بررسی و خرید

انواع کفش بچه گانه

انواع کفش بچه گانه

کودکان باید بدون شک از آنچه می‌پوشند احساس راحتی کنند، این در گام نخست به معنای شناخت انواع کفش بچه گانه (Types of Children Shoes) و سپس انتخاب مدل مناسب است. اگر والدین در خرید کفش درست عمل کنند، کمک بزرگی به نحوه رشد بدنی و فکری فرزندان خود کرده‌اند.

انتخاب نوع کفش بر رشد پای کودک تأثیر می‌گذارد؛ کودکانی در هنگام راه رفتن احساس راحتی کنند، مسیر رشد سالم‌تری خواهند داشت. پس ضروری است بدانید فرزند شما چه نوع کفشی را باید در کجا استفاده کند، و همچنین کفش مورد نظر باید شامل چه ویژگی‌هایی باشد. بنابراین، جهت کسب آگاهی‌های لازم درباره انواع کفش بچه گانه با کیف و کفش رنو همراه باشید.

انواع کفش بچه گانه

برای موارد خاص، همانند هوای سرد، ورزش کردن و یا پیاده‌روی، لازم است به دنبال خرید کفش مناسب باشید. این در حالی است که ضمن در نظر گرفتن میزان کیفیت، مدل کفش را که باید مطابق بر علاقه کودک باشد را نیز لحاظ کرد. با این حال، ما در زیر با معرفی انواع کفش مخصوص کودکان، نحوه کاربرد هر کدام را نیز توضیح می‌دهیم:

کفش ورزشی (Sport)

کفش ورزشی بچه گانه و اسنیکرز، بهترین انتخاب ممکن برای کودکان است، زیرا در صورتی که باکیفیت باشد می‌تواند بیشتری میزان راحتی و انعطاف‌پذیری را فراهم کند. بسته به مدل و اینکه اغلب در رنگ‌های شاد همانند صورتی، آبی، زرد و موارد بیشتر تولید می‌شوند، این کفش دخترانه و پسرانه اغلب محبوب کودکان است. در زمان خرید این کفش به متریال ساخت، نرم بودن، قابلیت تنفس و پنجه پهن جهت حرکت دادن راحت انگشتان پا دقت کنید.

کفش سبک بالرین (Ballerina-Style)

صرفاً برای دختران، کفش سبک بالرین راحتی و تطبیق‌پذیری زیادی است. این مدل کفش‌ها دارای تنفس بهتر پاها و جلوگیری از عرق کردن بوده و بسیار سبک است. همین امر باعث شده است تا یک کفش تابستانی مطلوب برای دختران باشد. ناگفته نماند، از این کفش بهتر است در زمان پیاده‌روی، گشت و گذار و مهمانی‌های خودمانی استفاده کرد. همچنین با شلوار و دامن نیز کاملاً ست است.

[products-box id=”88″]

کفش کِشی (Start-Rites)

کفش کِشی به دلیل نداشتن بند و کِشی بودن، انتخابی محبوب، رایج و همه‌گیر است. به ویژه زمانی که کودک شما واقعاً نمی‌داند چگونه بَند کفش خود را ببندد، خرید یک یا چندین جفت کفش کِشی، کاری بسیار عاقلانه است. در این امتداد، به کیفیت و میزان راحتی کفش دقت کنید، و سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که بندها روی پا بسته شوند و نه در قسمت جلو مچ پا! زیرا ممکن است باعث ناراحتی کودک در زمان استفاده شود. این کفش را می‌تون در موقعیت‌های روزانه، زمان مدرسه، مهمانی و موارد دیگر پوشید.

[mustread title0=”جدول سایز بندی کفش بچه گانه” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

بوت و چکمه (Boot)

هنگام بارش برق و باران، و همچنین محافظت از پاها در برابر سرما و نفوذ آب، خرید بوت بچه گانه ضروری است. این کفش‌ها در مدل‌های پسرانه و دخترانه در طرح‌ها و رنگ‌های در بازار به فروش می‌رسند. در زمان خرید به کیفیت لایه بیرونی، نرم بودن آستر داخل و دوام بالای زیره کفش دقت کنید. اصلی‌ترین زمان استفاده از بوت یا چکمه (ممکن است ساق بلند باشد) برای روزهای سرد پاییز و زمستان است.

صندل (Sandal)

کفش محبوب روزهای گرم تابستان، بی‌شک صندل بچه گانه است. به دلیل راحتی در تنفس و جلوگیری از عرق کردن پاها، پوشیدن صندل برای کودکان ضروری است. در است که صندل بچه گانه دارای مدل‌های پسرانه و دخترانه است، ولی میزان کیفیت و اینکه کودک در زمان پوشیدن آن حداکثر راحتی را داشته باشد، باید در اولویت قرار گیرد. صندل برای استفاده روزانه مناسب بوده و اغلب در دو نوع بَندی (سگک‌دار) و کِشی تولید می‌شود.

[mustread title0=”بهترین مارک کفش بچه گانه کدام است؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

3 ویژگی مهم در خرید کفش بچه گانه

انواع کفش بچه گانه

در کنار اهمیت نوع کفش، شما همیشه مشخصات مدلی ایده‌آل را بررسی کنید که تا اطمینان حاصل شود فرزند شما از پوشیدن کفش خود احساس راحتی دارد. کفش مناسب دارای فواید سلامتی بسیاری همانند صاف نگه داشتن ستون فقرات، محافظت از پاها در برابر انواع درد و مشکلات، رشد طبیعی و موارد دیگر است. براین توجه به این مهم، ما 3 تا از مهمترین ویژگی‌های یک کفش بچه گانه ایده‌آل را در زیر آورده‌ایم:

1- قالب استاندارد

جلوی کفش همیشه باید فضای خالی داشته باشد تا انگشتان پا به راحتی قابل حرکت باشد. انگشتان پای کودک نباید به هیچ عنوان به یکدیگر فشار مضاعف وارد کنند. از سویی دیگر ضروری است کفش تمام قسمت‌های پا را به خوبی پشتیبانی کند، از ناحیه پاشنه گرفته تا گودی پا، هر قسمت نباید طوری باشد که کودک احساسی سفتی (تنگ بودن) یا آزادی بسیار (گشاد بودن) کند.

2- یک سایز بزرگ‌تر

به دلیل آنکه پای فرزند شما در حال رشد است، شاید مجبور شوید حداقل هر 5-6 ماه کفش جدیدی خریداری کنید. برای اینکه هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد، کفش را یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید. اما یادتان باشد کفش خیلی گشاد و یا خیلی تنگ نباشد، همان یک سایز بیشتر می‌تواند مناسب باشد.

3- قابلیت تنفس

یکی از مهمترین خصوصیات که باید در انواع کفش بچه گانه وجود داشته باشد، قابلیت تنفس کفش است. این قابلیت اغلب در کفش‌های روزمره یا ورزشی مشاهده می‌شود که اغلب به وجود سوراخ‌های بسیار ریز بر روی قسمت پنجه کفش اشاره دارد. این سوراخ های ریز نفش تهویه هوا را بازی می‌کنند، به طوری که به کاهش عرق کردن و بو گرفتن کفش و پای کودک کمکی می‌کند.

[mustread title0=”کفش بچه گانه از کجا بخریم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%da%86%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/”]

اهمیت خرید کفش بچه گانه خوب

انواع کفش بچه گانه

اکنون که می‌دانید فرزند شما به نوع کفشی احتیاج دارد، پس بی‌درنگ به جستجو برای خرید بهترین کفش مشغول شوید. والدین معمولاً ایده شناخت انواع کفش بچه گانه و ویژگی‌های حاکم بر آن‌ها را نادیده می‌گیرند، زیرا فکر می‌کنند کودک تنها نیاز به کفشی زیبا دارد که برای بیرون رفتن باید به پا کند!

این نوع استراتژی معمولاً اجازه نمی‌دهد تا کودک رشدی صحیح داشته باشد، و آنچه به بهینه کردن فعالیت‌های روزانه او کمک می‌کند را بدست آورد. خرید کفش بچه گانهشاید بیش از لباس و شلوار، از اهمیت بالایی برخودار است، زیرا فرزند شما با پاهایی سالم مسیر رشد و راه‌های موفقیت را سریع‌تر طی خواهد کرد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کف بچه گانه” link=”https://renoiran.com/products/child/child-shoe/” icon=”cat-kid–shoes” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *