سبک پوشش, مد و استایل

کفش مناسب مانتو جلو باز

کفش مناسب مانتو جلو باز

انتخاب کفش مناسب برای ست شدن با مانتوی جلو باز از این جهت اهمیت دارد که این مدل مانتو در عین حال که بسیار محبوب و شیک است، قابلیت ست شدن با انواع کفش زنانه را نیز دارد. اما هر اندازه این موضوع به نظر آسان می‌نماید، ولی دختران جوان ممکن است برای موقعیت‌های متفاوت اعم از مهمانی، محیط کاری، گشت و گذار و موارد دیگر، از خود این پرسش را کنند: «کفش مناسب مانتو جلو باز کدام است؟» برای کمک به شما جهت پاسخ به این سؤال با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کفش پاشنه بلند با مانتو جلو باز

کفش مناسب مانتو جلو باز

کفش پاشنه بلند با مانتو جلو باز

یقیناً بانوان از پوشیدن کفش پاشنه بلند و ست کردن آن با مانتوی جلو باز لذت بسیاری می‌برند، به همین دلیل برای هر موقعیتی اقدام به استفاده از آن می‌کنند. اما نکته‌ای باید در این موضوع مورد توجه قرار دهید، انتخاب نوع مانتو جلو باز و هماهنگی کردن آن با کفش پاشنه‌دار است. به این معنا که بهتر است با مانتو جلوبازِ کُتی کفش پاشنه بلند بپوشید و برای مانتوی جلوباز اسپرت که ظاهری شُل دارد، کفش‌های دیگر را انتخاب کنید. همچنین به اندازه مانتو نیز توجه کنید، کفش پاشنه بلند با مانتوی بلند هماهنگی بیشتری با مانتوی کوتاه دارد، اما به این معنا نیست که نمی‌توانید با مانتو کوتاه، کفش پاشنه بلند بپوشید! ناگفته نماند، مانتوی کتی برای موقعیت‌های رسمی و اداری مناسب است.

[products-box id=”171″]

کتانی با مانتو جلو باز

کتانی با مانتو جلو باز

یکی از مزیت‌های مهم مانتوی جلو باز، ست شدن آن با کفش ورزشی زنانه است. اما باید توجه داشته باشید که کتونی تنها با مانتو اسپرت هماهنگ است. همچنین ضروری است به نوع کفش ورزشی نیز توجه کنید، به این صورت که لازم است با کتونی رانینگ و کتانی‌هایی لژدار، مانتو جلوباز بلند به تن کنید، اما با مانتو کوتاه بهتر است کفش اسنیکرز به پا کنید. از نظر موقعیت استفاده باید بگوییم ترکیب کتانی با مانتو جلو باز به عنوان یک استایل کژوال دخترانه شناخته می‌شود، به این معنا که برای استفاده‌های معمول روزانه، مهمانی‌های خودمانی و یا گشت و گذار انتخابی عالی است.

صندل با مانتو جلو باز

کفش مناسب مانتو جلو باز

صندل با مانتو جلو باز

برای روزهای داغ تابستان، پوشیدن صندل زنانه به عنوان کفش مناسب مانتو جلو باز انتخابی بی‌همتا است. تنها کافی است این نکته را در نظر بگیرید که با این مدل مانتو، انواع صندل زنانه در دسترس هستند؛ پس ضروری است نوع صندل را با نوع مانتو هماهنگ کنید. به طورکلی، صندل استایلی کژوال دارد و خوب است اغلب با مانتوی اسپرت پوشیده شود. همچنین برای موقعیت‌های شغلی و اداری، پوشیدن صندل انتخاب عاقلانه‌ای نیست، ولی برای گشت و گذار، مهمانی و مجالس گزینه‌ای جذاب است. ناگفته نماند، ترکیب صندل با شلوار پارچه‌ای گشاد و مانتوی جلو باز اسپرت، استایلی بی‌نهایت شاد و جذاب است.

[products-box id=”174″]

کالج با مانتو جلو باز

کالج با مانتو جلو باز

یکی از مدل‌هایی که به عنوان کفش مناسب مانتو جلو باز شناخته می‌شود، کالج (لوفر) است. پوشیدن کالج شاید به اندازه کتونی احساس راحتی را انتقال ندهد، ولی به ایجاد تیپ زیبا و رسمی کمک می‌کند. کالج اغلب با مانتو بلند و کوتاه ست است، همچنین با مانتوی کتی و اسپرت نیز هماهنگ می‌باشد، ولی نکته‌ای که باید در این بین مورد توجه قرار دهید، این است که کالج برای پیاده‌روی‌های طولانی مدل مناسبی نیست. با این حال، برای موقعیت‌های رسمی، اداری و مهمانی‌‌های خودمانی انتخابی هیجان‌انگیز است. همچنین انتخاب رنگ مشکی برای کالج را در اولویت قرار دهید، زیرا رنگ قهوه‌ای به سختی با هر رنگ مانتو قابل ست شدن است.

[mustread title0=”با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%81%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%D8%9F/”]

بوت با مانتو جلو باز

کفش مناسب مانتو جلو باز

بوت با مانتو جلو باز

برای فصول پاییز و زمستان، پوشیدن بوت زنانه اجتناب‌ناپذیر است؛ ولی به سختی می‌توان در هوای سرد نیز مانتو جلو باز به تن کرد. اما اغلب در روزهای نخست پاییز می‌شود به ست کردن بوت و مانتوی جلو باز فکر کرد. همانند صندل، انواع بوت زنانه نیز در بازار به فروش می‌رسند، ولی آنچه که مهم است، نحو انتخاب نوع بوت با نوع مانتوی مورد نظر می‌باشد. برای موقعیت‌های رسمی و اداری نیم بوت زنانه پاشنه ‌دار و برای موقعیت‌های روزانه نیم بوت زنانه بدون پاشنه بپوشید. همچنین برای داشتن یک استایل منحصربه فرد، پوشیدن بوت ساق بلند نیز انتخابی عالی است. فقط توجه داشته باشید با بوت بلند حتماً مانتو یا پالتو کوتاه به تن کنید.

[products-box id=”289″]

اهمیت پوشیدن کفش مناسب مانتو جلو باز

در سال‌های اخیر، مانتوی جلو باز دگرگونی بسیاری در سبک مدل‌های مانتو ایجاد کرد، به طوری که به ندرت می‌توان در بازار مانتوهایی جلو بسته را مشاهده کرد. دلیل توجه بیشتر خانم‌ها به این نوع مدل مانتو، بی‌شک جذابیت‌های ظاهری آن است. اما می‌توان تاحدودی داشتن احساس راحت و آزادی بیشتر را نیز جزء دلایل محبوبیت مانتوی جلوباز تلقی است.

با ظهور این مدل مانتو، تکاپو برای پیدا کردن کفش مناسب نیز افزایش یافت. به طوری که امروزه می‌توان به راحتی انواع و اقسام کفش زنونه را به همراه مانتو جلو باز مشاهده کرد. پس شاید ست کردن کفش با مانتوی جلوباز دیگر کار سختی نباشد، ولی باز هم ضروری است بانوان به دنبال معیارهای زیباشناسی برای این نوع استایل باشند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *