فرش قرمز, مد و استایل

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، مدل و بازیگر مشهور آمریکایی است که بیشتر او را به خاطر فرم بدن و چهره زیباییش در جهان می‌شناسند. کیم با برنامه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها (Keeping up with the Kardashians) شهرت پیدا کرد و با وارد شدن در حرفه مدلینگ بیش از بیش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. درواقع می‌توان گفت که شهرت امروز خانواده کارداشیان‌ها از کیم سرچمشه می‌گیرد.

تصاویر او در سال‌های ابتدایی فعالیتش در بیشتر مجلات مُد در جهان منتشر شد که به یکباره از نظر جذابیت‌های ظاهری به شخصیتی محبوب بدل شد. با این حال، شاید شما کیم کارداشیان را بشناسید، اما ممکن است اطاعات دقیقی درباره زندگی او نداشته باشید. ما در این مقاله در مورد جزئیات زندگی او مطالبی را آماده کردیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

اطاعات عومی درباره کیم کارداشیان

نام اصلی کیمبرلی نوئل کارداشیان
نام مستعار کیم
حرفه مدل و بازیگر
سال تولد 21 اکتبر 1980
سال شروع فعالیت 2000
علاقه‌‎مندی‌ها تماشای بسکتبال
ملیت آمریکایی
محل زندگی لس‌آنجلس
قد 1 مترُ 59 سانتی‌متر
وزن 59 کیلوگرم
رنگ چشم قهوه‌ای
رنگ مو مشکی
خودرو موردعلاقه شورلت
روابط

Kanye West – April 2012-Present

Kris Humphries – December 2010-October 2011

Miles Austin – July-September 2010

Reggie Bush – April 2007-April 2009, 2010

Nick Cannon – Late 2006-Early 2007

Ray J – 2003-2006

Damon Thomas – 2000-2004

تعداد فالوورهای اینستاگرام 161 میلیون نفر (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)
درآمد سالانه  72 میلیون دلار (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)

بیوگرافی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان، سلبریتی مشهور رسانه‌ای و سرگرم‌کننده آمریکایی، مدل و فعال اجتماعی است. او متولد 21 اکتبر 1980 در لس‌آنجلسِ کالیفرنیا است. پدرش رابرت کارداشیان و مادرش کریس جنر است و سه خواهر و برادر، یعنی کورتنی، کولی و راب دارد.

حتی وقتی مادرش در سال 1991 با بروس جنر ازدواج کرد، کیم صاحب دو خواهر مشهور دیگر به نام‌های کایلی جنر و کندال جنر دیگر نیز شد. در سال 2003، کیم پدر خود را در اثر سرطان از دست داد. نام اصلی او کیمبرلی نوئل کارداشیان است که با نام مستعار کیم شناخته می‌شود. چشمان قهوه‌ای و موهای مشکی او به‌همراه چهره و بدن زیبایش، تاکنون تحسین بسیاری را به ‌همراه داشته است.

[mustread posts=”12932″]

مادر او از والدین هلندی، انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی است، در حالی که پدر آنها یک ارمنی – آمریکایی درجه سوم بود. مادر کارداشیان، کریس، یک خرده فروش لباس بود که در حال حاضر با حرفه دختر کوچک خود سر و کار دارد و به همین ترتیب درگیر تجارت شخصی خود است.

در سال 2006، کیم کارداشیان هنگامی که به همراه دو خواهر خود فروشگاه بوتیک D-A-S-H را در کالابازاس کالیفرنیا افتتاح کردند، به همراه خانواده به کار اصلی خود بازگشت. فروشگاه اصلی، بخشی از سبک‌های بسیار خاص صاحبان سهام و بخشی شامل علائق شخصی خواهران کارداشیان بود.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان نمایش تلویزیونی بزرگ خود را در سال‌های بین 2003 تا 2006 به همراه پاریس هیلتون اجرا کرد و به عنوان بازیگر در صحنه‌های مختلف برنامه تلویزیونی هیلتون ظاهر شد. در فوریه 2007، فیلمی از رابطه شخصی‌اش با «ری جی» که در سال 2003 ضبظ شده بود، غوغایی در جهان ایجاد کرد.

در سال 2008، او در اولین فیلم سینمای خود به نام Disaster Movie ظاهر شد که در آن شخصیتی به نام لیزا را بازی می‌کرد. در آن سال، او عضو فصل هفتم  برنامه رقص با ستاره‌ها بود. در سال‌های بعد نیز کیم کارداشیان در برخی از فیلم‌های کمدی یا مضنون جذابیت‌های جنسی نیز ایفای نقش کرد

در ژوئن سال 2014، کیم بازی موبایل برای آیفون و اندروید به نام «کیم کارداشیان: هالیوود» را روانه بازار کرد. هدف از این بازی تبدیل شدن به یک ستاره هالیوور بود. بازی دارای الگوی مجازی سوم شخص بود و برای اجرا نیاز به دانلود داشت، ولی برخی از مراحل آن نیاز به پرداخت هزینه درون برنامه‌ای داشت. این بازی موبایل با استقبال خوبی همراه شد.

روابط دوستی کیم کارداشیان

روابط دوستی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان برای اولین بار در سال 2000 در 19 سالگی با سازنده موسیقی دیمون توماس وارد رابطه شد. این دو در سال 2000 عروسی زیبایی در لاس وگاس داشتند، زمانی که کیم تازه 19 سال داشت و بعد از این واقعیت سه سال بعد از هم جدا شدند. در سال 2010، اسناد قانونی آنها و نشان داد كه كیم به دلیل بدرفتاری جسمی و روانی از توماس جدا شده بود.

کیم کارداشیان و ری جی با یکدیگر در طول سا‌ل‌های 2005 و 2007 در رابطه بودند. مهمترین ویژگی در رابطه این دو به سال 2007 باز می‌گردد که یک فیلم از رابطه پنهایی آنها توسط Vivid Entertainment پخش شد که به عنوان نقطه تاریکی در زندگی کیم تبدیل شد. نکته جالب‌تر اینکه، در سال 2013، ری جی آهنگی به نام «I Hit It First» را خواند و به ارتباطی که کیم با «كانی وست» در بین سال‌های رابطه‌اش با او داشت حمله كرد.

[mustread posts=”12335″]

کیم پس از جدایی در سال 2007 رابطه کوتاهایی با نیک لاچی داشت. در سال 2013 رابطه این دو به پایان رسید. در دسامبر سال 2010، کیم با بازیکن NBA وارد رابطه شد و پس از شش ماه زندگی از هم جدا شدند. این دو در آگوست سال 2011 ازدواج کردند، اما کیم تنها 72 روز پس از این واقعیت، درخواست جدایی قانونی داد.

کیم و کانی وست مدت زمان طولانی با هم بودند و دوستی آنها در بهار 2012 شروع شد. بدیهی است که رَپر مشهور آمریکایی قبل از این بارها با کیم در رابطه بوده است، و بعداً اعتراف کرد که بارها در گشذته نیز روابط پنهانی با یکدیگر داشتند.

ارتبط وی با خواننده رپ، كانی وست نیز به همین ترتیب در رسانه‌های مورد توجه قرار گرفت. این زن و شوهر در سال 2014 ازدواج کردند و اکنون در سال 2020 دارای چهار فرزند هستند.

درآمد و ارزش خالص کیم کارداشیان

درآمد و ارزش خالص کیم کارداشیان

در مارس 2020، کیم 400 میلیون دلار ارزش خالص کسب کرده است. بیشترین درآمد او ناشی از تبلیغات، بازیگری و کارآفرینی بوده است. کیم تا پایان سال 2018 بیش از 100 میلیون دلار درآمد از خط زیبایی KKW خود به دست آورده بود. طبق گزار‌ش‌ها برای هر پست در اینستاگرام، کیم 7،20،000 دلار درآمد تاکنون کسب کرده است.

خطوط لباس و عطر او با نام‌های Sears ،KKW Beauty و KKW به غیر از درآمد حاصل از معاملات، حضور در مهمان و بازی در فیلم، مبلغی عظیم را به او اختصاص داده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، کیم در سال 2016 هنگامی که برای شرکت در هفته مد پاریس به این شهر رفته بود، با اسلحه مورد سرقت قرار گرفت، سارقین جواهرات او را به ارزش 10 میلیون دلار دزدیدند.

کیم کارداشیان در رسانه‌ها همیشه شخصیتی قدرتمند داشته است. او نه تنها در نوجوانان تأثیرگذار بوده است، بلکه در بین بسیاری از اقشار جامعه نقش برجسته‌ای داشته است. کیم در سال 2015 در لیست Forbes به عنوان پردرآمدترین ستاره‌ تلویزیون لقب گرفت. کیم کارداشیان در صنعت سرگرمی بدون شک شخصیتی غیرقابل جایگزین است.

واقعیت‌هایی از زندگی کیم کارداشیان

واقعیت‌هایی از زندگی کیم کارداشیان

  • او در اواخر سال 2017 به سندرم تونل کارپ مبتلا شد.
  • در مدرسه با خواهرش کِلی و کورتنی به همراه برادر راب کارداشیان و دوستان دوران کودکی‌اش، پاریس هیلتون و نیکول ریچی همبازی بود.
  • او به برنامه  اوپرا وینفری و سریال پرونده‌های پزشکی قانونی علاقه زیادی دارد.
  • کتاب‌های مورد علاقه عبارتند از سه شنبه ها با موری، نوشته میچ آلبوم و زندگی هدفمند از ریک وارن است.
  • از هنرمندان مورد علاقه وی می‌توان به جنیفر لوپز، آلیشیا کیز، آشر ریموند، تیلور سویفت، لیدی گاگا و بیانسه اشاره کرد.
  • فیلم‌های مورد علاقه عبارتند از نوت بوک (2004) و سرنخ (1995).
  • جاه‌طلبی اولیه زندگی او در کودکی معلم بودن بود.
  • سوپر مدل‌های مورد علاقه او سیندی کرافورد و لیندا اوانجلیستا هستند.
  • از سال 2010 به پسوریازیس مزمن مبتلا است. مادرش، کریس جنر نیز پسوریازیس دارد.
  • در سال 2009 نامزد دریافت جایزه Razzie برای بدترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم (Disaster (2008 شد.
  • او واقعاً از نوشیدن نوشابه‌های الکلی بیزار است.
  • او تاکنون سه بار ازدواج کرده است.
  • زمانی خود را جمهوری‌خواه محافظه کار می‌دانست، اما از آن زمان تا کنون به سمت حزب دموکرات تغییر عقیده داده است.
  • او در کودکی عاشق مدونا بود و به کنسرت‌هایش می‌رفت و به همانند او لباس می‌پوشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *