آموزش و نگهداری

نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه

نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه

کفش سنگ بنای استایل آقایان است، به ویژه اگر آن کفش مجلسی مردانه (رسمی یا کلاسیک) بوده و نحوه بسته شدن بندهایش نیز به درستی انجام گرفته باشد. دلیل این موضوع را می‌توان چنین بیان کرد: « بیشتر خانم‌ها قبول دارند که چشمان‌شان نخست به سمت پاهای مردان کشیده می‌شود، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا درباره شخصیت آقایان قضاوت‌هایی کنند.»

نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه تأثیر قابل توجهی در نوع نگاه دیگران دارد و جذابیت بی‌مانندی به استایل شما می‌دهد. بنابراین، یادگیری در چگونگی بستن صحیح بند کفش رسمی کمک می‌کند تا تعریف جدیدی از شخصیت خود ایجاد کنید، اینکه به جزئیات دقت دارید و به تیپ خود اهمیت می‌دهید. این دقیقاً همان چیزی است که مردان موفق به دنبالش هستند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه

طرز بستن کفش رسمی مردونه چگونه است؟ برای پاسخ به این پرسش ما 3 روش مختلف را در زیر آورده‌ایم، هر کدام را می‌توانید برحسب علاقه انتخاب کنید:

مزیت اول در آموزش بستن بند کفش مردانه: راحتی بیشتری را در راه رفتن فراهم و از آسیب در قسمت جلوی پا جلوگیری می‌کند.

بستن بند به روش متقاطع یا ضربدری (Criss Cross)

بند متقاطع یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بستن بند کفش رسمی است که همه مردان کم و بیش با آن آشنا هستند. این سبک بستن بند برای کفش‌هایی که قسمت بندارشان باز است همانند مدل‌های دِربی، به خوبی کار می‌کند. همچنین برای مدل‌هایی که دارای دو طرف چرم جداگانه هستند گزینه مناسب‌تر است، زیرا باعث می‌شود در زمان بستن بند، دو طرف کفش جمع نشود.

مزیت دوم در آموزش بستن بند کفش مردانه: گره کفش شلخته و حجیم به نظر نمی‌رسد.

نحوه بستن بند به روش متقاطع

بستن بند به روش مورب (Diagonal)

بند مورب برای کفش‌های مجلسی، سبکی مدرن، مینیمال و جوان‌پسند را ارائه می‌دهد. اینکه سمت مورب بند کدام طرف باشد، به انتخاب و علاقه شما مربوط است. می‌توانید هر بند هر دو کفش را به یک سمت به شکل مورب و یا اصلاً بلعکس ببندید. مدل بند مورب را می‌توان برای هر نوع کفش کلاسیک استفاده کرد و به مانند بند متقاطع محدودتی ندارد.

مزیت سوم در آموزش بستن بند کفش مردانه: باز و بستن کفش آسان می‌شود.

نحوه بستن بند به روش مورب

بستن بند به روش مستقیم (Straight Bar)

یکی از روش های بستن بند کفش مجلسی که اغلب به فور استفاده می‌شود، مدل بند مستقیم است. سبک محکم و منظم این مدل بند کفش باعث شده است برای هر نوع کفشی مناسب باشد. بند مستقیم را می‌توان به عنوان به محبوبت‌ترین و رسمی‌ترین مدل در نظر گرفت. به هرروی، اگر کفش‌های شما دارای سه یا حتی پنج سوراخ بود، باز هم بند مستقیم انتخابی هم کاره است.

مزیت چهارم در آموزش بستن بند کفش مردانه: ردیف بندها منظم و مرتب می‌شوند.

نحوه بستن بند به روش مستقیم

کلام آخر

نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه ممکن است چیزی نباشد که خیلی‌ها به آن فکر کرده باشند. اما وقتی می‌توان بهترین کت و شلوار را به تن کرد، پس چرا نباید نسبت به جزئیات دقیق‌تر بود؟ بیش از آنکه در نظر دیگران عالی باشیم، مرتب کردن ظاهر و توجه به چیزهای ریز، نشان از نظم فکری ما دارد.

اطمینان حاصل کنید که می‌توانید از هر 3 مدل بستن بند کفش مجلسی استفاده کنید. در مجالس رسمی، مهمانی‌های خودمانی و حتی رفتن به یک قرار عاشقانه، باید نخست به کفش‌های خود نگاه کنید.

[products-box id=”165″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *