برندها و طراحان, مد و استایل

برند کاپریس؛ کفش هایی برای راه رفتن روی هوا

برند کاپریس

برند کاپریس (Caprice) یک تولید‌کننده آلمانی است که با استفاده از بهترین متریال‌ها، سعی در ساخت و طراحی کفش‌هایی با بیشترین راحتی دارد. به همین دلیل با شعار «راه رفتن روی هوا» توانسته مطابق بر فناوری‌های نوین در تولید کفش زنانه حرکت کرده و گامی بزرگ در توسعه برند خود از سال 1990 تا به امروز بردارد. محصولات این شرکت نه تنها بسیار باکیفیت هستند، بلکه طراحی فوق‌العاده مدرن و شیکی نیز دارند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های کفش‌های برند کاپریس

برند کاپریس

کاپریس فن‌آوری ویژه‌ای به نام پیاده روی در هوا (Walking on Air) را به وجود آورده که حق ثبت اختراع آن متعلق به خودش است. این فناوری معمولاً در زیره کفش قرار دارد و دارای حداکثر 300 نیم‌کره جباب‌دار بسیار ریز است.

از یک طرف، این نیم‌کره‌ها باعث جذب شوک و فشار وارده از سطح زمین می‌شوند و از طرف دیگر احساس نرمی و حالتی ماساژگونه را به کاربر منتقل می‌کنند. هر بار که کاربر پای خود را بر روی زمین می گذارد، این حباب‌ها از هوا خالی و هنگامی که پا را از روی زمین بلند می‌کنند، حباب‌ها از هوا پر می‌شوند. دیگر مشخصات این برند آلمانی مشهور به شرح زیرا است:

  • 100% تولید آلمان
  • وزن بسیار کم (Ultra-Light)
  • انعطاف‌پذیری بسیار بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • دارای فناوری Walking on Air در زیره کفش
  • استفاده از متریال چرم طبیعی و چرم صنعتی در رویه کفش
  • تخصص ویژه در تولید بوت و نیم بوت زنانه
  • استفاه از بهترین فناوری‌ها در اتصال قسمت‌های مختلف کفش جهت افزایش استحکام
  • استفاده از متریال‌های پلی‌اورتان و رابر در ساخت زیره کفش جهت افزایش انعطاف‌پذیری و سختی
  • دارای طیف گسترده از انواع کفش‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف
  • فیت بودن و تناسب کفش با شکل پاها
  • تولید کفش بر حسب موقعیت‌های مختلف اعم از: محیط کاری، دانشگاه، کاربرد روزمره و استفاده در مهمانی‌ها

انواع کفش‌های کاپریس

برند کاپریس

کاپریس به بالاترین کیفیت و بهترین متریال در ساخت کفش متکی است. این برند مدل‌هایی را برای هر سلیقه و مناسبتی ارائه می‌دهد. محصولات کاپریس تنها مختص بانوان و دختران جوان تولید می‌شود، و مطابق بر اصول زیباشناسی و ظرافت‌های زنانه طراحی و ساخته می‌شوند.

کفش پاشنه‌دار زنانه این برند برای رویدادهای شغلی و یا مهمانی‌ها ایده‌آل هستند؛ می‌توان این کفش‌ها را با لباس شب، کت و شلوار زنانه و یا مانتو به پا کرد. پوشیدن بوت ساق بلند زنانه در فصل سرد، در کنار احساس گرما و راحتی، به ایجاد یک استایل بسیار شیکِ زمستانه نیز کمک می‌کنند.

همچنین نیم بوت زنانه نیز می‌تواند در عین کیفیت بسیار بالا، دارای ظاهری بسیار زیبا نیز هستند. در تابستان نیز می‌توانید با پوشیدن صندل زنانه کاپریس، بر روی ابرها قدم بردارید. به طور کلی، کاپریس تخصص ویژه‌ای در تولید بوت و نیم بوت زنانه دارد و محصولات این شرکت جزء بهترین‌های بازار هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش های کاپریس” link=”https://renoiran.com/brand/caprice/” icon=”cat-women–boot” icon-align=”right”]

چرا باید به خرید کفش‌های کاپریس فکر کرد؟

مهمترین عواملی که باعث می‌شود به دنبال کفش‌های Caprice بروید، کیفیت و برخورداری از فناوری‌های پیشرفته در محصولات این شرکت است. اینکه بتوانید با حداکثر راحتی کفش مورد علاقه خودتان را به پا کنید، نشان از آن دارد که از محصول خود رضایت کامل دارید. کفش‌های کاپریس به دلیل وجود طراحی زیبا و استفاده از برخی فناوری‌ها همانند «پیاده‌روی در هوا» به برندی صاحب سبک، منحصربه فرد و شناخته شده در بازارهای جهانی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *