سبک پوشش

استایل بهاری مردانه 1403 | امسال چه تیپ بهاری مردانه ای مده؟

استایل بهاری مردانه 1403

با تغییر فصل و وارد شدن به سال جدید، معمولا ترند و سبک استایل تغییر می‌کند و بسیاری از افراد دچار این دغدغه می‌شوند که «چی بپوشم؟». شاید فکر کنید این سوالی است که خانم ها زیاد می‌پرسند. اما باید بگوییم که خوشتیپ بودن و خوب به نظر رسیدن برای مردان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. بنابرای در این مقاله می‌خواهیم تمام نکات مهم در استایل بهاری مردانه را برای شما ذکر کنیم تا شاید باری از دوش نگرانی‌های شما برداریم. با کیف و کفش رنو همراه باشید تا به شما بگوییم چطور تیپ بهاری مردانه خوبی بزنید.

تیپ بهاری مردانه

تیپ بهاری مردانه

برای داشتن یک تیپ بهاری خفن، رعایت کردن یک سری نکته بسیار لازم و ضروریه. اگر می‌خواهید بهترین پوشش در فصل بهار را داشته باشید نکات زیر را نادیده نگیرید:

1- به سبکی پر باشید؛ اهمیت استفاده از پارچه های نازک

علی رغم شب‌های گاه و بی‌گاه سرد بهار، آن دسته از پارچه‌های پشمی سنگین، ژاکت‌های بافت و پنبه‌ای ضخیم را باید کنار بگذارید. وقت آن رسیده که پارچه‌های بهاری را وارد استایل خود کنید. در این فصل بهتر به سراغ لباس‌های تولید شده از پنبه، کتان و ابریشم بروید. با این کار به امکان تنفس پوست خود کمک می‌کنید و همچنین از عرق کردن پی در پی جلوگیری می‌کنید.

اهمیت استفاده از پارچه های نازک در تیپ بهاره مردانه

2- مثل روز روشن باش؛ انتخاب رنگ درست

انتخاب رنگ روشن در فصل بهار بسیار مهم است. با این کار می‌توانید تا حد بسیار زیادی از عرق کردن پیشگیری کنید. محبوب‌ترین رنگ در این فصل، رنگ سفید و آبی کمرنگ است. با انتخاب این رنگ ها می‌توانید استایل‌های مختلفی را امتحان کنید چون به همه سبک ها و رنگ ها می‌آیند. اما اگر جزو آن دسته از مردانی هستید که با پوشیدن رنگ‌های روشن خیلی راحت نیستید، می‌توانید به سراغ رنگ های امن تر مانند سورمه ای روشن، زیتونی روشن یا طوسی روشن بروید.

انتخاب رنگ درست برای استایل مردانه بهاری

3- استفاده از یک لایه اضافه در فصل بهار

هوای بهاری می‌تواند غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین بر لباس‌هایی تمرکز کنید که یک لایه اضافه داشته باشند. در کنار حفظ گرما، لایه اضافه به شما کمک می‌کند بتوانید از تی‌شرت نیز استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از روی تی‌شرت، لباس مردانه بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید.

استفاده از یک لایه اضافه در فصل بهار

با کفش هایی که همیشه مد هستند آشنا شوید


5- شلوار کتان، انتخاب درست برای تیپ بهاری مردانه

هنگامی که بهار می‌آید، شما هنوز هم می‌خواهید شلوارهایی با پارچه تاحدی سنگین بپوشید. شلوار کتان برای تیپ بهاره مردانه می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این شلوار در عین حال که سبک است، می‌تواند احساس راحتی بیشتری را به شما منتقل کند. به سراغ شلوارهای کتان کرمی باشید و آنها را با پیراهن مردانه ست کنید.

شلوار کتان، انتخاب درست برای تیپ بهاری مردانه

6- پوشیدن ژاکت سبک برای تکمیل استایل فصل بهار

بهار می‌تواند زمان مناسبی برای پوشیدن ژاکت‌های سبک باشد. برای این فصل بازه گسترده‌ای از انواع ژاکت‌ها و سویی‌شرت‌های مردونه وجود دارد که می‌تواند مطابق بر سلیقه‌های مختلف باشد. سعی کنید از متریال مختلف استفاده کنید، برای مثال، ژاکت جیر در بهار به همراه تی‌شرت می‌تواند انتخابی جسورانه باشد.

پوشیدن ژاکت سبک برای تکمیل استایل فصل بهار

7- شلوار جین، گزینه جدا نشدنی از استایل بهاره مردانه

شلوار جین برای همه فصول انتخاب اول است. برای بهار و تابستان، شلوار لی روشن فوق‌العاده عالی است. سعی کنید در بهار از شلوارهای جین نازک و سبک استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین می‌توانید به مدل‌های زاپ‌دار (پاره پاره) نیز فکر کنید، آنها به همراه یک ژاکت سبک می‌توانند تداعی‌کننده تیپ بهاره مردانه باشند.

شلوار جین، گزینه جدا نشدنی از استایل بهاره مردانه

مقاله پیشنهادی: استایل با نیم بوت مردانه


8- با استفاده از اکسسوری استایل بهاری خود را تکمیل کنید

از انواع مختلفی از لوازم جانبی مردانه استفاده کنید، برای مثال سعی کنید همیشه ساعت به دست داشته باشید، یا می‌توانید به سراغ کیف دستی مردانه بروید. استفاده از لوازم جانبی می‌تواند باعث کامل شدن استایل بهاری مردانه شود و شما را بسیار متشخص‌تر از قبل نشان دهد.

با استفاده از اکسسوری استایل بهاری خود را تکمیل کنید

انتخاب کفش برای تیپ بهاری مردانه

کالج: این کفش می‌تواند انتخاب عالی برای فصل بهار باشد، زیرا در عین سبکی و راحتی، کاملاً مطابق با استایل رسمی و اسپرت نیز است. کالج را می‌توانید با شلوار کتان و همچنین شلوار جین به تن کنید.

انتخاب کفش برای تیپ بهاری مردانه

کفش اسنیکر: همه چیز راجع به یک کفش ورزشی سفید مینیمالیستی به نام اسنیکر است. شما می‌توانید این کفش را با هر نوع شلوار و استایل بهاره ست کنید. اسنیکر سفید با هر نوع رنگ مختلف در سبک پوشش مردانه تطابق دارد.

چکمه چوکا: یکی نوع از بوت مردانه وجود دارد که می‌توانید در فصل بهار به پا کنید، بوت چوکا! انتخاب این چکمه به دلیل سبکی و ظاهر بسیار شیک آن بوده است. این بوت قابل سِت شدن با تی‌شرت و هرگونه استایل رسمی و اسپرت است.


برای تکیل کردن استایل بهاره خود به صفحه خرید کفش مردانه ما سری بزنید


ایده هایی برای ست لباس بهاری مردانه

انتخاب آیتم های منایب در کنار هم استایل و تیپ شما را تشکیل می‌دهد. بنابراین خیلی مهم است که چه چیزی را با چه چیزی می‌پوشید. سلیقه نقش زیادی در انتخاب شما دارد اما می‌توانید از ایده‌های زیر استفاده کنید

استایل اسپرت مردانه بهاری

این تیپ و استایل مخصوص به موقعیت و مکان خاصی نیست و می‌توانید در اکثر موقعیت ها از این موارد استفاده کنید. مشخصه اصلی این استایل راحت بودن و خنثی بودن آن است.

تیپ اسپرت بهاری

تیپ بهاری مردانه جین

استفاده از آیتم‌هایی از جنس جین در فصل بهار بسیار پر طرفدار هستند. جین مناسب دمای هوا در فصل بهار است و می‌توانسد در بیشتر موقعیت ها از آن استفاده کنید.

تیپ بهاری مردانه جین
استایل مردانه بهاری جین

لینن، انتخاب ترند در استایل بهاری مردانه

جنس پارچه لینن بسیار ترند شده است و به دلیل سبک بودن برای فصل بهار بسیار مناسب است.

تیپ بهاری مردانه لینن

تیپ بهاری مردانه مجلسی و رسمی

در مواقعی که احتیاج به استایلی رسمی‌تر دارید می‌توانید به سراغ کت و شلوارهایی با رنگ روشن بروید. توچه داشته باشید که بهتر است از پیراهن سفید برای زیر کت استفاده کنید.

تیپ بهاری مردانه مجلسی و رسمی

سخن پایانی

به مانند هر فصل دیگری از سال، بهار نیز می‌تواند به معنای تغییر در سبک پوشش باشد. مردان و پسران جوان نیز با شروع بهار می‌توانند استایل خود را در نهایت زیبایی زینت بخشند و با رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بازی کنند. در بهار سعی کنید از قواعد همیشگی خود بیرون بیایید، رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای را کنار بگذارید و با پوشیدن لباس‌ها با رنگ‌های شاد، حس تازگی و طراوت را در خود بدمید. با شروع بهار تلاش داشته باشید تا تغییری مثبت در استایل بهاره خود بدهید، به طوری به راحتی بتوانید دیگران را مجذوب خود کنید و یک استایل بهاری مردانه بی نظیری برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *