بررسی و خرید

کیف دخترانه اسپرت شیک

کیف دخترانه اسپرت شیک

[products-box id=”175″ title=”جدیدترین کیف‌های دخترانه” number=”20″]

کیف‌ها لوازم ضروری هستند که استایل هر دختر جذابی را کامل می‌کنند، به ویژه اگر یه مدل کیف دخترانه اسپرت شیک باشد. کیف‌های اسپرت به دلیل کاربردی بودن بسیار محبوب هستند، زیرا اغلب دختران جوان از آنها برای استفاده روزانه بهره می‌برند. پس می‌توان به این یقین رسید که بسیاری از دختران، مجموعه کاملی از کیف‌های اسپرت را را کمد لباس خود دارند و در هر زمان و هر موقعیت مشخصی یکی از آنها را از کمد بیرون می‌آورند و با استایل خود ست می‌کنند. درواقع، خرید کیف دخترانه اسپرت شیک هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسد! دختران همیشه در جستجوی کیف‌های جدید در رنگ‌ها و مدل‌های زیبا هستند. بنابراین، ما در این مقاله به دختران جهت انتخاب کیف اسپرت مناسب کمک می‌کنیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

انواع کیف دخترانه اسپرت شیک

در زیر به معرفی انواع کیف اسپرت دخترانه می‌پردازیم، فقط لازم است بدانید هر کدام از این کیف‌ها برای موقعیت و استایل خاصی مناسب هستند.

کیف کراس‌بادی (Crossbody Bags)

کیف کراس‌بادی (Crossbody Bags)

کیف کراس‌بادی برای حمل وسائل مورد نیاز در حین انجام کار بسیار ایده‌آل است. این کیف دارای بَندی بلند است که می‌تواند متناسب با قد فرد تنظیم شود و برای امنیت بیشتر به طور ضربدری روی دوش انداخته می‌شود. این کیف چرم دخترانه برای استفاده روزانه در محیط کار و یا دانشگاه انتخابی مناسب است. این کیف‌ها اغلب اندازه‌ای متوسط دارند و در اشکال مربعی یا مستطیلی شکل در بازار به‌فروش می‌رسند. کیف کراس‌بادی برای استایل ساده و کژوالِ روزمره انتخابی عالی است.

کیف توته (Tote Bags)

کیف توته (Tote Bags)

کیف توته به اندازه‌ای بزرگ است می‌توان به راحتی لپ‌تاپ، کتاب و هر وسیله بزرگ و کوچکی را در آن قرار داد. چرم متریالی عالی برای این کیف است، زیرا در مقابل حمل وسائل سنگین مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در انتخاب این کیف می‌توانید به دنبال مدل‌هایی باشید که دارای قطعات فلزی طلایی رنگ هستند، زیرا ظاهر کیف را لوکس نشان می‌دهند. قبل از خرید، قسمت داخلی کیف را بررسی کنید تا از مقدار فضای داخل آن رضایت کافی داشته باشید. هم‌چنین کیف توته برای استفاده روزانه در محیط‌های کاری و حتی مهمانی خودمانی مناسب است.

[mustread posts=”3627″]

کیف دوشی (Shoulder Bags)

کیف دوشی

کیف دوشی همانند کیف کراس‌بادی دارای بَندی بلند است، ولی اندازه آن اغلب از کراس‌بادی کوچک‌تر است. این مدل کیف دخترانه با توجه به ظاهر مجلسی و شیکی که دارد، بسیار محبوب است. جنس بَند کیف دوشی هم از چرم است و هم فلزی، ولی بَند فلزی باعث شده است این کیف مناسب مهمانی ها و مجالس باشد. از این رو، کیف دوشی را می‌توان مدلی هم مجلسی و اسپرت نامید. برای استایل کژوال دخترانه که معمولاً با مانتو و شلوار جین همراه است، کیف دوشی قابل ست شدن است؛ حتی این کیف کاملاً با لباس شب نیز در هماهنگی قرار دارد.

کیف گرپ (Grab Bags)

کیف گرپ

این کیف دخترانه اسپرت شیک معمولاً دسته‌دار است، اما به دلیل داشتن بَند بلند، قابلیت روی دوش انداختن را نیز دارد. کیف گرپ به اندازه کافی برای قرار دادن وسائل جادار است. این کیف هم ماهیت اسپرت دارد و هم رسمی، به این معنا که می‌توان برای محیط کاری کاری، استفاده روزانه و حتی مجالس مورد استفاده قرار گیرد. در بین تمام انواع کیف زنانه که در بالا معرفی کردیم، کیف گرپ در بین همه آنها ظاهری لوکس‌‍تر دارد. انتخاب یک مدل کیف گرپ چرمی با رنگ فیروزه‌ای که دارای قلعات فلزی طلایی است، انتخاب فوق‌العاده می‌باشد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف دخترانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bags/” icon=”basket” icon-align=”right”]

نکات مهم در خرید کیف دخترانه اسپرت شیک

کات مهم در خرید کیف دخترانه اسپرت شیک

برای داشتن خریدی مطمئن باید برخی نکات مهم را در خاطر ثبت کنید:

1- مطمئن شوید که حمل آن راحت است

کیف باید حداکثر راحتی را فراهم کند، به طوری که در زمان استفاده و حمل به هیچ عنوان موجبات ناراحتی کاربرد را فراهم نکند. درهنگام خرید، کیف را روی دوش بیاندازید و نسبت به راحتی آن بر روی دوش اطمینان حاصل کنید، آیا کیف به راحتی از روی شانه به پایین می‌لغزد؟ آیا بَند کیف پهن است یا باریک؟ ظاهر یک کیف اسپرت دخترانه می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد، ولی اگر میزان راحتی که انتظار داریم را برآورده نکند، کیف عملاً وسیله‌ای غیرکاربردی است.

[mustread posts=”12607″]

2- مطمئن شوید که خیلی سنگین نیست

بعضی اوقات کیف‌های چرمی هنگام خالی بودن بسیار سنگین هستند و به محض اینکه وسیله‌ای را داخل آن قرار می‌دهیم، فشار زیادی را به شانه و دست وارد می‌کند. این موضوع می‌تواند در بلند‌مدت باعث ایجاد انواع ناراحتی و درد در ناحیه کمر و شانه شود. بنابراین کیف را قبل خرید تست کنید و متوجه شوید که چقدر سنگین است. گاهی اوقات قطعات فلزی اضافی ممکن است در عین حال که به زیبایی کیف بیافزاید، باعث افزایش وزن کیف شوند.

خرید کیف دخترانه اسپرت شیک

3- به جیب‌های کیف دقت کند

کیف می‌تواند کاملاً بدون جیب و یا انباشه از تعداد جیب‌های مختلف باشد. جیب ها می‌توانند در دو نوع جیب داخلی و جیب خارجی تقسیم شوند. جیب داخلی برای وسائل خیلی شخصی همانند لوازم آرایشی، عینک مطالعه، کلید، کارت بانکی و موارد دیگر استفاده شود، و جیب بیرونی برای وسائلی که اغلب در طول روز استفاده می‌شود، به مانند کارت مترو و یا سکه کاربرد دارد. جیب های داخلی  ممکن است در اندازه های کوچک و یا بزرگ برای قرار دادن گوشی همراه نیز در بازار موجود باشند.

[mustread posts=”3343″]

4- ایمنی کیف را مورد بررسی قرار دهید

موضوع ایمنی می‌تواند به نحوه باز و بسته کردن کیف و حفظ وسائل با ارزش خلاصه شود. برخی کیف‌های اسپرت دخترانه ممکن است بدون زیپ طراحی شوند و تنها از طریق سگک به جلو کیف بسته شوند، این کیف‌ها حداقل میزان ایمنی را دارند و ممکن است وسائل داخل آن به راحتی گم شده و یا مورد سرقت قرار گیرند. برای حفظ ایمنی بهتر است دهانه کیف دارای زیپ مقاوم باشد.

کیف دخترانه

5- زیبای کیف را در اولویت قرار دهید

رنگ و مدل کیف دقیقاً دو پارامتر مهم در زیبایی کیف است. یک کیف می‌تواند طراحی کاملاً ساده‌ای داشته باشد و در عین حال بسیار شیک هم به نظر برسد. کیف زنانه مشکی می‌تواند انتخاب همیشگی برای دختران جوان باشد، زیرا با هر نوع پوششی قابل ست شدن است. اما پیشنهاد ما این است که پا را فراتر بگزارید و سراغ رنگ‌هاس شاد‌تر همانند فیروزه‌ای، نارنجی، زرد و صورتی باشید. همچنین مدل‌های فاتنزی و اسپرت‌تر را انتخاب کنید، تا استایلی منحصربه فرد و متفاوت ایجاد کرده باشید.

اهمیت خرید کیف دخترانه اسپرت

کیف دخترانه اسپرت

کیف‌های اسپرت دخترانه برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ برخی از آنها برای محیط‌های اداری، بعضی برای مهمانی‌ها و حتی برخی برای گشت و گذار چند ساعته در شهر مناسب هستند. اما اهمیت انتخاب کیف مناسب تنها به موقعیت استفاده ختم نمی‌شود، بلکه موارد زیر هم در خرید آن مؤثر هستند:

  • استفاده راحت و کاربردی بودن
  • قابل ست بودن با استایل اسپرت
  • دارا بودن کیفیت بالا و استفاده از متریال بادوام
  • متناسب بودن قیمت کیف با برند و کیفیت

در پایان ممکن است دوباره از خود سؤال کنید: «چگونه یک کیف دخترانه اسپرت شیک انتخاب کنم؟» پاسخ ما همیشه روشن است: «نخست نیازهای خود را بررسی کنید، سپس با به خاطر سپردن نکات گفته در این مقاله، جهت خرید پا به مغازه بگذارید.»

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف دخترانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bags/” icon=”basket” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *