مد و استایل

8 مدل از کفش هایی که همیشه مد هستند

کفش هایی که همیشه مد هستند-

صنعت مد و فشن در حوزه کفش هم مانند لباس، روز به روز در حال پیشرفت کردن است و به همین دلیل اگر کفش هایی بپوشید که از مد افتاده اند، استایل شما خیلی قدیمی به نظر می رسد. از طرف دیگر، قیمت بالای کفش باعث شده که خیلی از افراد نتوانند هر بار که کفش جدیدی مد می شود، آن را بخرند. در این شرایط، آنها می توانند کفش هایی که همیشه مد هستند را بخرند تا با استفاده از چند جفت کفش معمولی، همیشه استایل به روز و زیبایی داشته باشند. اگر شما هم به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهید و به دنبال کفش هایی می گردید که همیشه مد باشند، حتماً تا پایان همراه ما باشید.

معرفی کفش هایی که از مد نمی افتند

در این قسمت فهرستی در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید چندین مدل از کفش هایی که از مد نمی افتند را مشاهده کنید. اگر می خواهید بدانید که چه کفش هایی همیشه مده و حتی بعد از گذشت چند سال هم از مد نمی افتند، به شما پیشنهاد می کنیم که تا حد ممکن کفش های ساده ای بخرید که خیلی زرق و برق ندارند. در این قسمت برخی از این مدل کفش ها را به شما معرفی می کنید که می توانید با اطمینان خاطر از این که هیچ وقت از مد نخواهند افتاد، آنها را خریداری کنید.

کتونی اسپرت

بدون شک یکی از بهترین کفش هایی که همیشه مد هستند و هیچ وقت هم از مد نمی افتد، کفش های کتونی اسپرت است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. به خصوص اگر شما می خواهید کفشتان علاوه بر زیبایی، راحتی خیلی زیادی هم داشته باشد و تیپ اسپرتی دارید، این کفش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تنوع کتانی های اسپرت بسیار زیاد است که شما می توانید بر اساس سلیقه خود، آنها را انتخاب کرده و مطمئن باشید که بعد از گذشت چند سال هم از مد نخواهند افتاد. بهترین انتخاب شما برای خرید کتانی اسپرت، رنگ سفید آن است که با هر نوع لباسی ست می شود.

کتونی اسپرت

مقاله پیشنهادی: با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم


کفش پاشنه بلند مشکی کلاسیک

اگر به تیپ و استایل های رسمی و تا حدودی مجلسی علاقه دارید، باید کفش پاشنه بلند مشکی و کلاسیک را به شما پیشنهاد کنیم. این کفش ظاهری فوق العاده مینیمال دارد و شما می توانید آن را با هر لباسی که بخواهید، بپوشید.

علاوه بر این، کفش پاشنه بلند مشکی و کلاسیک یکی از کفش هایی است که همیشه مد بوده و هیچ وقت از مد نخواهد افتاد. شما می توانید با انواع لباس های خود، از کت شلوار سرهمی گرفته تا شلوارهای جین راسته، این نوع کفش را بپوشید و تا حد خیلی زیادی در هزینه های خود برای خرید کفش های دیگر صرفه جویی کنید.

صندل تخت

اکنون که به هوای گرم و فصل تابستان نزدیک می شویم، زمان خرید صندل های تخت نیز می رسد. سعی کنید تا حد ممکن صندل های ساده و شیکی را بخرید که بتوانید تا چندین تابستان از آن استفاده کنید. به خصوص اگر در فصل تابستان به مسافرت می روید، باید صندلی بخرید که در آن احساس راحتی زیادی داشته باشید. این نمونه صندل در فهرست کفش هایی که از مد نمی افتند قرار می گیرد و طرفداران خیلی زیادی در میان خانم ها دارد.

نیم بوت

مطمئناً در فصل زمستان افراد بسیار زیادی را دیده اید که نیم بوت می پوشند. نیم بوت یک گزینه فوق العاده کاربردی و همیشگی برای فصل زمستان و هوای سرد است که زمان استفاده از آن از پاییز شروع شده و تا آخر زمستان هم ادامه دارد. شما می توانید به همراه لباس های پاییزه و زمستانه خود، نیم بوت خود را بپوشید و علاوه بر این که پاهای خود را گرم نگه می دارید، مطمئن خواهید بود که هیچ وقت از مد نمی افتد.

نیم بوت

بوت تا بالای زانو

در قسمت قبل متوجه شدید که نیم بوت در فهرست یکی از کفش هایی که همیشه مد هستند قرار می گیرد. با این حال، باید به شما بگوییم که اگر بوت شما تا بالای زانو هم باشد، همچنان از مد نخواهد افتاد. به خصوص اگر لباس زمستانه یا پاییزی شما کوتاه است، می توانید به همراه شلوارهای اسکینی و تنگ از بوت های بلند استفاده کنید.


کفش هایی که باید داشته باشیم چه کفش هایی است؟


کفش باله یا تخت

یکی دیگر از انواع کفش هایی که از مد نمی افتند و طرفداران بسیار زیادی در میان خانم ها دارد، کفش باله یا تخت است. شما در این کفش احساس راحتی بسیار زیادی خواهید داشت و به همین دلیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزمره و گشت و گذار در بازار باشد. از این رو، اگر به کفش های پاشنه بلند علاقه ندارید و کمر و پای شما در این کفش ها بیش از اندازه درد می گیرد، کفش تخت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

کفش آکسفورد

کفش آکسفورد یکی دیگر از انواع کفش هایی است که چندین سال است از مد نیفتاده و احتمال این که در آینده از مد بیفتد هم فوق العاده پایین است. این کفش علاوه بر داشتن استایل زیبا، برای استفاده روزمره و معمولی هم بسیار مناسب است و شما می توانید در انواع موقعیت ها از آن استفاده کنید.

کفش کالج

کفش کالج که خیلی از افراد آن را با نام کفش لوفر نیز می شناسند، یکی دیگر کفش هایی که همیشه مد هستند به شمار می آید. به خصوص که این کفش برای فصل تابستان کاربرد بسیار زیادی دارد و در آن فوق العاده خنک است. البته به شما پیشنهاد می کنیم که کفش کالج را از مکان های معتبر بخرید تا مطمئن شوید که کفی آنها طبی است و پای شما را اذیت نمی کند.

کفش کالج

چه مدل کفش هایی همیشه مده؟

یکی از مهمترین سوالاتی که خیلی از افراد می پرسند، این است که چه کفش هایی همیشه مده و هیچ وقت از مد نمی افتند؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که کفش هایی که از مد نمی افتند ویژگی های خاصی دارند که در این قسمت، به صورت مختصر این ویژگی ها را معرفی می کنیم. پس اگر شما هم قصد خرید کفش را دارید، سعی کنید این معیارها را مد نظر قرار دهید تا بتوانید کفشی بخرید که همیشه مد باشد.

کفش هایی با مدل ساده

اول از همه، به مدل کفش توجه کنید و سعی کنید کفشی بخرید که طراحی ساده ای داشته باشد. آیا شما هم چند سال پیش را به یاد می آورید که کفش های نوک تیز مد شده بودند؟ طبیعتاً چنین طراحی هایی که ظاهری عجیب و غریب دارند، بعد از گذشت مدتی از مد می افتند. به همین دلیل تا حد ممکن کفش هایی با مدل و طراحی ساده انتخاب کنید.


انواع استایل با نیم بوت مردانه را در رنو ایران ببینید.


کفش هایی با طرح معمولی

ممکن است گاهی مواقع کفش های پر زرق و برق با طراحی های عجیب و غریب مد شوند. با این حال، باید به شما این اطمینان را بدهیم که بعد از گذشت چند سال، مطمئناً این مدل کفش ها از مد خواهند افتاد. به همین دلیل تا حد ممکن کفش هایی را انتخاب کنید که روی آنها طراحی ساده ای دارند. اگر کفش شما کاملاً ساده باشد، همیشه و در هر زمانی مد خواهد بود.

کفش هایی با رنگ خنثی

کفش هایی با رنگ خنثی

یکی دیگر از موضوعاتی که در دنیای مد و فشن به صورت مداوم تغییر می کند، رنگ سال است. همیشه با ورود به سال جدید، رنگ خاصی معرفی می شود و خیلی از افراد استایل خود را با استفاده از این رنگ تکمیل می کنند. با این حال، بعد از گذشت یک سال یا حتی چند ماه، این رنگ از مد خواهد افتاد و رنگ دیگری جایگزین آن می شود. به همین دلیل سعی کنید کفش هایی بخرید که رنگ های خنثی مانند قهوه ای، کرمی، مشکی و سفید دارند و تا حد ممکن به سراغ کفش هایی با رنگ جیغ نروید.

کفش هایی برای موقعیت های همیشگی

اگر شما برای هر یک از موقعیت های خود کفش بخرید، مطمئن خواهید بود که هیچگاه از مد نخواهد افتاد. به عنوان مثال کفش های مخصوص به دانشگاه یا سر کار رفتن یا حتی ورزش کردن، تقریباً به یک شکل هستند. این در حالی است که اگر برای موقعیت های خاص مانند هالووین کفش بخرید، مطمئناً از مد خواهد افتاد.

سخن پایانی

در این مطلب فهرستی در اختیار شما قرار دادیم که در آن می توانید کفش هایی که همیشه مد هستند را بشناسید. با توجه به این فهرست، می توان گفت که کفش های ساده، کاربردی و با رنگ های خنثی، بهترین مدل کفش هایی هستند که شما می توانید بخرید. پس به هیچ عنوان به سراغ کفش های عجیب و غریب با طراحی های منحصر به فرد نروید و مطمئن باشید که همیشه زیبایی، در سادگی است. به نظر شما دیگر چه کفش هایی همیشه مده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *