رسمی مردانه آرا، آن‌ها را به محصولاتی فوق‌العاده مناسب برای کاربردهای روزانه در محیط کار تبدیل می‌کنند.

به‌طورکلی، تولیدات آرا مختص زمستان، تابستان و چهار فصل است. بنابراین، دست خریداران برای انتخاب محصول مناسب باز است.

جنس و متریال کفش‌های برند آرا

برند آرا

جنس رویه اغلب مدل‌های رسمی آرا از چرم طبیعی ساخته شده است که بسیار شیک و بادوام می‌باشد. جنس داخلی کفش‌ها نیز از تکستایل (Textile) که پارچه‌ای بسیار نرم است ساخته شده است. در مورد جنس زیره کفش‌های این شرکت، باید بگوییم که زیره از رابر که همانند لاستیک خودرو است و پلی اورتان که ماده ای بسیار مقاوم می‌باشد، تولید می‌شود. زیره کفش‌های آرا به خوبی فشار و شوک وارده از سطح زمین را جذب می‌کند. این مورد باعث می‌شود که فشاری به مچ پا، زانو و کمر فرد وارد نشود و او بهترین تجربه کاربری را نسبت به کفش خود داشته باشد.

چرا باید به خرید کفش‌های آرا فکر کرد؟

وقتی صحبت از کیفیت و راحتی می‌شود، یقیناً نام ara می‌درخشد. علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، آرا به دنبال ایجاد یک سبک طراحی منحصربه فرد نیز است. بسیاری از کفش‌های این برند با استایل رسمی و غیررسمی هماهنگ هستند، به‌طوری‌که می‌تواند کفش‌های آفیس این مجموعه را با کت و شلوار و حتی سبک پوشش اسپرت نیز ست کرد. به‌طورکلی، کیفیت بالای محصولات این برند آلمانی و استفاده از بهترین متریال‌ها، مهمترین دلایل انتخاب و خرید کفش‌های آرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *