بررسی و خرید

کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو ولنتاین چی بخریم؟

چرا چهاردهم فوریه هر سال را به روزی فراموش‌ناشدنی و عاشقانه تبدیل نکنید! مهم نیست کادو روز ولنتاین (Valentine’s Day Gifts) را برای پسر، دختر یا همسر خود خریداری می‌کنید، هر فردی که به نحوی به او عشق می‌ورزید مستحق گرفتن هدیه‌ای ویژه از سوی شماست.

اگر همین امروز وارد رابطه‌ای جدید شده‌اید و یا سال‌ها است فردی را دوست می‌دارید، ولنتاین می‌تواند بهانه‌ای برای یادآوری عشق باشد. می‌توانید با هدیه‌ای که منعکس‌کننده عشق شما است، او را تا سر حد خوشحال کنید.

برای اینکه بتوانید رویکردی حرفه‌ای‌تر داشته باشید، بهتر است برای خرید بهترین کادو روز ولنتاین طیف وسیعی از ایده‌ها را در نظر بگیرید. نیاز نیست چیزی خاص یا گرانی بخرید! فقط کادویی تهیه کنید که برای او مفید باشد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو ولنتاین چی بخریم؟

هیچ چیز به اندازه خرید کادو افراد را خوشحال نمی‌کند، زیرا آن‌ها احساس خواهند که مورد توجه قرار گرفته‌اند. در حالی که شما ایده گرفتن جشن برای معشوقه خود را در سَر دارید، باید بدانید که خرید کادو مرحله نخست کار شما است. برای این موضوع می‌توان چنین پرسشی را مطرح کرد:

کادوی والنتاین چی بخرم و یا چی نخرم؟

خرید عروسک، شکلات، گل و دیگر لوازم مخصوص ولنتاین یا V-Day، بخش جداناپذیری از هدایای این روز هستند. اما منظور ما در اینجا تهیه کادویی است که هم مورد نیاز فرد بوده و هم برای او کاربردی باشد. شما یقیناً بودجه‌ای را برای این روز تنظیم کرده‌اید، و می‌خواهید بهترین ارزش را نسبت به هزینه پرداختی خود بدست آورید.

برای اینکه بتوانید بهترین هدیه را خریداری کنید و کاری هوشمندانه انجام دهید، سه قانون زیر را در نظر بگیرید:

  • سودمند بودن
  • سوپرایز کردن
  • داشتن کیفیت

در زیر یک به یک درباره هر کدام از قوانین بالا صحبت می‌کنیم.

1- هدیه باید مفید باشد

کادو روز ولنتاین

وقتی به کسی هدیه می‌دهید، او باید بتواند بارها و بارها از آن استفاده کند. شما نمی‌خواهید کادویی خریداری کنید که بی‌استفاده در گوشه‌ای از اتاق فراموش شود. اگر هدیه شما فقط برای یک‌بار قابل استفاده باشد، کار شما هیچ هدف واقعی نخواهد داشت.

از دادن هدیه‌ای که پتانسیل کادو دادن دوباره دارد خودداری کنید. برای شما بسیار پیش آمده که هدیه به شما داده شده، ولی شما بعد از مدتی آن را به فرد دیگری داده‌اید.

قبل از هدیه دادن از خود بپرسید: «اگر او این هدیه را به من می‌داد، من از آن استفاده می‌کردم؟» اگر جواب مثبت است، این فرصتی عالی برای خرید یک کادو مفید است. فقط مطمئن شوید که کادو روز ولنتاین قبل از آنکه او را خوشحال کند، باید بتواند نیازهای شخصی‌اش را به خوبی برآورده کند.

یک مثال عالی می‌تواند بررسی نیازها زمان حال او باشد، او ممکن است در حال حاضر نیاز به داشتن یک جفت کفش ورزشی زنانه داشته باشد، پس با خرید آن درعین حال که می‌توانید او را بی‌نهایت خوشحال کنید، محصولی مفید برای او تهیه کنید.

2- هدیه باید سوپرایزکننده باشد

هیچ چیز هیجان‌انگیزتری از این نیست که آدم نداند که چه هدیه‌ای را برای او خریداری کرده‌اند! این موضوع در مورد روز ولنتاین به شدت به کار می‌آید، زیرا همان‌طور که در بالا بیان کردیم، هدایای V-Day اغلب مشخص بوده و نماد این روز هستند، همانند عروسک، شکلات و لوازم دیگر.

اما به دنبال راهی غافلگیرکننده باشید، خود را تنها در غالب لوازم مخصوص روز ولنتاین محدود نکنید. ایده بدهید و در جستجوی هدیه‌ای باشید که او را تا سر حد سورپرایز کند. برای این کار نخست درباره نوع هدیه با او صحبت نکنید، نپرسید که چه چیزی دوست دارد و یا چه چیزی دوست ندارد! زیرا ممکن است پی به هدف شما ببرد.

سپس مرحله دوم را شروع کنید، کادویی را تهیه کنید که او بیش از اندازه به آن علاقه دارد. برای دختران کیف زنانه و یا لوازم آرایشی همیشه مواردی جذاب هستند، ولی این بار مدلی را خریداری کنید که تا به حال نداشته است، برای مثال یک کیف مدل هوبو بخرید، یا یک لاک ناخن با رنگی متفاوت تهیه کنید.

[products-box id=”175″]

3- کادو باید باکیفیت باشد

با اینکه داشتن کیفیت بالا یکی از ویژگی‌های مفید بودن هدیه است، ولی این موضوع با کارکرد و مورد نیاز بودن آن متفاوت می‌باشد. شما ممکن است محصولی را خریداری کنید که کاملاً مورد نیاز فرد باشد، ولی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد! پس لازم است در مورد کادو روز ولنتاین بیشتر فکر کنید.

اگر همسر شما به یک جفت کفش روزمره مردانه نیاز دارد که بتواند در تمام طول روز آن را به پا کند و در آن احساس راحتی کنید، پس روی محصولی بادوام تمرکز کنید. به جستجو بیشتر برای پیدا کردن بهترین برندها بسنده کنید، اما بدانید لزوماً لوکس بودن به معنای بهترین بود نیست! بین هدیه مورد نظر و مقدار قیمت آن تعادل ایجاد کنید.

برای پسران، خرید یک ریش تراش باکیفیت همیشه هدیه‌ای ایده‌آل است. مردان و پسران جوان به وفور از ریش تراش خود استفاده خواهند کرد، پس بر روی دوام و کیفیت محصول توجه ویژه داشته باشید.

بهترین هدیه ولنتاین برای دختر

داشتن ایده خوب برای هدیه دادن به دختران بسیار مهم است، زیرا بانوان برعکس مردان به هدیه گرفتن توجه بیشتری نشان می‌دهند. از این رو، انتخاب کادوی مناسب برای زنان از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید در این روزاز خرید وسائلی همانند لوازم خانگی، لوازم شخصی برقی و لباس خانگی اجتناب نکنید. در امتداد این موضوع ما ایده‌های زیر را برای کمک به شما آورده‌ایم:

و هر وسیله دیگری که مورد علاقه فردی است که دوستش دارید.

نکته: همیشه در کنار کادوی اصلی، گل و شکلات نیز فراموش نشود.

[products-box id=”86″]

بهترین هدیه ولنتاین برای پسر

پیدا کردن کادوی مناسب برای پسران آن هم برای روز عشق ساده است، زیرا محصولاتی که می‌توان برای مردان تهیه کرد تاحدودی روتین هستند! پیراهن، شلوار جین، ریش تراش، کمربند و موارد دیگر، اغلب بیشترین وسائلی هستند که به آقایان هدیه داده می‌شوند. با این حال، برای داشتن ایده‌های بهتر به موارد زیر توجه کنید:

  • عینک آفتابی
  • عطر و ادکلن
  • کیف پول یا کیف دستی چرمی
  • ساعت
  • دوچرخه
  • دستبند
  • دوربین عکاسی
  • هدفون
  • کتونی ورزشی مردانه
  • کتاب
  • آلبوم موسیقی مورد علاقه

و هر وسیله دیگری که مورد علاقه فردی است که دوستش دارید.

[products-box id=”87″]

اهمیت یادآوری روز ولنتاین

چهاردهم فوریه را در تقویم علامت‌‎گذاری کنید و هر کاری را که در آن روز دارید یا کَنسل کنید. هنگامی که برای روز ولنتاین برنامه‌ریزی می‌کنید، مهمترین کاری که باید انجام دهید توجه به نیازهای معشوقه‌تان است.

حالا اگر کسی از شما بپرسد: «کادو ولنتاین چی بخریم؟» می‌توانید پاسخ دهید: «به علاقمندی‌های طرف مقابل‌تان توجه کنید، نیازهای او را کشف کنید، و در راستای آن هدیه‌ای را پیدا کنید که مفید، شگفت‌آور و باکیفیت باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *