بررسی و خرید

صندل مردانه ارزان

صندل مردانه ارزان

[products-box id=”266″ title=”پرفروش‌ترین صندل‌های مردانه ارزان” number=”20″]

به خرید صندل مردانه ارزان فکر می‌کنید؟ در کنار قیمت، آیا نیم‌نگاهی هم به کیفیت دارید؟ یقیناً با افزایش درجه حرارت هوا و رسیدن تابستان، برای داشتن تهویه بهتر و خنک شدن پاها، پوشیدن صندل مردانه کاری اجتناب‌ناپذیر است.

داشتن یک جفت صندل به تنهایی کافی نیست، توجه به نوع، مدل، کیفیت و قیمت از جمله فرآیندهای مهم برای خرید محصولی مطمئن است. در این بین، ارزان بودن برای بسیاری افراد خود عاملی مهم و تعیین‌کننده است، حال می‌خواهد محدودیت بودجه یا اصلاً انتخاب محصولی با قیمت پایین باشد.

ارزان‌ترین صندل مردانه به‌طور کلیشه‌ای به محصولی با کیفیت پایین‌تر اطلاق می‌شود، ولی برخی اوقات ارائه تخفیفی ویژه در بهترین و باکیفیت‌ترین صندل‌ها، خود نیز به‌ تنهایی مفهوم دیگری از ارزان بودن است. این موضوع را به این علّت مطرح کردیم که بگوییم در زمان خرید باید گزینه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب صندل مردانه ارزان

هر یک از موارد زیرا را مو به مو رعایت کنید، شما تنها نباید به دلیل محدودیت بودجه، عوامل مهم دیگری را فراموش کنید. همه موارد را کنار هم قرار دهید، سپس با آگاهی کامل دست به انتخاب صندل مورد نظر خود بزنید.

همیشه از پاهای خود مراقبت کنید

با پوشیدن صندل قسمتی از پاهای شما بیرون خواهند بود، پس مراقبت از پاها باید بیش از هر زمان دیگری انجام گیرد. برای مثال، نوک انگشتان بیشترین ضربه و آسیب را از پوشیدن صندل می‌بینند، بنابراین در انتخاب صندل برای محافظت از انگشتان پا، باید نهایت دقت را به خرج داد، برای این مورد بهتر «صندل جلو بسته» را خریداری کنید.

در خیابان از پوشیدن صندل فلیپ‌ فلوپ (لا انگشتی) خودداری کنید، زیرا کمترین میزان پشتیبانی از پا را دارند. حتماً در مورد نوع استفاده از صندل و موقعیت‌هایی که در آن قرار دارید نیز فکر کنید، برای مثال برای پیاده‌روی‌های طولانی، صندل «پشت‌بند‌دار» بهترین انتخاب است. ناگفته نماند مدل لاانگشتی مناسب کنار دریا است.

به صندل‌های باکیفیت فکر کنید

هر چه کیفیت صندل بالاتر باشد، جنبه‌های حمایتی آن از پاها بیشتر خواهد بود. یقیناً به دلیل نرمی و انعطاف‌پذیری بالا، پوشیدن صندل مردانه ساخته شده از چرم طبیعی در مقابل چرم مصنوعی یا لاستیکی انتخاب ایده‌آل‌تری است.

به جای آنکه تنها بر روی صندل مردانه ارزان قیمت سرمایه‌گذاری کنید و هر ساله به دلیل خرابی، صندل جدیدی خریداری کنید، بهتر است بین قیمت و کیفیت هماهنگی مناسبی ایجاد کنید.

در انتخاب سایز مناسب صندل دقت کنید

هیچ وقت صندلی با سایز کوچک یا بزرگ را خریداری نکنید. صندل با سایز کوچک از طریق بَندها و تسمه‌هایش به پاها فشار وارد می‌کند و باعث ایجاد تورم و تاول می‌شود، صندل با سایز بزرگ، باعث لغزش پاها درون کفش و در نتیجه جمع کردن انگشتان پا و درد می‌شود.

با سفت یا شل بستن تسمه صندل نیز سعی در اندازه کردن آن با سایز پایتان نکنید، در واقع لازم است به اصطلاح، صندل فیت پا باشد.

ویژگی‌های صندل ایده‌آل را مورد بررسی قرار دهید

مجموع برخی از ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا صندل مناسب خود را انتخاب کنید. دارا بودن بَندها با عرض بیش از 5 سانت (بند نازک حمایت کافی را نداشته و باعث ایجاد درد می‌شود) و تعداد بَندهای بیشتر از جمله مهمترین موارد هستند.

جنس صندل نیز لازم است از چرم طبیعی باشد تا حداکثر نرمی و انعطاف‌پذیری را فراهم کند. کفی صندل نیز باید از متریالی ساخته شده باشد که باعث لغزش نشده و به خوبی به کف پا بچسبد. همچنین هیچ یک از اجزای صندل از مواد پلاستیکی و حساسیت‌زا (برای پوست) ساخته نشده باشند.

صندل باید از قوس پا حمایت کند

پشتیبانی قوس پا برای حفظ سلامت پاها، امری حیاتی است. به دلیل آنکه صندل‌ها از سطح پوششی کمتری (سطح رویه صندل) نسبت به دیگر کفش‌های مردانه برخوردار هستند، موضوع حمایت از قوس پا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

برای این موضوع لازم است کفی صندل دارای برآمدگی مناسب برای قوس پا باشد. معمولاً پشتیبانی از قوس پا در صندل‌های بَنددار بیش از مد‌ل‌های اسلاید و لاانگشتی دیده می‌شود. با این حال، برای حفظ سلامت پاها انتخاب صندل با ویژگی حمایت از قوس پا ضروری است.

صندل را در محیط‌های کاری و اداری نپوشید

صرف نظر از اینکه صندل چقدر می‌تواند شیک باشد، ولی هرگز نباید آنها را در محیط های کاری و اداری به پا کنید. شما باید به همکاران و فضای شخصی خود احترام بگذارید. صندل‌ همیشه در خارج از محیط اداری و بالعکس باید در محیط دوستانه و غیررسمی مورد استفاده قرار گیرد.

پوشیدن صندل در محیط کار، این احساس را در دیگران ایجاد می‌کند، که فرد به اندازه کافش دارای اراده و شخصیتی محکم نیست. بنابراین، پوشیدن صندل در محیط کار را فراموش کنید، هرچند اگر پاهایتان در داخل کفش بو بگیرد.

پوشیدن صندل با جوراب خارج از مد نیست!

اگر شما از دیده شدن پاهایتان احساس خوبی ندارید؟ و اینکه یا هنوز هوا به آن اندازه گرم نشده است؟ در اینجور موارد بهتر است با صندل جوراب به پا کنید. بیشتر مردم بر این باورند که پوشیدن صندل با جوراب نامناسب و بیرون از مُد و استایل است. البته، شما همیشه می‌توانید قوانین را تغییر دهید، هیچ چیز ثابت و مطلق نیست.

اگر بتوانید استایل فوق‌العاده‌ای از صندل و جوراب را ایجاد کنید، شاید دیگران نیز به فکر تغییر نگرش خود بیافتند. به‌عنوان مثال، می‌توانید با صندل مشکی یا قهوه‌ای، جوراب تیره به پا کنید. با این حال، همیشه این را مورد را در ذهن داشته باشید که برای مردان بهتر است جوراب همیشه رنگی تیره داشته باشد.

با هر نوع سبک پوششی می‌توانید صندل بپوشید

این چیزی است که مُد جدید می‌گوید: «سخت نگیرید!» امروزه بر خلاف گذشته سادگی و راحتی عناصر مهم مد و استایل هستند و پوشیدن صندل با کت و شلوار دیگر دور از ذهن نیست.

با این حال، این شیوه نیز در نوع خود دارای قوانین خاصی است، برای مثال، صندل جلو بسته انتخاب بهتری برای سِت کردن با کت و شلوار است، همچنین هر مدل از صندل (به غیر از مدل لاانگشتی) را می‌توان با شلوار جین و استایل اسپرت هماهنگ کرد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع صندل مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/” icon=”cat-men–sandal” icon-align=”right”]

انواع صندل مردانه

صندل‌ها در طول زمان به دلیل استقبال زیاد از سوی مردم تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. تاریخ گواه این موضوع است که نخستین پاپوش انسان‌ها چیزی شبیه صندل‌های امروزی بوده است. با این حال، از صندل لاانگشتی گرفته تا صندل‌های رسمی، ما محبوب‌ترین صندل‌ها را در زیر آورده‌ایم، ناگفته نماند به دلیل گستردگی بسیار زیاد در مدل‌های گوناگون صندل، محدوده قیمتی آنها نیز بسیار متفاوت است. به همین دلیل با کمی گشت و گذر در بازار و یا استفاده از شرایط خرید اینتنرنتی، می‌توانید صندل مردانه ارزان قیمتی را پیدا کنید.

صندل بند‌دار (جلو باز یا جلو بسته)

برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت و استفاده روزانه از صندل، مدل بَندار بهترین انتخاب است. این صندل بیشترین حمایت و راحتی را فراهم می‌کند، زیرا سطح پوشش بیشتری دارد و از طریق سگکی که در بَند پشتی‌اش تعبیه شده است، می‌توان صندل را سایز کرد. این نوع صندل خود به تنهایی به مدل‌های جلو باز و جلو بسته تقسیم می‌شود که نوع جلو بسته آن به دلیل پوشاندن انگشتان پا، از پاها بیشتر محافظت می‌کند.

صندل برکن استارک

صندل برکن استارک (Birkenstock) یکی از راحت‌ترین و بهترین صندل‌های بازار است و در عین حال که سبکی اسپرت دارد، برای استایل رسمی نیز فوق‌العاده عالی است. مشخصه اصلی این صندل دارا بودن دو تسمه در جلو است که از طریق قفل یا سگک بر حسب راحتی فرد سایز می‌شوند. همچنین در برخی از مدل‌های این صندل، بَندی نیز در پشت صندل تعبیه شده است.

صندل اسلاید

مدل اسلاید در واقع یکی از سبک‌های شیک و قدیمی صندل است که نسبت به نوع لاانگشتی راحتی و حمایت بیشتری دارد. مشخصه اصلی این صندل، قسمت جلویی پهن آن است که روی پا را می‌پوشاند. این مدل معمولاً به عنوان دمپایی یا صندل روفرشی در محیط خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی امروزه با تغییرات گسترده به عنوان سبکی خیابانی نیز محبوب شده است. مدل اسلاید معمولاً ارزان‌ترین نوع صندل مردانه است.

صندل لا انگشتی (فلیپ فلاپ)

مدل لا انگشتی یکی از محبوب ترین صندل ها در طول تابستان است. با اینکه این نوع از صندل به اندازه مدل‌های دیگر راحت نبوده و حداقل پشتیبانی را از پا فراهم می‌کند، ولی طراحی زیبا آن در کنار رنگ‌های شادش، انتخاب بسیاری از جوانان است. ناگفته نماند که مدل لاانگشتی ممکن است خود به انواع مختلفی همانند دمپایی لاانگشتی و صندل لاانگشتی بند‌دار نیز تقسیم شوند.

چرا باید صندل‌ها را دوست داشت؟

همه ما منتظر این هستیم که تابستان سَر برسد تا صندل‌های زیبای خود را به پا کنیم و با دوستانمان بیرون از خانه قرار بگذاریم تا لحظات شادی را با یکدیگر تجربه کنیم. در واقع صندل‌ها نماد اصلی سبک پوشش تابستانه هستند و در کنار کاربردی بودن، زیبایی و استایل خاص خود را نیز دارند.

برای مردان نسبت به زنان، پوشیدن صندل گاهی اوقات کمی سخت می‌آید ( بررسی دلیل این موضوع در حال حاضر از حوصله این مقاله به دور است)، ولی انتخاب یک جفت صندل زیبا نه تنها از استایل دور نیست، بلکه می‌تواند نشان دهنده روحیه جوان شما باشد. در زمان خرید، اگر به دنبال صندل مردانه ارزان هستید، نکات مهم بالا را فراموش نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *