فرش قرمز, مد و استایل

بلا حدید

بلا حدید

بلا حدید (Bella Hadid) با نام اصلی ایزابلا خیر حدید، مدلی آمریکایی است که در نهم اکتبر سال 1996 در واشنگتن دی سی متولد شد. وی که به‌عنوان جدیدترین سوپرمدل جوان در صحنه فشن می‌درخشد، چندین سال است که در بین پنج مانکن برتر جهان قرار دارد. بلا حدید در سال 2016 در میان نا‌م‌های مشهور دیگر صحنه مد همانند کندیس سوانپول به‌عنوان مدل سال انتخاب شد.

او اکنون با برندهای مطرحی همانند دایان فون فورستنبرگ، مارک جیکوبز، شنل، بالمین و تامی هیلفیگر همکاری کرده است و عکسش در جلد مشهورترین مجلات مد نیز قرار گرفته است. اما بلا حدید در حقیقت کیست؟ و چرا هم نامش را به فور می‌شنویم و هم تصاویرش در صحنه کت‌واک (جایی که مانکن‌ها رژه می‌روند) دل و روحمان را اسیر خود کرده است؟ با کیف کفش رنو همراه باشید.

اطلاعات عمومی درباره بلا حدید

نام اصلی ایزابلا خیر
نام مستعار بلا
حرفه مدل
سال تولد 9 اکتبر 1996
سال شروع فعالیت 2012
علاقه‌‎مندی‌ها اسب سواری
ملیت آمریکایی
محل زندگی لس‌آنجلس
قد 1 مترُ 80 سانتی‌متر
وزن 58 کیلوگرم
رنگ چشم آبی
رنگ مو مشکی
خودرو موردعلاقه BMW
روابط The Weeknd
تعداد فالوورهای اینستاگرام 28.4 میلیون نفر (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)
درآمد سالانه 12 میلیون دلار (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)

زندگی شخصی بلا حدید

زندگی شخصی بلا حدید

ایزابللا خیر حدید در واشنگتن دی.سی متولد و در لس آنجلس و کالیفرنیا بزرگ شد. پدرش محمد حدید اصیلیتی فلسطینی دارد و مادرش یولانا که سابقه مدلینگ داشته، هلندی است. او یک خواهر مشهور بزرگتر به نام «جیجی حدید» حدید و یک برادر نیز دارد.

بلا به‌همراه خواهر و برادرش برای مدت طولانی در مزرعه‌ای در سانتا باربارا در کالیفرنیا زندگی می‌کردند. بلا در نوجوانی سوارکاری ماهر بود و دوست داشت در بازی‌های المپیک 2016 در ریودوژانیرو شرکت کند، اما به‌دلیل بیماری از این ورزش کناره‌گیری کرد.

در پاییز سال 2014، بلا حدید به شهر نیویورک نقل مکان کرد و در مدرسه طراحی پارسونز مشغول عکاسی شد. سپس با تست دادن آژانس مدلینگ IMG و به‌دلیل موفقیت در حرفه مدلینگ، از مدرسه طراحی بیرون و اشتیاق خود را برای حضور در دنیای مد نشان داد.

بلا خیر حدید

بلا حدید در فشن شور بهار تام فورد در لس آنجلس در سال 2015 برای حضور پیدا کرد. حدید بعداً برای افراد دیگر، به‌عنوان مثال دایان فون فورستنبرگ، تامی هیلفیگر، جرمی اسکات و مارک جیکوبز نیز رژه رفت. به همین ترتیب در هفته مد پاریس برای برند مشهور Balmain نیز شرکت کرد. او اولین کار خود را در شنل (Chanel) در دسامبر 2015 انجام داد.

او در از سال 2016 نیز قراردادی را با برند لباس زیر ویکتوریا سیکرت منعقد کرد و در فشن شوهای باشکوه این برند ظاهر شد. او در دنیای مد پیشرفتی باورنکردنی داشته است، به طور ی که امروز در سال 2020 خط تولید برند لباس خود به نام را  Robert Riley را دایر کرد.

[mustread posts=”6285″]

واقعیت‌هایی درباره زندگی بلا حدید

واقعیت‌هایی درباره زندگی بلا حدید

  • او رکورد بیشترین میزان تصویر منتشر شده در مجله Vogue در سال 2017 است. این رکورد قبلاً در اختیار دوتزن کروس در سال 2013 قرار داشت.
  • پدر او محمد حدید توسعه دهنده املاک و مستغلات است که به ساخت هتل‌ها و عمارت‌های لوکس معروف است.
  • نام میانی او «خیر» که از طرف مادربزرگ پدری‌اش گرفته شده است.
  • طبق گزارش‌ها موهای او بلوند طبیعی است و گفته می‌شود موهایش را رنگ می‌کند تا نسبت به خواهر متمایز باشد.
  • او به‌همراه خواهرش در ژانویه سال 2017 به حكم اجرائی رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ اعتراض كردند كه ممنوعیت حضور اشخاص به خاک آمریکا از هفت كشور عمدتاً مسلمان را منع می‌کرد.

[mustread posts=”11748″]

  • وی در تاریخ 22 ژوئیه 2017 به جرم رانندگی در حالت مستی دستگیر شد، پس از آن مجوز رانندگی وی به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد. وی همچنین به وی دستور داده شد كه 25 ساعت خدمات اجتماعی انجام دهد.
  • او در سال 2015 با خواننده کانادایی The Weeknd وارد رابطه شد و بنا به گزارش‌ها، روابط آنها در نوامبر 2016 به‌دلیل برنامه‌های متناقض‌شان پایان یافت.
  • بلا در سال 2019 بر طبق معیار جدید زیبایی به‌عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد.

بیوگرافی بلا حدید

بلا حدید در دنیای مد به‌عنوان مانکی با چهره معصوم و حاشیه کم شناخته می‌شود. بلا اکنون در اوج جوانی چنان اعتباری در دنیای مد کسب کرده است که به سختی می‌توان تا چندین سال جایگزینی برای او یافت. ویژگی‌های ظاهری بلا یک سو و جایگاه خانواده‌اش می‌تواند تضمینی برای موفقیت‌های دیگر او در آینده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *