بررسی و خرید

کفش مردانه ارزان

کفش مردانه ارزان

خرید اینترنتی کفش مردانه ارزان (Cheap Men’s Shoes) نه تنها به انتخاب محصولی با قیمت پایین می‌انجامد، بلکه باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود. اینکه شما به هر دلیل به سراغ کفش‌های ارزان قیمت می‌روید، به دنبال این مهم هستید که بتوانید در دخل و خرج‌های خود مدیریت بهتری داشته باشید.

برای خرید ارزان ترین کفش مردانه هوشمندانه عمل کنید، به این معنا که باید بین قیمت و کیفیت تعادل ایجاد کرده و به قصد انتخاب محصولی با قیمت پایین، کیفیت را فدا نکنید. در این راستا، جهت کمک به آقایان و پسران جوان برای پیدا کردن کفش‌های مردونه ارزان قیمت، با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نکات مهم در خرید کفش مردانه ارزان

در زمان خرید کفش مردانه ضروری است برخی نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

تخفیف‌های فصلی: بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌های داخل شهر اقدام به برگزاری طرحی به نام «حراج آخر فصل» می‌کنند. به این معنا که مجموعه از کفش‌های خود را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنند. با اینکه این اصطلاح بیشتر متوجه مغازه‌ها و نمایندگی برندهای معتبر است، ولی فروشگاه‌های اینترنتی به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و در روزهای مهم سال اقدام به کاهش قیمت کفش‌های خود می‌کنند. با عضویت از طریق ایمیل می‌توانید از فروش ویژه و روزهای تخفیفی وبسایت‌های مرتبط آگاه شوید.

مدل‌های قدیمی: بسیاری از برندهای معتبر در فصل حراج اقدام به فروش مدل‌ها یا کالکشن قدیمی کفش‌های خود می‌کنند. کالکشن قدیمی در واقع محصولات فصل قبل فروشگاه است که به دلیل ارائه محصولات با طراحی و دیزاین جدید، از ویترین مغازه‌ها بیرون قرار داده می‌شوند. از یک سو این زمان فرصتی عالی برای خرید کفش مردانه ارزان و از سویی دیگر تهیه محصولات بادوام از برندهای معتبر است. ناگفته نماند، مدل‌های قدیمی اغلب در حراج پایان فصل ارائه می‌شوند.

متریال کفش: درست است که هر چه مشخصات فیزیکی و ظاهری کفش بالا باشد قیمت آن نیز زیاد است، ولی باید این نکته را توجه کرد که حفظ سلامت پاها مهمترین اولویت ممکن است. کفش اگر از «چرم دانه‌دار کامل» ساخته شده باشد، بیشترین قیمت را دارد، ولی چرم اصلاح شده اغلب ارزان‌تر می‌باشد. در زمان خرید نسبت به نوع چرم و جنس کفش اطمینان لازم و کافی را بدست آورید. به کفش‌های ساخته شده از چرم صنعتی (مصنوعی) هم فکر کنید، زیرا گزینه‌های ارزان‌تری از چرم طبیعی هستند.

تنظیم مقدار بودجه: خرید کفش را به عنوان یک سرمایه‌گذاری جهت حفظ سلامت پاها و صرفه‌جویی در هزینه‌های بلند‌مدت در نظر بگیرید. وقتی با این فکر به جلو بروید می‌توانید به خوبی بودجه پرداختی خود را تنظیم کنید و بدانید دقیقاً چه مقدار باید برای خرید کفش مردانه هزینه کنید. همچنین کاربرد کفش را در نظر بگیرید، آیا از کفش جدید خود برای استفاده مدام در طول روز بهره می‌برید؟ و یا فقط برای استفاده گهگاهی؟ اگر از کفش به طور مداوم استفاده می‌کنید، بهتر است بودجه خود را کمی افزایش دهید تا مدلی باکیفیت بهتر را خریداری کنید.

کفش‌ های‌کپی (High Copy): مدل‌های کپی و فیک برندهای معتبر می‌تواند راهی آسان برای خرید کفش‌هایی ارزان قیمت باشید. این مدل‌ها که اغلب از کشورهای آسیایی وارد ایران می‌شوند، کیفیت محصولات اورجینال را ندارند، ولی می‌توانند به عنوان کفشی که برای حداکثر دو سال مورد استفاده قرار گیرند قابل خریداری باشند. کفش‌های فیک به راحتی قابل شناسایی هستند، اگر شما برندهای معتبر همانند اسیکس یا آدیداس را در جایی به غیر از نمایندگی‌های معتبر مشاهده کردید، یقیناً باید پی به فیک بودن آن ببرید. اما این کفش‌ها هنوز هم انتخابی مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و خرید کفش مردانه ارزان است.

انواع کفش مردانه

فارغ از ارزان بودن کفش مردونه، شناخت مدل و نوع کفش نیز می‌تواند به داشتن خریدی مطمئن بی‌انجامد. برای این منظور موارد زیر را در خاطر ثبت کنید:

کفش رسمی مردانه: این کفش اغلب برای رویدادهای رسمی، اداری و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر استایل نیز باید بدانید که کفش مجلسی با استایل رسمی (کت و شلوار، شلوار پارچه‌ای و پیراهن) ست است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش رسمی” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/classic-men-shoe/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

کفش ورزشی مردانه: همان‌طور که از نامش پیداست، کتونی ورزشی برای دویدن، پیاده‌روی و ورزش کردن کاربرد دارد. امروزه از کتونی به طور گسترده در محیط کاری، دانشگاهی و مهمانی‌ها استفاده می‌شود.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش ورزشی” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/sport-men-shoe/” icon=”cat-men–sneaker” icon-align=”right”]

بوت مردانه: پوشیدن بوت در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) برای حفاظت از پاها در برابر سرما و نفوذ آب، کاری اجتناب‌ناپذیر است. بوت مردانه بر حسب مدل قابل سِت شدن با استایل رسمی و اسپرت است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع بوت” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/boots-men-shoe/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

صندل مردانه: هیچ چیز به اندازه پوشیدن صندل در تابستان به راحتی بیشتر کمک نمی‌کند. عدم عرق کردن و خنک ماندن پاها، از فواید استفاده از صندل در فصول گرم سال است. صندل مردانه برای استایل غیررسمی و اسپرت مناسب است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع صندل” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/” icon=”cat-men–sandal” icon-align=”right”]

از کجا کفش مردانه ارزان بخریم؟

امروزه برای خرید هر محصولی اعم از کفش، دو مسیر مشخص وجود دارد، یکی اینکه می‌توانید به وبسایت‌های آنلاین مراجعه کنید، و یا سَری با فروشگاه‌ها و مغازه‌های داخل شهر بزنید. اما پرسش مهم در این است که: «کدام وبسایت؟ کداوم فروشگاه؟» ما در زیر مهمترین وبسایت‌های اینترنتی و مراکز خرید داخل شهر که کفش‌های ارزان‌تر را به فروش می‌رسانند را معرفی می‌کنیم:

وبسایت‌های آنلاین فروش کفش مردانه

وبسایت‌های اینترنتی گوناگونی در بستر وب وجود دارند که اقدام به فروش کفش‌های مردانه می‌کنند، اما در زیر ما معروف‌ترین آن‌ها را آورده‌ایم:

  • فروشگاه تخصصی کیف و کفش مارکومد
  • فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
  • فروشگاه اینترنتی بانی مد
  • فروشگاه اینترنتی مُدیسه

مراکز خرید و بورس فروش کفش مردانه

یقیناً مراکز فروش کفش مردانه و پسرانه در مرکز و جنوب تهران محصولاتی ارزان‌تر را نسبت به فروشگاه‌های شمال شهر ارائه می‌دهند:

  • بازار بزرگ تهران
  • میدان هفت حوض
  • میدان فردوسی
  • چهار استانبول
  • میدان بهارستان

نکته: در مراکز خرید کوروش، تیراژه، قائم به ندرت می‌توان کفش‌های ارزان مشاهده کرد، ولی می‌توانید جهت جستجوی بیشتر به این مراکز نیز رجوع کنید.

اهمیت خرید کفش مناسب

نام و برند یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای گران بودن هر محصولی اعم از کفش است، پس می‌توان به این نتیجه رسید که گران بودن برخی کفش‌ها به دلیل شهرت برند مربوطه است. با اینکه نمی‌توان فناوری ساخت برندهای معتبر را نادیده گرفت، ولی اگر به خرید کفش مردانه ارزان فکر می‌کنید، باید دورِ مارک‌های مشهور را خط بکشید.

ناگفته نماند، هر ارزانی بی‌حکمت نیست! اگر قیمت کفش به هر دلیل برای‌تان غیرقابل توجیه است (قیمت بسیار پایین است)، از خرید آن اجتناب کنید. شما نمی‌خواهید هر 3 ماه یا 6 ماه یک‌‎بار کفش خود را عوض کنید، اگر این چنین باشد هزینه‌های سالانه شما افزایش می یابد. بنابراین در کنار قیمت پایین، نیم نگاهی به کیفیت کفش نیز داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *