بررسی و خرید

کفش ایرانی ارزان

کفش ایرانی ارزان

خریداران بسیاری را مشاهده می‌کنیم که به دنبال خرید کفش ایرانی ارزان هستند، اما چرا؟ برای پاسخ باید بگوییم:«بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ داخل هدفی جزء تولید محصولات لوکس ندارند!» بنابراین جستجو برای یافتن مکانی مناسب که بتواند کفش‌های ارزان ایرانی ارائه دهد و در عین حال نیز کیفیت مناسبی نیز داشته باشد تاحدودی دشوار است.

این جمله کاملاً درست است که: «هر چه قدر پول بدی، همون قدر آش می‌خوری!» پس اگر فردی به فکر بالاترین کیفیت است، انتظار ارزان بودن را نباید داشته باشد. اما همچنان هم می‌توان در این بازار به دنبال خرید کفش ایرانی ارزان بود، فقط کافی است مقاله‌ای دیگر از انواع چرم را تا پاین بخوانید.

کفش ایرانی ارزان چی بخریم؟

خرید کفش ایرانی ارزان

با بررسی بازار کفش‌های ایرانی به این نتیجه رسیدیم که تنها یک برند توانسته است کیفیت و قیمت را در امتداد یکدیگر لحاظ کند، «نیلا» این برند نوظهور ایرانی توسط گروهی از کارشناسان خیره در امر تولید کفش ایجاده شده است که در این مدت زمان کوتاه، توانسته برای خود نامی دست و پا کند. درواقع، کلیه کفش‌های برند نیلا از کفش مردانه گرفته تا کفش زنانه، طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه را در بر می‌گیرند. ویژگی‌های برند نیلا به شرح زیر هستند:

  • کیفیت ساخت بالای کفش‌ها
  • خرید حضوری و اینترنتی محصولات
  • گارانتی معتبر کالا
  • تنوع گسترده کفش‌ها در مدل و عملکرد (ورزشی، روزمره، مجلسی و ورزشی)
  • طراحی زیبا و مطابق بر مد روز
  • قیمت مناسب کفش‌ها

[products-box id=”165″]

نکات مهم در خرید کفش ایرانی ارزان

کفش ایرانی ارزان چی بخریم؟

پیدا کردن ارزان‌ترین کفش ایرانی وابسته به نکته‌های مهمی به شرح زیر است:

کفش باید متناسب با پای شما باشد

کفش باید با شکل پاهای شما در طول و عرض مطابقت داشته باشد. مهمتر از همه، انگشتان پا شما به فضای کافی احتیاج دارند تا بتوانند حرکت کنند. سایز بودن کفش ارتباطی با ارزان بودن آن ندارد، اما مهمترین نکته در فرآیند خرید کفش ایرانی ارزان است. طبق مطالعات انجام شده توسط مؤسسه کفش آلمانی، تقریباً 80 درصد از جمعیت آلمان کفش‌هایی خریداری می‌کنند که به هیچ عنوان سایز پاهای‌شان نیستند.

این رقم واقعاً باورنکردنی است، آن هم در کشور پیشرفته‌ای همانند آلمان! با این حال، می‌توانید در خانه پاهای خود را در طول، عرض و ارتقاع، با استفاده از مداد و کاغذ سفید اندازه‌گیری کنید. سپس در زمان مراجعه به فروشگاه، اندازه پای خود را به فروشنده بگویید تا کفشی که مطابق با سایز پای شما باشد را در اختیار شما قرار دهد.

[products-box id=”171″]

به جنس و کیفیت کفش دقت کنید

کفش‌های ایرانی ارزان اغلب کیفیت بالایی ندارند، بنابراین باید انتظار ایجاد مشکلات متعدد برای پاها را داشت، بهترین متریال ساخت کفش، چرم طبیعی است، زیرا بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. چرم در عین حال که بسیار زیبا و لوکس است، دوام و طول عمری بالایی نیز دارد. اما چرم طبیعی گران است! گزینه دیگر می‌تواند چرم مصنوعی باشد. فناوری ساخت چرم صنعتی به قدری افزایش یافته است که حتی این نوع چرم برخی از معایب چرم طبیعی (همانند جذب آب) را نیز برطرف کرده است.

از نظر کیفیت و زیبایی نیز می‌تواند با چرم طبیعی رقابت کند، و از همه مهمتر اینکه بسیار ارزان قیمت است. در زمان خرید حتماً کفش را امتحان کنید تا از کیفیت رویه، آستر داخلی و زیره آن اطمینان لازم را کسب کنید. در مورد جنس کفش، انعطاف‌پذیری مهم است. این اصطلاح به معنای توانایی خم شدن است. کفش باید از رویه و زیره انعطاف‌پذیر باشد. برای این کار، باید آزمایش «خمش» را انجام دهید، اگر کفش را به راحتی از قسمت میانی آن خم کردید و سپس کفش به شکل V درآمد، پس کفش کاملاً انعطاف‌پذیری است.

نکات مهم در خرید کفش ایرانی ارزان

کفش ارزان ایرانی باید مطابق بر ارگونومیک پا باشد

کفش خوب باید مطابق با آناتومی و فیزیک پاها باشد، برای افرادی که مشکل صافی کف پا دارند، ضروری است کفشی را خریداری کنند به خوبی این مشکل را پشتیبانی کند. حرکت چرخشی پا یا به اصطلاح پرونیشن فقط در کفش‌های تخت ممکن است به طور طبیعی ایجاد شود، زیرا هیچ توزیع وزنی نامناسبی در قوس کف پا و استخوان‌های متاتارس وجود ندارد.

در واقع ما نمی‌خواهیم به علائق شما پشت کنیم؛ وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند است، سعی کنید آن‌ها را در حد اعتدال بپوشید و اگر موقعیت شغلی شما طوری است که مجبور به پوشیدن روزانه آن‌ها هستید، سعی کنید حداقل عضلات ساق و مچ پاهای خود را از طریق ورزش تقویت کنید تا کمترین درد و آسیب را ببینید. ناگفته نماند، داشتن تعادل بین مدل کفش و سبک طراحی آن بسیار حائز اهمیت است.

[products-box id=”166″]

هر دو جفت کفش را امتحان کنید

پاها تقریباً هرگز در طول و عرض، یکسان نیستند! همه انسان‌ها دارای پاهای غیر هم اندازه هستند، به این معنا که یک پا بزرگ‌تر از دیگر است. به همین دلیل است که باید همیشه در زمان خرید هر یک از کفش‌ها را به پا کنید تا نسبت به سایز آن مطمئن شوید. همچنین کفش با افزایش سن بزرگ‌تر و پهن‌تر می‌شود. در نتیجه، اندازه کفش با افزایش سن تغییر می‌کند، به همین دلیل در هنگام خرید کفش باید به اندازه کافی دقت کنید. اگر یک کفش متناسب باشد، فرقی نمی‌کند اندازه آن بزرگ‌تر یا پهن‌تر از جفت قبلی است.

کفش‌های ساخته شده از تولید‌کنندگان مختلف معمولاً اندازه متفاوتی نیز دارند. آنچه اهمیت دارد این است که در زمان پوشیدن کفش چه احساسی به شما دست می‌دهد. ناگفته نماند، پاهای شما بسته به زمان روز  به خصوص در پایان روز و یا روزهای گرم تابستان، ممکن است از نظر اندازه و شکل تغییر کنند. بنابراین بهتر است زمان خرید را به ساعات پایانی روز موکول کنید.

خرید اینترنتی کفش ایرانی ارزان

اعتبار و سابقه تولیدکننده را رصد کنید

تولیدکننده از چه متریالی استفاده می‌کند؟ و یا تحت چه شرایطی مواد اولیه پردازش شده‌اند؟ یعنی فرآیند دباغی کردن چرم به درستی انجام شده است؟ مصرف کنندگان باید به طور فزاینده‎‌ای از منشاء و نحوه ساخت کفش آگاه شوند. اما مشکل در این است که چطور می‌توان به این آگاهی رسید؟

امروزه در این بازار پیدا کردن سرنخ‌هایی از نحوه تولید کفش چیزی مانند رویا می‌ماند! اما آنچه که می‌تواند در این مسیر یاری‌رسان باشد، تنها استفاده از تجربه و نظرات خریداران است. حتی اگر دسترسی به خریداران هم برای‌تان دشوار بود، می‌توانید به اعتبار چندین ساله، خوش‌نامی، خدمات مشتری، گارانتی محصول و بسیاری ویژگی‌های دیگر فروشگاه مورد نظر خود توجه کنید.

[products-box id=”289″]

خرید کفش ایرانی ارزان زمان دارد‌!

بهترین ماه‌های سال برای را به دست آوردن بیشترین تخفیف‌ها را بررسی کنید. در ایران اغلب برندهای ایرانی محصولات خود را با عنوان «حراج آخر فصل» به فروش می‌رسانند. به این معنا که می‌توانید در پایان هر فصل از سال برای خرید کفش مورد نظر خود تخفیف بگیرید.

همچنین روزهای مهم سال همانند عید نوروز، شب یلدا، بلک فرایدی و موارد دیگر نیز برای فروش محصولات تخفیف خورده عالی هستند. به ویژه در روزهای منتهی به آخر سال، بیشتر فروشگاه و وبسایت‌های اینترنتی اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه می‌کنند. بنابراین، ضروری است با برنامه‌ریزی و ایجاد لیستی از فروشگاه‌های مورد علاقه خود، بتوانید در روزها و ماه‌های حراج موفق عمل کنید.

خرید اینترنتی کفش ایرانی ارزان

کفش ارزان ایرانی

هیچ چیز به اندازه خرید اینترنتی به صرفه‌جویی زمان و هزینه‌های پرداختی کمک نمی‌کند. شما به راحتی در محیط خانه می‌توانید با چند کلیک بازه گسترده‌ای کفش‌ها در مدل‌ها و قیمت‌ها را مشاهده کنید و با مطالعه مشخصات هر کدام، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. یقیناً در وبسایت‌های آنلاین می‌توان به راحتی مدل‌های مختلف کفش ارزان قیمت ایرانی را پیدا کرد و برحسب نیاز و مقدار بودجه، آن را سفارش داد. حتی اگر تاکنون خرید اینترنتی را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد ما این است امروز را غنیمت بشمارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *