سبک پوشش, مد و استایل

کیف زنانه مناسب برای لباس شب

کیف زنانه مناسب برای لباس شب

کیف زنانه مناسب برای لباس شب کدام است؟ اینکه بتوانید در هر مهمانی و یا مراسمی زیباترین و شیک‌ترین کیف را خریداری کنید، به نوبه خود توانسته‌اید استایلی منحصربه فرد برای خود ایجاد کنید.

بیش از آنکه هدف اصلی از کیف مناسب برای لباس شب، کاربرد آن برای قرار دادن وسائل مورد نیاز باشد، زیبایی و متناسب بودنش با لباس مجلسی از اهمیت بالاتری برخوردار است. پس چه مدل کیف زنانه را انتخاب می‌کنید؟ آیا رنگ و سبک طراحی مهم است؟ برای پاسخ به هر گونه پرسش با مارکومد همراه باشید.

کیف زنانه مناسب برای لباس شب

در انتخاب کیف، مهم نیست لباس شب چه مدلی باشد، اگر لباس‌تان دکلته است یا کوتاه تا بالای زانو، هر کیف مجلسی زنانه را می‌توانید با لباس خود ست کنید. اما نوع و مدل کیف زنانه برای ایجاد هارمونی بیشتر با لباس از اهمیت بیشتری برخوردار است. از این رو، در زیر انواع کیف مناسب برای لباس شب معرفی شده است:

[products-box id=”175″ brand=””]

کیف کلاچ (Clutch)

مناسب‌ترین و محبوب‌ترین مدل کیف زنانه که غالباً بانوان به همراه لباس شب برای مهمانی‌ها استفاده می‌کنند، مدل کلاچ است. این کیف کوچک و کم جا است و برای حملش باید آن را در دست گرفت. اما برخی مدل‌های کیف کلاچ دارای بَند بلند برای روی دوش انداختن نیز هستند.

شما می‌توانید برخی لوازم آرایش، کلید، کارت اعتباری و یا پول نقد را در داخل این مدل کیف قرار دهید. در انتخاب رنگ باید بگوییم: «رنگ کیف تابع رنگ لباس نیست!» اما بهتر است در موقعیت‌های مختلف رنگ مناسب را پیدا کنید. برای مثال، در مهمانی‌های خودمانی اگر لباس شما فانتزی است، کیف را نیز در رنگ‌های شاد و با الگوهای فانتزی انتخاب کنید.

اگر در مجالس رسمی‌تر شرکت می‌کنید و لباس شب شما به رنگ‌های خنثی (مشکی، نقره‌ای یا طلایی رنگ) است، رنگ کیف را نیز به رنگ خثنی انتخاب کنید. برای این منظور از تضاد رنگ‌ها بهره ببرید. لباس مشکی را با کیف نقره‌ای و طلایی و لباس روشن با کیف تیره انتخاب کنید.

کیف باگت (Baguette)

باگت، کیف دستی کوچک و جمع و جوری است که توسط برند فندی (Fendi) در سال 1997 طراحی شد. این مدل کیف اغلب در دو نوع، مجلسی و کژوال به فروش می‌رسد. برای لباس شب، مدل مجلسی که کوچک‌تر است را انتخاب کنید تا استایلی رسمی داشته باشید.

کیف باگت به دلیل آنکه شبیه نون باگت فرانسوی است و دقیقاٌ در زیر بازو قرار می‌گیرد (بَند آن بلند نیست)، فضای بیشتری برای جا دادن وسائل مختلف داد. این کیف اغلب دارای بند رودوشی است و به ندرت مدل‌های دستی آن در بازار یافت می‌شوند. در حالی که این کیف از محبوبیت برخوردار است، ولی به ندرت در بین زنان و دختران جوام ایرانی شناخته شده است. استفاده از این کیف به همراه لباس شب کاملاٌ ست می‌باشد، ولی با کت و شلوار زنانه نیز بسیار شیک و زیبا است.

کیف کلی (Kelly)

یکی از اولین کیف‌های زنانه محبوب هر زمان‌ها، مدل کلی است. این کیف عملاً برای همه موقعیت‌ها به ویژه مهمانی‌ها و مجالس قابل استفاده است. ترکیب لباس شب و کیف کلی، استایلی بسیار ویژه و منحصر به فرد است.

پاز آنجا که برای نخستین بار برند هرمس، دست به تولید این مدل کیف زد، و سپس بازیگر افسانه‌ای هالیوود، «گریس کلی» در بسیاری از رویدادها از آن استفاده کرد، نام کیف هرمس به کلی مشهور شد. این کیف مدلی کاملآً مجلسی دارد و با مانتو، کت و شلوار زنانه، لباس شب و حتی استایل اسپرت قابل ست شدن است.

اندازه و ابعاد این کیف بزرگتر از دو نوع قبل است، و شما به راحتی می‌توانید انواع و اقسام لوازم کوچک و بزرگ را در کیف قرار دهید. با اینکه برخی مدل‌های کوچک این کیف نیز تاکنون ساخته شده است، ولی مدل کلاسیک آن، ابعادی متوسط دارد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

اهمیت خرید کیف زنانه مناسب برای لباس شب

طبق نظرسنجی‌ها، کیف رضایت‌بخش‌ترین خریدی است که بیشتر بانوان می‌توانند انجام دهند. با این حال، همان‌طور که همه ما نیز می‌دانیم، انتخاب کیف برای ست شدن با لباس شب نیز بسیار هیجان‌انگیز است.

یقیناً هیچ استایلی به اندازه لباس شب برای بانوان جذاب نیست، آنها دقیقاً با چنین پوششی همان چیزی می‌شوند که هستند، یعنی یک بانوی کامل! با این حال، انتخاب جزء جزء سبک پوشش مخصوص مهمانی همانند کیف، از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا انتخاب درست هر المان، نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکر فرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *