سبک پوشش, مد و استایل

کفش قهوه ای مردانه را با چی بپوشیم؟

کفش قهوه ای مردانه را چی بپوشیم؟

وقتی صحبت از نحوه ست کردن کفش‌‌های قهوه ای (What To Wear With Brown Shoes) به میان می‌آید، باید بگوییم: «آن‌ها تقریباً با هر نوع پوشش و استایلی هماهنگ هستند!» انتخاب‌ قهوه ای به عنوان یک رنگ خنثی برای کفش مردانه می‌تواند منجر به ایجاد استایلی متفاوت و جذاب شود؛ لازمه این مهم تنها گزینش صحیح نوع پوشش و موقعیت استفاده است.

شما باید بدانید چه رنگ لباس، شلوار و هر پوشش دیگری را با کفش قهوه ای ست کنید، حتی باید به این نکته که استایل شما مناسب چه موقعیت است نیز فکر کنید؛ آیا به مراسم عروسی دعوت شده‌اید؟ یا به یک مصاحبه شغلی بسیار مهم؟ به هرروی، کفش قهوه ای مردونه در هر مدلی که باشد، نیاز اساسی کمدِ لباس هر مردی است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کفش قهوه ای مردانه را با چی بپوشیم؟

ما در زیر راه‌حل‌هایی برای نحوه ترکیب کردن کفش قهوه ای با نوع پوشش را در زیر آورده‌ایم، اما قبل از آن باید بگوییم که نوع کفش در این مقاله مورد بحث نیز است. شما به خوبی می‌دانید که کفش ورزشی مردانه یا اسنیکرز مناسب تیپ اسپرت و کفش مجلسی مردانه مناسب استایل رسمی است. در اینجا تنها به رنگ کفش و رنگ پوشش بسنده می‌کنیم.

کفش قهوه ای مردانه را با شلوار قهوه ای به پا کنید

بله کاملاً درست است، می‌توانید کفش قهوه ای را با شلوار قهوه ای ست کنید. اما حفظ تضاد رنگی مهم است، به این معنا که بهتر است رنگ کفش چند درجه از رنگ شلوار تیره‌‍تر باشد. پبه هیچ وجه کفش با شلوار را به یک رنگ مشابه انتخاب نکنید. برای پوشش بالاتنه می‌توانید می‌توانید از طیف رنگی آبی و یا سبز بهره ببرید، ولی یادتان باشد رنگ کت اسپرت بهتر است تیره‌تر از رنگ پیراهن انتخاب شود، برای مثال رنگ‌های سرمه‌ای و زیتونی برای کت و آبی روشن و یا کِرمی برای پیراهن انتخاب شود.

[mustread title0=”ست کردن کفش با کمربند برای آقایان” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86/”]

کفش قهوه ای مردانه را با شلوار جین  سرمه‌ای بپوشید

کفش قهوه ای مردانه را چی بپوشیم؟

کفش مردونه قهوه ای به طور کامل با شلوار جین آبی است، ولی اگر رنگ شلوار سرمه‌ای باشد، انتخاب شما اصالت بیشتر خواهد داشت. برای استایل اسپرت، ست کردن کفش قهوه ای با شلوار لی آبی در عین سادگی می‌تواند بسیار جذاب باشد. حتی می‌توانید برای تکمیل کردن تیپ خود، یک یا چند لایه از پایین شلوار خود را تا بزنید. اگر هم جزئیات برای‌تان بیش از اندازه مهم باشد، رنگ دوخت شلوار لی سرمه‌ای را حتماً زرد انتخاب کنید!

[products-box id=”165″]

کفش قهوه ای مردانه را با کت و شلوار سرمه ای ترکیب کنید

همانطور که در بالا بیان کردیم، طیف رنگی آبی به ویژه سرمه‌ای با تمام رنگ‌های طیف قهوه ای مطابقت دارد. بنابراین، بهترین رنگ برای ست شدن با کت و شلوار سرمه‌ای، بی‌شک رنگ قهوه ای است. فقط به این نکته توجه کنید که اگر رنگ کت و شلوار سرمه‌ای تیره بود، رنگ قهوه ای را نیز تیره انتخاب کنید، و بلعکس برای رنگ کت و شلوار سرمه‌ای کم رنگ نیز کفش قهوه ای را کم رنگ بپوشید.

کفش قهوه ای مردانه را با طیف رنگ قهوه ای ست کنید

کفش قهوه ای مردانه را چی بپوشیم؟

یکی قانون مهم در مورد رنگ قهوه ای است که می‌توانید لباس، شلوار و کفش خود را در طیف رنگی قهوه ای انتخاب کنید. فقط ضروری است که تضاد رنگی را رعایت کنید، برای مثال کفش قهوه ای پررنگ را با شلوار شکلاتی و کاپشنی به رنگ شتری ست کنید. در مورد انتخاب رنگ سعی کنید خلاقه عمل کنید، قهوه ای دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شوند، همانند رنگ شیری یا اصلاً قهوه ای سوخته!

[mustread title0=”نحوه بستن بند کفش مجلسی مردانه” link0=”https://renoiran.com/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d9%86%d8%af-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

کفش قهوه ای مردانه را با کت و شلوار خاکستری بپوشید

کت و شلوار خاکستری (طوسی یا نوک مدادی) به طور سنتی با کفش مشکب ست هستند.با این حال، اگر کت و شلوار خاکستری دارید، کفش قهوه ای تیره می‌تواند به کارتان بیاید. لباس‌های خاکستری میانه برای بهتری در انتخاب قهوه ای مناسب تر است. کفش قهوه ای باعث می‌شود ظاهر شما سبکی متعادل و اغلب کلاسیک به نظر برسد. همچنین در کنار رنگ قهوه ای می‌توانید به رنگ شرابی نیز فکر کنید. کفش شرابی استایل شما جوان‌پسند‌تر می‌کند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/” icon=”none” icon-align=”right”]

اهمیت ست کردن رنگ کفش مردانه با نوع پوشش

اغلب مردان با کفش‌های مشکی مشکی ندارند، ولی در بیشتر موارد این پرسش ایجاد می‌شود که: «کفش قهوه ای مردانه را با چی بپوشیم؟» داشتن پاسخ جامع به هرگونه پرسش به معنای اهمیت قائل شدن به استایل و در معنای دقیق‌تر، پرورش خصوصیات درونی است. ظاهر افراد در نگاه اول نماینده شخصیت‌شان است، پس رسیدگی و به اصطلاح سرو سامان دادن به سبک پوشش برای موفقیت در رویدادهای مختلف زندگی مهم و ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *