برندها و طراحان, مد و استایل

برند برایت؛ تجسم زیبایی و کیفیت در تولید کیف

برند برایت

برند برایت (Bright) یک تولید کننده واقعی کیف‌های زنانه است، زیرا می‌خواهد پاسخی دقیق به نیازهای مشتریان بلقوه خود دهد. برایت به خوبی می‌داند که کیف‌های دستی و رودوشی، شریک زندگی بانوان هستند، پس هر آنچه درباره طراحی و کیفیت است را در محصولات خود گنجانده است. این برند ایتالیایی که به ندرت نام آن را در بازارهای ایران شنیده‌اید، کیف‌های زنانه خود را در شهر ونیز ایتالیا تولید می‌کند و محصولات خود را به مکان‌های مختلف جهان جهت فروش عرضه می‌دارند. اما چه عواملی باعث می‌شود ابن برند نوظهور تا این اندازه چشم‌ها را خیره کند؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تاریخچه برند برایت

برند برایت

برایت تحت زیر مجموعه ABL Group قرار دارد که از سال 2014 آغاز به کار کرده است. ABL Group در سال 1980 در منطقه‌ای بسیار پر جنب و جوش در شهر ونیز ایتالیا تأسیس شد. از آن زمان با افزایش مشارکت نسل‌های جدید خانواده «برناری» که افرادی بسیار پرانرژی و با اشتیاق بودند، توانستند در طول زمان در تکامل عملکرد و مفهوم شرکت سهیم بوده و رشد کنند.

علاوه بر تولید برندهای اختصاصی، ABL در حال حاضر برای چندین زیرمجموعه برندهای خود همانند برایت، کیف زنانه تولید می‌کند. با گذشت سال‌ها، این شرکت بزرگ تجارت خود را از توزیع و عمده فروشی گرفته تا طراحی و تولید مارک‌های جدید، توسعه و گسترش داده است.

تحقیق، طراحی و نوآوری، مفاهیمی هستند که برایت از آنها برای ساخت کیف‌های خود استفاده می‌کند. این شرکت محصولاتی را که همیشه مطابق با آخرین روندها و با آخرین تحولات و فناوری‌ها باشد را تضمین می‌کند.

میراث سی ساله شرکت ABL در فرآوری تولید چرم باکیفیت و توانایی گرانبهای به ارث رسیده از بهترین صنعتگران به لطف ابزارهای برش و لجستیک کارآمد، روز به روز تقویت می‌شود.

ویژگی‌های برند برایت

برایت یک مارک تولید کننده کیف زنونه در کشور ایتالیا است که یکبار دیگر ارزش‌ها و توانایی ساخت محصولات باکیفیت را تأیید می‌کند. علاوه بر ساخت انواع کیف زنانه، برایت قادر است هر نوع نیاز بانوان و دختران امروزی را به خوبی برطرف کند. با این حال، مشخصات این برند ایتالیایی مطرح به شرح زیر است:

  • 100% اورجینال و تولید ایتالیا
  • استفاده از چرم طبیعی، جیر و در تولید کیف‌ها
  • کیفیت بالای دوخت کیف‌ها
  • دارای انواع و اقسام کیف‌های زنانه (دستی یا رودوشی)
  • طراحی مدرن و توجه به آخرین ترندهای مد
  • کاربردی بودن کیف‌ها براساس موقعیت‌های استفاده (محیط کار، مهمانی و خرید)
  • مطابق با استایل و سبک پوشش بانوان ایرانی
  • دارای بودن انواع مدل‌های زیپی و دکمه‌ای

درباره کیف برایت

برند برایت

خطوط محکم اما در عین حال نرم، سبک دیزاین کیف‌های برایت را بسیار خلاقانه با حفظ راحتی و تطبیق پذیری بهتر تبدیل کرده است. این کیف‌ها که غالباً از چرم طبیعی ساخته می‌شوند، بسیار بادوام و شیک هستند.

همچنین در عین سادگی و کاربردی بودن، برای مناسبت‌های مختلف اعم از مجالس رسمی، مهمانی های خودمانی، محیط کار، محیط دانشگاه و یا خرید بسیار عالی هستند.  شیوه‌های طراحی کیف های زنانه این برند بیش از همه بر پایه شخصیت و زیبایی‌های ظاهری بانوان بنا نهاده شده است.

از نظر هندسه و استحکام، این کیف‌ها برای زنان مصمم که اعتماد به نفس بالایی دارند، انتخابی بی‌مانند است. اشکال نرم با خطوط تمیز و حجم‌های مربعی شکل در معیاری زیباشناسانه، ظرافتی کلاسیک را به ظاهر بانوان و دختران جوان هدیه می‌کند.

همچنین سبک طراحی ارگونومکی باعث شده است، کیف‌های برایت به تقویت شکل بدن زنان کمک کند. به این معنا که، انتخاب کیف براساس فرم بدن بانوان به طراحی مناسب آن باز می‌گردد. کیف خوب طراحی شده خطوط و انحنای بدن زنان را به خوبی آشکار و در برخی موارد عیوب ظاهری را نیز پنهان می‌کند.

از نظر کاربرد، کیف‌های برایت جادار، دارای زیپ داخلی و اغلب اندازه‌ای متوسط و بزرگ دارند. ابعاد مناسب این کیف‌ها به بانوان کمک می‌کند که بتوانن مجموعه از وسائل مورد نیز خود اعم از لوازم آرایشی، کارت بانکی، موبایل و برخی و وسائل بزرگ همانند کیف و حتی روسری را با خود حمل کنند.

از نظر رنگ نیز تنوع کیف‌های برایت به اندازه‌ای هستند که برای هر سلیقه‌ای، کیفی مناسب وجود دارد. انتخاب رنگ می‌تواند به سلیقه هر خانمی باز مرتبط باشد، ولی سعی کنید در مراسم‌های رسمی از رنگ‌های مشکی، کرمی، سورمه ای و خاکستری استفاده کنید و در مهمانی‌های خودمانی و گشت و گذار دوستانه، از رنگ‌های شاد بهره ببرید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف برایت” link=”https://renoiran.com/brand/bright/” icon=”basket” icon-align=”right”]

چرا باید به خرید کیف‌های برایت فکر کرد؟

در انتخاب هر محصولی دو عامل مهم است، ظاهر و کیفیت! این مورد دقیقاً در مورد محصولات برایت به خوبی رعایت شده است. از منظر کیفیت، کیف‌های این مارک ایتالیایی از چرم طبیعی ساخت شده‌اند و در کنار طراحی مطابق بر مد روز، انتخابی بی‌مانند را در اختیار خریداران قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *