بررسی و خرید

کیف چرم دخترانه

کیف چرم دخترانه

[products-box id=”175″ title=”جدیدترین کیف‌های چرم دخترانه” number=”20″]

خانم‌های شیک‌پوش به درستی می‌دانند که خرید کیف چرم دخترانه می‌تواند چنان جذابیت ظاهری‌شان را بالا ببرد که توجهات بی‌اختیار به سوی‌شان لبریز شوند. یقیناً این اکسسوری ضروری کامل‌کننده استایل بانوان است؛ به ویژه برای دختران جوان که در اوج دوران زندگی خود هستند، کیف دخترانه نماینده‌ای از تازگی، نشاط و جذابیت‌های ظاهری آن‌ها است.

دختران جوان نخست به ظاهر کیف توجه می‌کنند، زیرا به دنبال مدل و انتخاب رنگ مناسب برای ست کردن کیف با نوع پوشش خود هستند. توجه به هارمونی در استایل بسیار خوب است! ولی آیا تنها مدل و فانتزی بودن کیف در انتخاب درست آن کفایت می‌کند؟ ما در اینجا هستیم تا به شما در خرید مناسب‌ترین کیف چرم دخترانه که هم زیبا باشد و هم باکیفیت و کاربردی کمک کنیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

چرا باید کیف چرم دخترانه بخریم؟

کیف چرم دخترانه

اینکه به خرید اینترنتی فکر می‌کنید و یا خرید فیزیکی از فروشگاه، در هر صورت هدف شما باید انتخاب کیف چرمی باشد. چرم از یک سو ظاهری لوکس و زیبا دارد و از سویی دارای دوام و طول عمر بالایی است.

کیف چرم دخترانه بسته به موقعیت استفاده (مجلسی یا مناسب محیط کار) و مدل دارای تنوع گسترده‌ای بر حسب علاقه شخصی و نوع کاربرد است. این کیف‌ها همچنین اغلب برای دختران تولید می‌شوند، زیرا سبک طراحی آنها اغلب جدید و پیشرو بوده و در خود نشان از دوران جوانی دارند.

دختران جوان به کیف‌های زنانه فکر نمی‌کنند، زیرا از سبک پوشش خود نوآوری و تازگی را می‌طلبند. طرح‌ها و الگوهای مدرن که در خود روح جوانی را دارند و می‌تواند قواعد مد و فشن را تغییر دهد. با این حال، شما از نظر متریال ساخت کیف، نصف راه را رفته‌اید، اکنون شناخت انواع مدل کیف‌های دخترونه و بررسی برخی نکات مهم باقی مانده است.

انواع کیف دخترانه چرم

کیف توته: این کیف ابعادی بزرگ داشته و دارای طراحی مربع شکل است. همچنین اغلب دارای دو دسته بلند است که هم برای در دست گرفتن و هم برای روی دوش انداختن کاربرد دارد. این کیف برحسب راحتی و متریال، استایلی رسمی و کژوال دارد و برای محیط‌های شغلی و یا استفاده روزانه عالی می‌باشد.

کیف توته

کیف هوبو (هلالی): این کیف چرم دخترانه نرم و به اصطلاح شل و ول است و در زمان استفاده ظاهری هلالی شکل به خود می‌گیرد. کیف هوبو ابعادی بزرگ دارد و حتماً باید بر روی دوش حمل کنید. این کیف ماهیتی کژوال داشته و برای محیط‌های شغلی و استفاده روزانه مناسب هستند. از سویی دیگر برای موقعیت‌های رسمی، اداری و مجالس ایده‌آل نمی‌باشد.

کیف هوبو

کیف باکِت: یکی از محبوب‌ترین کیف‌های دخترونه مدل باکِت است. دلیل این موضوع را می‌توان به ظاهر منحصربه فردش اطلاق کرد، زیرا قسمت دهانه کیف با استفاده از بَند جمع می‌شود و ازطریق دو بند پُشتی و یا یک دسته بلند قابل حمل است. این کیف سبکی کژوال دارد و برای موقعیت‌های شغلی با روزمره مناسب است.

کیف باکِت

کیف کلاچ: برای مجالس عروسی و موقعیت‌هایی که مجبور به پوشیدن لباس شب هستید، کیف کلاچ بهترین انتخاب است. این کیف ابعادی مستطیل شکل و کوچک دارد، به طوری که به راحتی می‌توان آن را با دست گرفته و حمل کرد. کلاچ به معنای واقعی یک کیف مجلسی دخترانه است.

کیف کلاچ

کیف بَند بلند: این کیف دارای ابعاد اغلب کوچک یا متوسط با ظاهری مستطیل شکل است و از طریق بَند بلندش شناسایی می‌شود. این کیف برحسب نوع متریال و طراحی می‌تواند هم برای موقعیت‌‎های رسمی و هم کژوال مورد استفاده قرار گیرد. شما به راحتی می‌توانید از این کیف چرم دخترانه برای ست کردن با لباس شب و یا مانتو بهره ببرید.

کیف بَند بلند

کیف سدل (خورجینی): یکی از دیگر از کیف‌های پرطرفدار دخترانه، کیف سدل یا خورجینی است. این کیف را با دلیل ظاهر بیضی شکل، بَند بلند و روکش رویی کیف می‌شناسند. کاربرد روکش رویی جهت بستن کیف و پوشاندن جلوی آن استفاده می‌شود. این کیف برای موقعیت‌های روزمره (محیط کار یا دانشگاه) مناسب است.

کیف سدل

کیف ستچل: یکی از کیف‎‌هایی که کاربردی مطلقاً شغلی دارد، کیف مدل ستچل است. این کیف دخترونه اغلب ابعادی بزرگ داشته و هم دارای دسته و هم بند برای روی دوش انداختن است. دارای جیب‌های داخلی و بیرونی زیاد برای قرار دادن هر نوع وسیله بزرگ و کوچک مناسب است.

کیف ستچل

نکات مهم در خرید کیف دخترانه چرمی

کیف چرم دخترانه

تطابق کیف چرم با تیپ و استایل

همیشه در زمان خرید کیف چرم دخترانه نخست به مدل آن توجه کنید. زیرا هر چند کیف از کیفیت بالایی برخوردار باشد و ولی ظاهرش مورد علاقه شما نباشد، یقیناً یکی از آن کیف‌هایی خواهد بود که برای همیشه و بی‌استفاده در کمد لباس‌تان قرار خواهند گرفت. اگر به کیف شیک و کاربردی احتیاج دارید، نخست ببینید با استایل‌تان قابل ست شدن است یا خیر! برای استایل کاری، دانشگاهی، روزمره و استایل مجلسی، کیف مناسب را انتخاب کنید. اگر مانتوی کُتی به تن دارید، از خرید کیف‌های شُل اجتناب کنید، برای مانتو کُتی، کیف‌هایی با دسته بلند و اغلب مستطیل شکل را انتخاب کنید. برای مانتوی جلو باز می‌توانید از مدل‌های شُل، کیف دوشی و نوع دیگر در هر شکل و اندازه‌ای استفاده کنید. ناگفته نماند رنگ کیف تابع رنگ پوشش نیست!

[mustread title0=”انتخاب کیف مناسب بر اساس فرم بدن زنان” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3-%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86/”]

متریال ساخت کیف چرم دخترانه

درست است که کیف مورد نظر از چرم ساخته شده است، ولی باید بدانید چرم به تنهایی دارای انواع گوناگون است. باکیفیت‌ترین کیف‌ها، آن‌هایی هستند که از چرم دانه‌دار کامل ساخته شده‌اند. این چرم‌ها دارای سطحی دانه دانه‌ای هستند و بدون آنکه تغییری در سطح‌شان ایجاد شود، مستقیماً از طریق دباغی تولید می‌شوند. نوع دیگر، چرم اصلاح شده است، تفاوت این چرم با نوع قبلی در ضخامت کمتر و سطح براق‌ترشان است. در چرم اصلاح شده یک لایه از پوست حیوان برداشته می‌شود تا سطحی صاف‌تر و براق‌تر حاصل شود، به همین جهت دوام آن کاهش می‌یابد. چرم صنعتی (مصنوعی) نیز به دلیل ارزانی می‌تواند انتخابی عالی باشد؛ ناگفته نماند امروزه تکنولوژی ساخت چرم صنعتی به قدری افزایش یافته است که بسیاری از نقاط ضعف چرم طبیعی برطرف شده است. مورد آخر می‌تواند کیف جـیـر باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

کیف چرم دخترانه

ابعاد و سایز کیف دخترونه

فراتر از مدل و سبک طراحی، دومین جنبه مهم یک کیف چرم دخترانه می‌تواند اندازه آن باشد. به یاد داشته باشید که فضای داخل کیف در گام نخست به موقعیت و نحوه استفاده شما باز می‌گردد، آیا از کیف برای دانشگاه و قرار دادن کتاب‌های خود استفاده می‌کنید؟ یا برای کاربردهای روزانه و قراردادن وسائل آرایش، کلید، پول و هر وسیله ضروری دیگری؟ سایز کیف از سویی دیگر به میزان راحتی و نحوه حمل آن نیز بستگی دارد، کیف‌های بزرگ اغلب دارای بَندهای رودوشی پهن هستند، تا کیف به دلیل وزن زیاد به راحتی از روی دوش به پایین نیاید. این مورد درباره کیف‌های کوچک کاملاً بالعکس است. در زمان خرید حضوری، ببینید آیا ابعاد کیف مطابق بر سلیقه و نوع استفاده‌ای که از آن می‌خواهید ببرید هست یا خیر!

قطعات فلزی و کیفیت دوخت کیف

در زمان خرید ضروری کیف دخترونه هر یک از قطعات فلزی کیف را بررسی کنید تا از هر گونه زنگ‌زدگی و لب‌پریدگی به دور باشد. زیپ، سگک و دیگر قطعات فلزی روی بَند و دیگر قسمت‌های کیف، باید کاملاً مستحکم و قوی باشد تا در برابر فشارهای وارده مقاوم کند. بهترین برندهای کیف زنانه اغلب بالاترین کیفیت ساخت را ارائه می‌دهند، برای مثال، نحوه دوخت کیف‌های این برندها به قدری مستحکم، منظم و دقیق است که می‌توان به راحتی از روی ظاهر اصل یا فیک بودن کیف را تشخیص دارد. اگر دیدید دوخت کیف نامنظم، ریش ریش و شُل است، از خرید آن اجتناب کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف دخترانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

خرید اینترنتی کیف چرم دخترانه

کیف چرم دخترانه

در نبرد بی‌پایان بین وبسایت‌های اینترنتی فروش کیف دخترونه و فروشگاه‌های فیزیکی، برنده خرید آنلاین است. با وجود فرصت‌های نامحدودی که خرید آنلاین ارائه می‌دهد، می‌توانید دقیقاً آنچه را که لازم دارید تنها با چند کلیک پیدا کنید. در بهترین وبسایت‌های اینترنتی فروش کیف‌های چرمی زنانه و دخترانه می‌توانید انواع و اقسام تخفیف‌ها را مشاهده و به سرعت در فصل حراج کیف زنانه اقدام به خرید کنید.

همچنین دیگر نیازی است در ترافیک و شلوغی این روزهای شهرهای کشور، مسافتی طولانی را برای خرید کیف طی کنید. کل فرآیند خرید شما در وبسایت‌های اینترنتی می‌تواند تنها 10 دقیقه به طول انجامد، در صورتی که بدانید دقیقاً چه محصولی را می‌خواهید!

[faq][faq-item question=”مدل‌های مختلف کیف دخترانه چیستند؟” answer=”کیف‌های دخترانه به مدل‌های مجلسی، اداری، روزمره، دانشگاهی و موارد دیگر تقسیم می‌شوند.”][faq-item question=”نوع چرمی که در ساخت کیف دخترانه استفاده می‌شود چیست؟” answer=”کلیه کیف های فروشگاه اینترنتی مارکومد از چرم طبیعی (حیوانی) ساخته می‌شود و تولید کشور ایتالیا هستند.”][faq-item question=”آیا کیف‌های چرمی دخترانه دارای گارانتی هستند؟” answer=”بله، کلیه کیف‌ها شامل گارانتی معتبر خدمات مشتری می‌شوند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *